H Hμέρα Φιλοξενιας της έκθεσης ITB του Βερολίνου, έχει καθιερωθεί την τελευταία 12ετία ως κινητήριος δύναμη της αγοράς και πληροφοριακή πλατφόρμα για εκτελεστικά στελέχη της παγκόσμιας βιομηχανίας ξενοδοχείων.
Στις 9 Μαρτίου του 2017, οπότε θα διοργανωθεί, η ατζέντα θα περιλαμβάνει για άλλη μια φορά τα τελευταία θέματα της βιομηχανίας και αξιόλογους ομιλητές οι οποίο θα αναλύσουν σε βάθος τις μελλοντικές τάσεις στη βιομηχανία.
Η Ημέρα θα ξεκινήσει με ένα παγκόσμιο φαινόμενο, τα παραδοσιακά χόστελ που μετατρέπονται σε κοινωνικούς κόμβους για νέους. Για το θέμα θα μιλήσουν νέες και καθιερωμένες αλυσίδες.
Η τεχνητή νοημοσύνη θα αποτελέσει επίσης αντικείμενο συζήτησης με τίτλο «Είναι η Ξενοδοχειακή Βιομηχανία Έτοιμη να Υποδεχθεί την Ψηφιοποίηση, με τις Καινοτομίες στην Αυτοματοποίηση, το Διαδίκτυο και την Τεχνητή Νοημοσύνη;».
Τεχνολογία και γαστρονομία έχουν κάτι κοινό, σύμφωνα με τον ισπανό σεφ Paco Roncero ο οποίος θα πρωταγωνιστήσει στην γαστρονομική παρουσίαση Sublimotion. Η συζήτηση θα αφορά τρόπους με τους οποίους τα ξενοδοχεία αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις στον τομέα φαγητού και ποτού με παρεμβάσεις από διεθνώς αναγνωρισμένους συμβούλους γαστρονομίας.
Το ζήτημα της ασφάλειας θα απασχολήσει τις συζητήσεις, εξετάζοντας πώς οι πόλεις, οι αλυσίδες ξενοδοχείων και άλλες επιχειρήσεις μπορούν να ανακτήσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών μετά την τρομοκρατία και άλλες καταστροφές.
Ρωσία και Ελλάδα πλήττονται από κρίσεις, ενώ Ιράν και Γεωργία ανθούν. Πώς οι διευθυντές ξενοδοχείων και οι ειδικοί στον τουρισμό θα μπορέσουν να διατηρήσουν τις επιδόσεις των ξενοδοχείων σε καλές και κακές εποχές;