Ζωντανές επιδείξεις ρομπότ υπηρεσιών όπως ο Pepper, συζητήσεις για τις νέες δυνατότητες που προσφέρουν τα τσατμποτ καθώς και εικονικοί σύμβουλοι και ο τρόπος με τον οποίο μεταμορφώνουν την παγκόσμια βιομηχανία των ταξιδίων θα παρουσιασθούν στη διεθνή έκθεση τουρισμού ΙΤΒ του Βερολίνου, η οποία ανοίγει τις πύλες της αυτή την Τετάρτη.
Η τεχνητή νοημοσύνη στον τουρισμό θα παρουσιασθεί σε όλες τις εκδοχές της, με αφιερώματα στους τρόπους εφαρμογής της καθόλη τη διάρκεια της έκθεσης.
Ήδη, τα τσατμποτ, οι εικονικοί σύμβουλοι και τα ανθρωποειδή διευκολύνουν τους ταξιδιώτες σε όλες τις φάσεις προγραμματισμού του ταξιδίου, από την κράτηση μέχρι το τσεκ ιν στο ξενοδοχείο, όμως φέρνουν και νέες προκλήσεις στο προσκήνιο.
Η δεξαμενή ιδεών από ειδικούς της παγκόσμιας ταξιδιωτικής βιομηχανίας, θα μεταδόσει μέσα από έναν πλούτο πρακτικών εμπειριών, ενώπιον των επισκεπτών της έκθεσης, τις πολύτιμες γνώσεις της.
Ο Καθηγητής Δρ. Hans Uszkoreit, επιστημονικός διευθυντής και επικεφαλής του ιδρύματος γλωσσικής τεχνολογίας του Γερμανικού Κέντρυ Ερευνών για την Τεχνητή Νοημοσύνη (DFKI) θα εξηγήσει πόσο η τεχνητή νοημοσύνη θα αλλάξει τις επιχειρηματικές δομές, τις κοινωνικές διεργασίες και την ιδιωτική ζωή.
O Pepper
Ο Δρ. Andriew Lim, καθηγητής του τμήματος Τεχνολογίας και Καινοτομίας στη Φιλοξενία στο Πανεπιστήμιο της Χάγης, θα εξερευνήσει ποιες ιδέες θα προσφέρουν στους ξενοδόχους νέα είδη ελευθερίας και ικανοποίησης.
Επίσης, στο πάνελ με θέμα συζήτησης «Την επόμενη επανάσταση: τεχνητή νοημοσύνη- παράγοντας λήψης ταξιδιωτικών αποφάσεων και πραγματοποίησης κρατήσεων», θα συζητηθεί ο τρόπος με τον οποίο η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να εφαρμοσθεί με επιτυχία στον τουρισμό.
Στις συζητήσεις περιλαμβάνονται ακόμα οι τρόποι με τους οποίους τα ανθρωποειδή και η ψηφιακή πραγματικότητα θα μεταλλάξουν τα ταξίδια του μέλλοντος, με επίκληση ερευνητικών ινστιτούτων όπως το Sabre Labs, το πώς τα ρομπότ με μαθησιακές ικανότητες (Amazon Echo ή Google Home) αλλάζουν την ταξιδιωτική εμπειρία και τις αλλαγές στις οποίες θα πρέπει να προσαρμοσθεί του τουριστικό μάρκετινγκ.
Θα αναλυθούν επίσης εκτενώς οι λειτουργίες των τσατμποτ, της τεχνητή νοημοσύνης σε συνάρτηση με τους καταναλωτές.