Νέα τουριστική ταυτότητα, με στόχο τη μετάβαση από την παραδοσιακή εικόνα της χώρας στη σύγχρονη εποχή, θα έχει η Τουρκία από το 2019. Η νέα ταυτότητα εγκαταλείπει την τουλίπα στο λογότυπο και θα έχει νέα σλόγκαν, τερματίζοντας ουσιαστικά την διαφημιστική εκστρατεία της τελευταίας 5ετίας με σλόγκαν "Turkey Home" .
Η νέα καμπάνια θα εστιάσει στις θεματικές μορφές τουρισμού στην Τουρκία, μέσα από τέσσερα τηλεοπτικά σποτ. Το νέο λογότυπο, που θα είναι απλό αλλά μοναδικό, δεν θα προκαλεί σύγχυση με οποιοδήποτε άλλον υπάρχον και θα προβάλλεται σε 32 γλώσσες.
Η Τουρκία επιδιώκει να περάσει το μήνυμα ότι διαθέτει υψηλής ποιότητας τουριστικό προϊόν για όλες τις εποχές και όλα τα γούστα, ξεφεύγοντας από την αντίληψη ότι είναι "Ανατολή". Βασικός στόχος η προσέλκυση 50 εκατ. τουριστών το 2019, από περίπου 41 εκατ. φέτος, και η αύξηση των τουριστικών εσόδων στο 7-8% του ΑΕΠ.
Υπενθυμίζεται ότι για τη νέα ταυτότητα και καμπάνια του τουρκικού τουρισμού θα διενεργηθεί διεθνής διαγωνισμός στο Βερολίνο στις 8 Ιανουαρίου.