Βίλνιους: Η ...σεξουαλική πρωτεύουσα της Ευρώπης, σύμφωνα με καμπάνια

08-08-18 | ΚΟΣΜΟΣ

Μεγάλες αντιδράσεις από τους κύκλους της εκκλησίας έχει ξεσηκώνει η νέα τουριστική καμπάνια της πρωτεύουσας της Λιθουανίας, Βίλνιους, η οποία περιλαμβάνει έντονα σεξουαλικά υπονοούμενα.

Η καμπάνια δείχνει μια γυναίκα να είναι ξαπλωμένη σε σεντόνια που αποτυπώνουν το χάρτη της Ευρώπης, και με τα χέρια της κρατά το σημείο όπου βρίσκεται η Λιθουανία με τρόπο που παραπέμπει σε σεξουαλική ικανοποίηση.

Το κείμενο που συνοδεύει τη φωτογραφία αναφέρει: «Βίλνιους, το σημείο G της Ευρώπης. Κανείς δεν ξέρει που βρίσκεται, όμως όταν το βρείτε, είναι μαγευτικό».

Η διαφήμιση, η οποία άρχισε να προβάλλεται την Πέμπτη στο Λονδίνο και το Βερολίνο, έχει δεχθεί μεγάλη κριτική από την Καθολική Εκκλησία, καθώς ο Πάπας πρόκειται να επισκεφθεί τη χώρα τον ερχόμενο μήνα. Το πρόγραμμα του ταξιδιού του περιλαμβάνει τις χώρες της Βαλτικής και θα ξεκινήσει από τη Λιθουανία όπου κυριαρχούν οι Καθολικοί.

Οι ιερείς της Λιθουανίας έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους για τη διαφήμιση, καθώς, όπως διαμαρτύρονται, χρησιμοποιεί τη σεξουαλικότητα της γυναίκας και δίνει λάθος νοήματα για το Βίλνιους, μια πόλη με πληθυσμό 540.000 ανθρώπων.

Η κυβέρνηση είχε ζητήσει από το Βίλνιους την αναβολή προβολής της διαφήμισης μέχρι και την επίσκεψη του Πάπα, και παρότι ο Πρωθυπουργός, Saulius Skvernelis, δήλωσε ότι δεν βρίσκει τη καμπάνια προσβλητική για μια δημοκρατική χώρα, παραδέχθηκε ότι η χρονική συγκυρία για την προβολή της είναι ακατάλληλη.

Από την πλευρά του ο Οργανισμός Τουρισμού της πόλης, Go Vilnius, επισημαίνει ότι μπορεί η επίσκεψη του Πάπα να είναι σημαντική όμως η πόλη αναζητά τρόπους να προσελκύσει τουρίστες.

Για την προσέλκυση των σύγχρονων τουριστών, υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός με άλλες ευρωπαϊκές πόλεις και χώρες, οι οποίες επενδύουν μεγάλα ποσά στο μάρκετινγκ προορισμού και η νέα καμπάνια παρουσιάζει μια πολύ ελκυστική ιδέα που θα τραβήξει το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών, επισημαίνει ο οργανισμός.

Η καμπάνια δημιουργήθηκε από φοιτητές διαφήμισης της Λιθουανίας, οι οποίοι επιχείρησαν να τραβήξουν το ενδιαφέρον τουριστών για το Βίλνιους ως εναλλακτικού city break προορισμού.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι