Η Expedia εξαγοράζει τον ταξιδιωτικό οδηγό με φωτογραφίες χρηστών, Trover

21-07-16 | ΚΟΣΜΟΣ

H Expedia εξαγόρασε τον ψηφιακό ταξιδιωτικό οδηγό με εικόνες, Trover.

Ο οδηγός λειτουργεί σε υπολογιστές και κινητά, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να μοιράζονται φωτογραφιες και πληροφορίες από τη γειτονιά και τα ταξίδια τους.

Το Trover έχει ρίζες από μια τριάδα παλαιών συνεργατών της Expedia, τον ιδρυτή Rich Barton, τον Greg Slyngstad και τον Simon Breakwell. Οι τρεις τους αγόρασαν ένα site περιεχομένου, το TravelPost, από την Kayak το Μάρτιο του 2010, σε μια φιλόδοξη προσπάθεια να δημιουργήσουν κάτι που θα συνδύαζε τη μετα-αναζήτηση με περιεχόμενο από τους χρήστες.

Το λανσάρισμα της ιστοσελίδας ομως καθυστέρησε και το πρότζεκτ εγκαταλείφθηκε. Στη συνέχεια 2 από τους 3 είχαν την ιδέα να δημιουργήσουν το Trover.

Διευθύνων σύμβουλος έγινε ο Jason Karas, που είχε αναλάβει το τμήμα ανάπτυξης προϊόντος στην TravelPost.

Ανακοινώνοντας τη συμφωνία εξαγοράς με την Expedia, ο κ. Karas δήλωσε: "Με 450 εκατ. επισκέπτες στις επώνυμες ιστοσελίδες της κάθε μήνα, η Expedia μπορεί να αυξήσει δραματικά το εύρος του Trover. Αυτό σημαίνει οτι οι φωτογραφίες σας θα έχουν πολύ μεγαλύτερο αντίκτυπο. Πολλοί νέοι επισκέπτες θα βλέπουν και θα εμπνέονται από τα ταξίδια σας".

Η ιστοσελίδα διαθέτει 200.000 εικόνες από ταξίδι από 6.000 προορισμούς.

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων