Καμπάνια: Γιατί η Βρετανία είναι ένας θρυλικός τουριστικός προορισμός

12-04-17 | ΚΟΣΜΟΣ

Διεθνή τουριστική καμπάνια για την προβολή της χώρας μέσα από κινηματογραφικές ταινίες, λάνσαρε χθες ο τουριστικός οργανισμός της Βρετανίας VisitBritain σε συνεργασία με την εταιρία κινηματογραφικών παραγωγών Warner Bros. Pictures, με σκοπό να αποδείξει ότι αποτελεί θρυλικό προορισμό.

Η καμπάνια ξεκινά με την ταινία περιπέτειας «King Arthur: Legend of the Sword».

Η ψηφιακή καμπάνια έχει διάρκεια 6 εβδομάδες, φέρει τον τίτλο «Where Stories Become Legends» και έχει σκοπό να ωθήσει τους καταναλωτές να κάνουν κράτηση θεματικών διακοπών με τη χρήση του hashtag #OMGBLegends (Oh My Great Britain ‘Home of Legendary Moments’).

Περιλαμβάνει αποκλειστικό παρασκηνιακό βίντεο με τον σεναριογράφο, σκηνοθέτη και παραγωγό Guy Ritchie, τον σεναριογράφο και παραγωγό Lionel Wigram και τους διάσημους ηθοποιούς Charlie Hunnam και Jude Law στην τοποθεσία και τα στούντιο όπου γυρίστηκε η ταινία King Arthur, οι οποίοι θα μιλήσουν για τα θρυλικά τοπία της χώρας που χρησιμοποιήθηκαν για την ταινία καθώς και τα συναισθήματα που εμπνέουν. 

Τα γυρίσματα έγιναν στο Windsor Great Park και στο Forest of Dean και το Wye Valley της Αγγλίας, στο Snowdonia της Ουαλίας και το Isle of Skye και τα Χάιλαντς της Σκωτίας.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι