"Δωρεάν διαφήμιση" για τον τουρισμό της Αυστραλίας η επίσκεψη του βασιλικού ζεύγους

26-10-18 | ΚΟΣΜΟΣ

Οι διακοπές του Πρίγκιπα Χάρι και της νέας του συζύγου, Μέγκαν Μαρκλ, στο Κουίνσλαντ και τη Νέα Νότια Ουαλία εκτόξευσε τη ζήτηση για ταξίδια στην Αυστραλία.

Η επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα της τουριστικής επιτροπής, Tourism Australia, Australia.com, αυξήθηκε κατά 15% την εβδομάδα που το πριγκιπικό ζεύγος αφίχθηκε στον προορισμό, ενώ οι δημοσιεύσεις στα κανάλια της επιτροπής στα social media προσέλκυσαν 3 εκατ. θεάσεις (views) την ίδια περίοδο.

Παράλληλα, η Travelbag καταγράφει αύξηση 46% στις αναζητήσεις για Αυστραλία.

Η βρετανική αγορά είναι μια από τις μεγαλύτερες για την Αυστραλία, με πάνω από 740.000 επισκέπτες και με δαπάνες που φθάνουν τα 3,5 δισ. δολάρια ετησίως.

Όπως δήλωσε το στέλεχος της Tourism Australia, John O'Sullivan, το ταξίδι του πριγκιπικού ζεύγους είχε τεράστια αποτελεσματικότητα σε επίπεδο δωρεάν διαφήμισης της Αυστραλίας ως τουριστικού προορισμού.

Δεν είναι έκπληξη οτι υπάρχει μεγάλη αύξηση στις διαδικτυακές αναζητήσεις για ταξίδια στην Αυστραλία, δήλωσε. Η ανακοίνωση του ζεύγους για εγγυμοσύνη, έγινε κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, και αυτό αποτέλεσε το κερασάκι στην τούρτα, είπε.

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων