Τουρκικός τουρισμός: Αύξηση πληρότητας, μείωση εσόδων στα ξενοδοχεία το α' τρίμηνο

28-04-17 | ΚΟΣΜΟΣ

Μετά από μήνες πτώσης, το ποσοστό πληρότητας αυξήθηκε στα ξενοδοχεία της Τουρκίας τον Μάρτιο, εξαιτίας της αύξησης του αριθμού των επιχειρηματικών συναντήσεων και την απότομη αύξηση του αριθμού των Ιρανών τουριστών που επισκέφθηκαν την Τουρκία κατά τη διάρκεια των διακοπών Nevruz. Ωστόσο, τα έσοδα των ξενοδοχείων συνέχισαν να μειώνονται κατά το πρώτο τρίμηνο του 2017.

Η πληρότητα το Μάρτιο αυξήθηκε κατά 5,3% έναντι του Μαρτίου του 2016, σύμφωνα με τα στοιχεία της  STR Global, που ανακοίνωσε η Ένωση ξενοδοχείων της Τουρκίας (TÜROB). Στο πρώτο τρίμηνο η πληρότητα ανήλθε σε 52,3% έναντι 50,1% κατά την ίδια περίοδο του 2016. Τα έσοδα τριμήνου στα ξενοδοχεία σημείωσαν τη μεγαλύτερη βουτιά εσόδων σε όλη την Ευρώπη. Η μέση τιμή δωματίου περιορίστηκε στα 57,2 ευρώ από 74,2 ευρώ πέρυσι, ενώ τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο μειώθηκαν σε 29,3 ευρώ από 37,2 ευρώ πέρυσι.

Τόσο τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) και τη μέση ημερήσια τιμή (ADR), ένα μέτρο του μέσου επιτοκίου που καταβάλλεται για τα δωμάτια που πωλούνται, μειώθηκε κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους. ADR τουρκική ξενοδοχεία υποχώρησε σε 57,2 ευρώ κατά τους τρεις πρώτους μήνες του έτους, από 74,2 ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2016. RevPAR τους μειώθηκε επίσης σε 29,3 ευρώ κατά την ίδια περίοδο από 37,2 ευρώ. 

Ανησυχητική η απώλεια εσόδων στην Κωνσταντινούπολη 

Σύμφωνα με τα στοιχεία, τα ξενοδοχεία στην Κωνσταντινούπολη γνώρισαν και πάλι τη μεγαλύτερη πτώση στη μέση τιμή δωματίου (69,8 ευρώ τον Μάρτιο του 2017, 90,4 ευρώ τον Μάρτιο του 2016), αν και οι πληρότητες αυξήθηκαν σε 56,1% από 52,2% τον Μάρτιο του 2016. Τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο τον ίδιο μήνα, επίσης, υποχώρησαν στα 39,1 ευρώ από 47,1 ευρώ τον Μάρτιο του 2016.

Στα ξενοδοχεία της Αττάλειας οι πληρότητες το Μάρτιο αυξήθηκαν σε 55,1% από 49,8% τον ίδιο μήνα πέρυσι.

 

 

 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι