To Δεκέμβριο η 4η Greek Tourism Expo: hosted buyers από 40 χώρες & εσωτερικός τουρισμός

13-01-17 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Στο κατώφλι του 2017, η 4η GREEK TOURISM EXPO, δίνει και φέτος ραντεβού 8-10 Δεκεμβρίου στο Metropolitan Expo, με την Ελληνική και Διεθνή αγορά για την ανάδειξη του ελληνικού τουρισμού. 

Ανανεωμένη σε θεματολογία, με ιδέες προσαρμοσμένες στις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς, με εκθέτες κύρους και χιλιάδες επαγγελματίες επισκέπτες, διαγωνισμούς και πολλές εκπλήξεις, υπόσχεται να δημιουργήσει νέα δεδομένα στην αγορά του τουρισμού. 

Το 2017 η GREEK TOURISM Expo πρόκειται να υποδεχτεί 150 Hosted Buyers από 40 και πλέον χώρες: Ευρώπη, Σαουδική Αραβία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ιράν, Κουβέϊτ, Κατάρ, ΗΠΑ, Καναδά, Κίνα και Αυστραλία. Παράλληλα, η έκθεση πραγματοποιεί σημαντικό άνοιγμα στις αγορές της Ασίας, όπως: Ιαπωνία, Ν. Κορέα και Ινδία. Στο πλαίσιο αυτό, οι εκθέτες θα πραγματοποιήσουν περισσότερα από 6.000 Β2Β συναντήσεις με τους Buyers, βάζοντας ισχυρή παρακαταθήκη για νέες συμφωνίες.  

Βασικός κορμός και για την 4η Διεθνή Έκθεση GREEK TOURISM Expo, παραμένουν οι κύριοι τομείς τουρισμού: MICE & Leisure, Luxury & Business Travel και City Break, ενώ θα δοθεί δυναμική έμφαση στον Εναλλακτικό και Γαστρονομικό Τουρισμό, αναδεικνύοντας τις αστείρευτες δυνατότητες της ελληνικής υπαίθρου και ειδικά της ηπειρωτικής Ελλάδας, έτσι ώστε η έκθεση να συμβάλλει στη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, που είναι αυτοσκοπός για την περαιτέρω ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού.

Στους διευρυμένους στόχους των διοργανωτών, περιλαμβάνεται και η προβολή του Εσωτερικού τουρισμού, κίνηση που θα αποφέρει επιπλέον έσοδα στους Εκθέτες που ασχολούνται και με τον εγχώριο τουρισμό, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν direct πωλήσεις στο κοινό, με ελκυστικά πακέτα προσφορών. 

Εξάλλου, η 4η GREEK TOURISM Expo θα πλαισιωθεί από παράλληλες εκδηλώσεις και workshops, απόλυτα στοχευμένα στην αύξηση των πωλήσεων, τη μείωση του λειτουργικού κόστους των ξενοδοχείων και της αύξησης της ανταγωνιστικότητας μέσω νέων τεχνολογιών.  

διαβάστε ακόμα

Aldemar: Νέα εποχή με ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα και επενδυτική στροφή στην Ηλεία
Ο γ.γ. του ΕΟΤ Ανδρέας Φιορεντίνος μιλά στο Tornos News για τη νέα εποχή του ελληνικού τουρισμού
Αποφάσεις για 7 ξενοδοχεία σε Χανιά, Ηράκλειο, Νάουσα, Σπάρτη, Σάμο, Ρόδο και Κω
Το Ozempic εκτός από την όρεξη, «κόβει» και τη δαπάνη για το φαγητό 
Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Μύκονο, Ρόδο και Κεφαλονιά
Ρόδος - Διαγωνισμός για μίσθωση 9 μεσαιωνικών ανεμόμυλων | Χρήση ως κατάλυμα και πολιτιστικός χώρος
Ρέθυμνο – Chongqing Κίνας: Μνημόνιο συνεργασίας για τον πολιτισμό και την ανάπτυξη
Καταδυτικό Πάρκο Σταλίδας: Η Κρήτη βουτά το 2026 στο μέλλον του θαλάσσιου τουρισμού | Ο Ευάγγελος Καρκανάκης στο T.N.
Έξι λύσεις και δύο μετατροπές εταιρειών ενέκριναν τα αρμόδια Επιμελητήρια
Ελλάδα | Χρυσή εποχή για την κρουαζιέρα - Εθνικό σύστημα “Berth Allocation”: Ο Απ.Καμαρινάκης (ΕΛΙΜΕ) στο T.N.