Τουρκικός τουρισμός: Σύγχρονη ταυτότητα, με στόχο τα 50 εκατ. τουρίστες το 2019

06-12-18 | ΚΟΣΜΟΣ

Νέα τουριστική ταυτότητα, με στόχο τη μετάβαση από την παραδοσιακή εικόνα της χώρας στη σύγχρονη εποχή, θα έχει η Τουρκία από το 2019. Η νέα ταυτότητα εγκαταλείπει την τουλίπα στο λογότυπο και θα έχει νέα σλόγκαν, τερματίζοντας ουσιαστικά την διαφημιστική εκστρατεία της τελευταίας 5ετίας με σλόγκαν "Turkey Home" . 

Η νέα καμπάνια θα εστιάσει στις θεματικές μορφές τουρισμού στην Τουρκία, μέσα από τέσσερα τηλεοπτικά σποτ. Το νέο λογότυπο, που θα είναι απλό αλλά μοναδικό, δεν θα προκαλεί σύγχυση με οποιοδήποτε άλλον υπάρχον και θα προβάλλεται σε 32 γλώσσες.

Η Τουρκία επιδιώκει να περάσει το μήνυμα ότι διαθέτει υψηλής ποιότητας τουριστικό προϊόν για όλες τις εποχές και όλα τα γούστα, ξεφεύγοντας από την αντίληψη ότι είναι "Ανατολή". Βασικός στόχος η προσέλκυση 50 εκατ. τουριστών το 2019, από περίπου 41 εκατ. φέτος, και η αύξηση των τουριστικών εσόδων στο 7-8% του ΑΕΠ.

Υπενθυμίζεται ότι για τη νέα ταυτότητα και καμπάνια του τουρκικού τουρισμού θα διενεργηθεί διεθνής διαγωνισμός στο Βερολίνο στις 8 Ιανουαρίου.

 

 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι