Το έξυπνο μπλουζάκι, που επιτρέπει στους ταξιδιώτες να συνεννοούνται σε όλες τις γλώσσες

20-04-16 | ΚΟΣΜΟΣ

Το πιο έξυπνο ταξιδιωτικό αξεσουάρ για το εξωτερικό δεν είναι τα γυαλιά ηλίου, το αντηλιακό ή μια φορητή συσκευή με πρόσβαση στο ίντερνετ, αλλά ένα… μπλουζάκι.

Αυτό απέδειξε μια ομάδα Eλβετών, η οποία βρίσκεται πίσω από την εταιρία Iconspeak, σχεδιάζοντας και λανσάροντας στην αγορά το «έξυπνο μπλουζάκι».

Το συγκεκριμένο T-shirt έχει επάνω του στάμπες από 40 εικονίδια, μέσω των οποίων οι τουρίστες μπορούν να επικοινωνούν με οποιονδήποτε άνθρωπο σε όλο τον κόσμο, ξεπερνώντας τα εμπόδια της ξένης γλώσσας.

Αντί να εξαρτώνται από τις χειρονομίες ή από αποτυχημένες προσπάθειες να μάθουν συγκεκριμένες φράσεις σε μια ξένη γλώσσα που δεν γνωρίζουν, οι τουρίστες πια μπορούν δείχνοντας απλώς το εικονίδιο που σχετίζεται με αυτό που θέλουν να πουν, να επικοινωνήσουν με οποιονδήποτε, ανεξαρτήτως γλώσσας.

Η ιδέα για τη δημιουργία του T-shirt προήλθε από το πρόβλημα επικοινωνίας που είχαν μέλη της ομάδας Ελβετών που το σχεδίασαν, σε ταξίδι τους στο Βιετνάμ το 2013. 

«Νοικιάσαμε μηχανές στο Βιετνάμ και μία χάλασε», εξηγεί ο συνιδρυτής της εταιρίας, George Horn, μιλώντας στο CNN. Αναζητώντας βοήθεια για να τη φτιάξουν, κατέληξαν σε ένα μικρό χωριό όπου κανείς δεν μιλούσε Αγγλικά ή Γαλλικά. Έτσι, αποφάσισαν να ζωγραφίσουν εικονίδια επάνω σε χαρτί προκειμένου να εκφράσουν με εικόνα αυτό που ήθελαν να πουν στους κατοίκους.

Η προσέγγιση ήταν τόσο επιτυχημένη, που η ομάδα συνέχισε να χρησιμοποιεί τα εικονίδια σε όλα τα ταξίδια της. Έπειτα, αποφάσισαν να τα τυπώνουν σε μπλουζάκια έτσι ώστε να είναι σε θέση να επικοινωνούν πιο εύκολα όπου κι αν βρίσκονταν.

Τα συγκεκριμένα 40 εικονίδια επιλέχθηκαν προσεκτικά έτσι ώστε να μην είναι προσβλητικά σε οποιοδήποτε πολιτισμικό περιβάλλον σε όλο τον κόσμο. Για το λόγο αυτό, δεν συμπεριελήφθησαν θρησκευτικοί συμβολισμοί, και χρησιμοποιήθηκαν σύμβολα όπως τρένο, λεωφορείο, νοσοκομείο, αεροδρόμιο, Wi-Fi, μπύρα, φαγητό, τηλέφωνο και ρολόι.

Επάνω στο μπλουζάκι υπάρχει επίσης μια καρδιά και τα σύμβολο της ειρήνης, προκειμένου να επιτρέπει την ανάπτυξη κλίματος οικειότητας.

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια