To Δεκέμβριο η 4η Greek Tourism Expo: hosted buyers από 40 χώρες & εσωτερικός τουρισμός

13-01-17 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Στο κατώφλι του 2017, η 4η GREEK TOURISM EXPO, δίνει και φέτος ραντεβού 8-10 Δεκεμβρίου στο Metropolitan Expo, με την Ελληνική και Διεθνή αγορά για την ανάδειξη του ελληνικού τουρισμού. 

Ανανεωμένη σε θεματολογία, με ιδέες προσαρμοσμένες στις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς, με εκθέτες κύρους και χιλιάδες επαγγελματίες επισκέπτες, διαγωνισμούς και πολλές εκπλήξεις, υπόσχεται να δημιουργήσει νέα δεδομένα στην αγορά του τουρισμού. 

Το 2017 η GREEK TOURISM Expo πρόκειται να υποδεχτεί 150 Hosted Buyers από 40 και πλέον χώρες: Ευρώπη, Σαουδική Αραβία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ιράν, Κουβέϊτ, Κατάρ, ΗΠΑ, Καναδά, Κίνα και Αυστραλία. Παράλληλα, η έκθεση πραγματοποιεί σημαντικό άνοιγμα στις αγορές της Ασίας, όπως: Ιαπωνία, Ν. Κορέα και Ινδία. Στο πλαίσιο αυτό, οι εκθέτες θα πραγματοποιήσουν περισσότερα από 6.000 Β2Β συναντήσεις με τους Buyers, βάζοντας ισχυρή παρακαταθήκη για νέες συμφωνίες.  

Βασικός κορμός και για την 4η Διεθνή Έκθεση GREEK TOURISM Expo, παραμένουν οι κύριοι τομείς τουρισμού: MICE & Leisure, Luxury & Business Travel και City Break, ενώ θα δοθεί δυναμική έμφαση στον Εναλλακτικό και Γαστρονομικό Τουρισμό, αναδεικνύοντας τις αστείρευτες δυνατότητες της ελληνικής υπαίθρου και ειδικά της ηπειρωτικής Ελλάδας, έτσι ώστε η έκθεση να συμβάλλει στη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, που είναι αυτοσκοπός για την περαιτέρω ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού.

Στους διευρυμένους στόχους των διοργανωτών, περιλαμβάνεται και η προβολή του Εσωτερικού τουρισμού, κίνηση που θα αποφέρει επιπλέον έσοδα στους Εκθέτες που ασχολούνται και με τον εγχώριο τουρισμό, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν direct πωλήσεις στο κοινό, με ελκυστικά πακέτα προσφορών. 

Εξάλλου, η 4η GREEK TOURISM Expo θα πλαισιωθεί από παράλληλες εκδηλώσεις και workshops, απόλυτα στοχευμένα στην αύξηση των πωλήσεων, τη μείωση του λειτουργικού κόστους των ξενοδοχείων και της αύξησης της ανταγωνιστικότητας μέσω νέων τεχνολογιών.  

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι