Άνοιγμα στην Ινδία με συνέργειες - Παρουσίαση της Καρπάθου

01-03-17 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Παραγωγικά αποτελέσματα είχαν οι επαφές εκπροσώπων της Ελληνικής Τουριστικής αγοράς που πραγματοποιήθηκαν μέσα από σειρά στοχευμένων δράσεων στο Μουμπάι το τριήμερο, 21-23 Φεβρουαρίου 2017.

Συγκεκριμένα, το workshop της Emirates Airlines, του Signature Travel και της εταιρίας Consulting Re:make που οργανώθηκε στις 23 Φεβρουαρίου, στα γραφεία της κορυφαίας αεροπορικής εταιρίας, έδωσε τη δυνατότητα σε καθιερωμένους επαγγελματίες της Ινδίας να γνωρίσουν καλύτερα την Ελλάδα και τις ανεξερεύνητες γωνιές της με «πρωταγωνίστρια», την Κάρπαθο. Η κυρία Μαρία Αλιφραγκή,  Διευθύνουσα Σύμβουλος του Signature Travel και η κυρία Σοφία Φιλιπάκη,  Sales Manager του Athenaeum  Intercontinental Athens Hotel ανέδειξαν τις δυνατότητες της Αθήνας ως προορισμού  City  Break και συνεδριακού Τουρισμού, προτείνοντας λύσεις και πακέτα, προσαρμοσμένα στις ανάγκες και προτιμήσεις του Ινδού επισκέπτη. Τη σκυτάλη παρέλαβε η εκπρόσωπος του Δήμου Καρπάθου, κυρία Φωτεινή Φράγκου, που παραχώρησε συνεντεύξεις σε τοπικά ΜΜΕ και έκανε μια ολοκληρωμένη παρουσίαση του προορισμού συγκεντρώνοντας το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων για το απαράμιλλο φυσικό κάλλος που δένεται μοναδικά με την ιστορία, τη μυθολογία και τις δραστηριότητες του νησιού προκειμένου να παρέχει εύρος επιλογών για ποιοτικές διακοπές. Οι πρωτοβουλίες των στελεχών της Emirates Airlines,  συνέβαλλαν στην ανταπόκριση της Ινδικής Τουριστικής αγοράς, καθώς στην εκδήλωση συμμετείχαν, δημοσιογράφοι, εκπρόσωποι κορυφαίων Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και πάνω από 40 Ταξιδιωτικοί πράκτορες που είχαν την ευκαιρία να γευτούν τοπικά εδέσματα της Καρπάθου. 

Η διοργάνωση του workshop πλαισιώθηκε με την επίσκεψη και συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Outbound Travel Mart (OTM) στο Μουμπάι της Ινδίας, που αποτέλεσε πεδίο για επαφές με travel specialists και εκπροσώπους φορέων μίας από τις μεγαλύτερες οικονομίες παγκοσμίως, με εκατοντάδες εκατομμύρια ταξιδιώτες οι οποίοι διαθέτουν υψηλό διαθέσιμο εισόδημα και προτιμούν να ταξιδεύουν εκτός Τουριστικής αιχμής.

«Αξιοποιώντας τη γόνιμη συνεργασία με την Emirates Airlines, την τεχνογνωσία της Signature Travel και τις διασυνδέσεις από τις στοχευμένες δράσεις που προηγήθηκαν, θα συνεχίσουμε στο επόμενο διάστημα με μία δέσμη πρωτότυπων ενεργειών για την περαιτέρω διείσδυση στην Ινδία», επισημαίνει ο κ. Μάκης Μπίτζιος, Γενικός Διευθυντής της εταιρίας Τουριστικού  Consulting Re:Make.

διαβάστε ακόμα

Aldemar: Νέα εποχή με ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα και επενδυτική στροφή στην Ηλεία
Ο γ.γ. του ΕΟΤ Ανδρέας Φιορεντίνος μιλά στο Tornos News για τη νέα εποχή του ελληνικού τουρισμού
Αποφάσεις για 7 ξενοδοχεία σε Χανιά, Ηράκλειο, Νάουσα, Σπάρτη, Σάμο, Ρόδο και Κω
Το Ozempic εκτός από την όρεξη, «κόβει» και τη δαπάνη για το φαγητό 
Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Μύκονο, Ρόδο και Κεφαλονιά
Ρόδος - Διαγωνισμός για μίσθωση 9 μεσαιωνικών ανεμόμυλων | Χρήση ως κατάλυμα και πολιτιστικός χώρος
Ρέθυμνο – Chongqing Κίνας: Μνημόνιο συνεργασίας για τον πολιτισμό και την ανάπτυξη
Καταδυτικό Πάρκο Σταλίδας: Η Κρήτη βουτά το 2026 στο μέλλον του θαλάσσιου τουρισμού | Ο Ευάγγελος Καρκανάκης στο T.N.
Έξι λύσεις και δύο μετατροπές εταιρειών ενέκριναν τα αρμόδια Επιμελητήρια
Ελλάδα | Χρυσή εποχή για την κρουαζιέρα - Εθνικό σύστημα “Berth Allocation”: Ο Απ.Καμαρινάκης (ΕΛΙΜΕ) στο T.N.