Ξεπέρασε η Τουρκία τα τουριστικά έσοδα της Ελλάδας

28-12-18 | ΚΟΣΜΟΣ

Τα 16,4 δισ. ευρώ (μετατροπή από δολάρια) έφθασαν τα τουριστικά έσοδα της Τουρκίας για το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου ξεπερνώντας τα αντίστοιχα μεγέθη της Ελλάδας.

Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία από το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού και την Κεντρική Τράπεζα της Τουρκίας, τα τουριστικά έσοδα της γειτονικής χώρας για την εν λόγω περίοδο αυξήθηκαν κατά 20,3%.

Στην Ελλάδα για το διάστημα Ιανουαρίου – Οκτωβρίου (δηλαδή υπολογίζοντας έναν επιπλέον) μήνα τα τουριστικά έσοδα διαμορφώθηκαν στα 15,6 δισ. ευρώ που αποτυπώνουν μία αύξηση της τάξης του 9,9%.

Αλλά και η μέση δαπάνη ανά ταξίδι διαμορφώνεται, πλέον, σε υψηλότερα επίπεδα στην Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα. Ειδικότερα, η μέση ταξιδιωτική δαπάνη στην Τουρκία στο 9μηνο διαμορφώθηκε στα 560 ευρώ (μετατροπή από δολάρια) ενώ στο ίδιο διάστημα η μέση δαπάνη στην Ελλάδα έφθασε στα 533,6 ευρώ.

Χαμηλότερη είναι η μέση ταξιδιωτική δαπάνη και σε σχέση με άλλες ανταγωνίστριες χώρες όπως για παράδειγμα η Κύπρος. Ακόμη και το μήνα αιχμής όπως είναι ο Αύγουστος κατά τον οποίο η μέση δαπάνη των ταξιδιωτών στην Ελλάδα έφθασε στα 581,3 ευρώ στην Κύπρο κινήθηκε πολύ υψηλότερα ξεπερνώντας τα 800 ευρώ. 

 

 

διαβάστε ακόμα

Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια
Έντονη ζήτηση για ταξίδια στην Αμερική το 2024
HolidayCheck: Εκδήλωση στην Κρήτη για την τοποθέτηση των ξενοδοχείων στις γερμανόφωνες αγορές