Συνέδριο για τα luxury brands στην Ελλάδα

15-12-16 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Το Luxury Brands Conference, το πρώτο συνέδριο luxury brands στην Ελλάδα, αποκλειστικά αφιερωμένο στην παρουσίαση καλών πρακτικών του κλάδου, από κορυφαίες εταιρείες όλου του business φάσματος της βιομηχανίας αυτής, διοργανώνει το Marketing Week τη Δευτέρα, 19 Δεκεμβρίου, υπό τον τίτλο «Luxury Revitalized – A Showcase!», στο Electra Palace Athens.

Στόχος του συνεδρίου είναι να συνθέσει τις κρίσιμες προκλήσεις, αλλά και τις σημαντικές ευκαιρίες, στο σημερινό “πεδίο μάχης” των ειδών και υπηρεσιών πολυτελείας.

To πρόγραμμα του συνεδρίου

Δευτέρα, 19 Δεκεμβρίου 2016

09:00 - 09:30Καφές & Εγγραφές

09:30 - 09:45Χαιρετισμοί- Εισαγωγή

Δημήτρης Κορδεράς, Head of Marketing Week Business Unit/Διευθυντής Σύνταξης Marketing Week & Daily Fax,

Σοφία Σουρτζή, Παραγωγός The Luxury Brands Conference & Founder της Paturn Firm

09:45 - 11:00 Ενότητα 1"Χαρακτηριστικά Τουρισμού Υψηλής Δαπάνης από Χώρες-Πηγές (Αγορές) της Ελλάδας"Δρ. Άρης Ίκκος, Research Director, Ινστιτούτο ΣΕΤΕ

"New Luxury Perceptions & Opportunities For Greece as a luxury destination"Ιωσήφ Πάρσαλης, General Manager, Marketing Greece

"Luxury Trends in Cruising"Ανδρέας Α. Στυλιανόπουλος, President & CEO, Navigator Travel & Tourist Services

"Promoting the quality side of Greece in luxury resorts"Χριστίνα Πλακόπιτα, Founder & CEO, APOELLA Lifestyle Beach Concept Stores

Γιάννης Στασινόπουλος, Managing Partner, Luxury Concierge

"Luxury Spirits Brands in the Travel Retail. Surprising and Impactful Shopper Experiences"Γεωργία Καρούκη, Group Brand Manager & Travel Retail Trade Manager, Β.Σ.Καρούλιας

11:00 - 11:15 Q&A

11:15 - 11:45Διάλειμμα - Καφές

11:45 - 13:15 Ενότητα 2"Πολυτέλεια…Εμπειρία!"Ξένια Κούρτογλου, Founder & Managing Partner, Focus Bari

"H πολυτέλεια στο χώρο της υγείας και της ομορφιάς"Νικόλαος Μεταξωτός, MD, PhD, Πλαστικός Χειρουργός, Διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, Symmetria

"Luxury Architecture & Branding: Η Αρχιτεκτονική ως καταλύτης στην αύξηση της απόδοσης εταιρικών επενδύσεων"

Δρ. Στέλλα Πιερή, Architect & Partner, Pieris Architects

Πιέρος Πιερής, Architect & Partner, Pieris Architects

Alp Yavuzeser, General Manager, Turkish Airlines Athens

Νίκη Λαλιώτη, Marketing & Communications Director, Nikos Koulis Jewels

"Να έχεις αυτό που δεν μπορείς να έχεις"Γιώργος Κολλιόπουλος, Ιδρυτής & CEO, Speiron Company

"H προσαρμογή του merchandising ενός Luxury Brand σε περιβάλλον οικονομικής ύφεσης"Γεώργιος Παπαλέξης, CEO, Οίκος Zolotas

13:15 - 13:30Q&A

13:30 - 14:15Διάλειμμα - Γεύμα

14:15 - 14:35Tasting of Progressive Luxury Spirits (METAXA, Mt Gay, Bruichladdich, The Botanist, Elit)

14:35 - 16:05 Ενότητα 3"Απομιμητικά προϊόντα, το τίμημα της επιτυχίας ενός luxury brand"Μιχάλης Κοσμόπουλος, Partner & Επικεφαλής τμήματος Intellectual Property ΝΑ Ευρώπης, Drakopoulos Law Firm

"It’s not for everyone: Dimensions of Luxury in wines and spirits"Κώστας Θεοφιλόπουλος, Marketing Manager, ΑΜΒΥΞ

Βασίλης Τρίκαρδος, Διευθύνων Σύμβουλος, ΒΜΤ Κοσμήματα

"How to market a luxury brand to the luxury consumer"Μπέσσυ Βρεττού, Director, Algean & Partners

Ανδριανή Ορφανού-Ζουναλή, Editor in Chief, Elegant Travel Greece

Χριστιάνα Δαρμή, Υπεύθυνη Επικοινωνίας, Varoulko Seaside Lefteris Lazarou

"Luxury Fashion Retail: Ανασκόπηση & Τάσεις"Εβίνα Παπανικολάου, Senior Buyer & Fashion Consultant

16:05 - 16:15Q&A

16:15 - 16:40 Ενότητα 4"Σκέψεις για τη διαδικτυακή επικοινωνία, 3 χρόνια πριν το 2020"Μελέτης Κοροπούλης, Επικεφαλής, Platform Creative

"Aesthet: σηματοδοτώντας την εποχή της Νέας Ελληνικής Πολυτέλειας"Αλεξάνδρα Ζάκκα, Founder & CEO, Aesthet.com

16:40 - 17:20

Συζήτηση Πάνελ"Luxury goes digital"

Πώς η τεχνολογία επηρεάζει τη βιομηχανία πολυτελείας

Πώς μπορεί η βιομηχανία πολυτελείας να ανταποκριθεί σε ανταγωνιστικές επιταγές του να προωθήσει παραδοσιακές τεχνικές, ενώ παράλληλα αξιοποιεί την ταχύτητα και την προσβασιμότητα των νέων τεχνολογιών

Οι τάσεις που καθορίζουν το μέλλον της αγοράς του Affordable Luxury και των Premium Brands

Η αποτελεσματικότητα της στρατηγικής μάρκετινγκ στην "click-to-buy" κουλτούρα

Ποιες είναι οι προκλήσεις στη δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου

Συμμετέχουν οι:

Βανέσα Αρχοντίδου, Marketing Manager Shiseido, Beauty & Cosmetics Distribution, Folli Follie

Χρύσα Γρηγορίου, Μarketing & PR Director, Όμιλος Επιχειρήσεων Λεμονή

Ιάσωνας Καταρόπουλος, Director of MOCTA (ATCOM Business Unit)

Μάνος Κουμαντάκης, eBusiness Consultant, Convert Group

Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη, eCommerce Coordinator ELTRUN, Μέλος ΔΣ GRECA.

17:20 – 17:30Συμπεράσματα - Κλείσιμο συνεδρίου

διαβάστε ακόμα

Aldemar: Νέα εποχή με ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα και επενδυτική στροφή στην Ηλεία
Ο γ.γ. του ΕΟΤ Ανδρέας Φιορεντίνος μιλά στο Tornos News για τη νέα εποχή του ελληνικού τουρισμού
Αποφάσεις για 7 ξενοδοχεία σε Χανιά, Ηράκλειο, Νάουσα, Σπάρτη, Σάμο, Ρόδο και Κω
Το Ozempic εκτός από την όρεξη, «κόβει» και τη δαπάνη για το φαγητό 
Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Μύκονο, Ρόδο και Κεφαλονιά
Ρόδος - Διαγωνισμός για μίσθωση 9 μεσαιωνικών ανεμόμυλων | Χρήση ως κατάλυμα και πολιτιστικός χώρος
Ρέθυμνο – Chongqing Κίνας: Μνημόνιο συνεργασίας για τον πολιτισμό και την ανάπτυξη
Καταδυτικό Πάρκο Σταλίδας: Η Κρήτη βουτά το 2026 στο μέλλον του θαλάσσιου τουρισμού | Ο Ευάγγελος Καρκανάκης στο T.N.
Έξι λύσεις και δύο μετατροπές εταιρειών ενέκριναν τα αρμόδια Επιμελητήρια
Ελλάδα | Χρυσή εποχή για την κρουαζιέρα - Εθνικό σύστημα “Berth Allocation”: Ο Απ.Καμαρινάκης (ΕΛΙΜΕ) στο T.N.