Philoxenia: Παρουσίαση του πρότζεκτ Plus Tour

16-11-16 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Στο πλαίσιο των παράλληλων δραστηριοτήτων της Τουριστικής Έκθεσης Philoxenia 2016, το Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2016, από 3:00-4:00 μμ στην Αίθουσα «Philoxenia» στο Περίπτερο 13, στην HELEXPO, θα γίνει η επίσημη παρουσίαση του PROJECT “PLUS TOUR”, όπου θα αναφερθούν ειδικότερα η στρατηγική προσέγγιση, οι διαδικασίες υλοποίησης, και ένα ενδεικτικό Πρόγραμμα Δράσεων, μέσα στον σχεδιασμό που ήδη πραγματοποιείται, για την επόμενη περίοδο.

Το PROJECT “PLUS TOUR” είναι μία επαγγελματική δράση που συνδέει τους τουριστικούς επιχειρηματίες της περιοχής ενός «τουριστικού προορισμού» (γιατί ως «τουριστικός προορισμός» είναι αντιληπτή μία περιοχή στους τουρίστες) σε μία ποιοτική προσέγγιση παροχής τουριστικών υπηρεσιών και προϊόντων, με σκοπό όλοι μαζί να συνεργαστούν για την στοχευμένη τουριστική προβολή στους «οικονομικά αποδοτικότερους» πελάτες. 

Το PROJECT “PLUS TOUR” πρόκειται για την ΣΥΝδεση Επιχειρηματιών ΤΟΥΡισμού - ΣΥΝ.Ε.ΤΟΥΡ. - γιατί οι επιχειρηματίες είναι η ψυχή του τουρισμού. 

Η εμπειρία πολλών ετών στον τουρισμό καθώς και οι διεθνείς τάσεις υποδεικνύουν την ανάγκη για επιτυχημένη προσέλκυση πελατών, ενέργειες να είναι στοχευμένες, εξειδικευμένες, βασισμένες σε γνώση των ιδιαιτεροτήτων και των χαρακτηριστικών των προσεγγιζόμενων πελατειακών αγορών, και συγχρόνως να είναι βασισμένες σε ένα πλάνο με χρονικό ορίζοντα που δίνει στις ενέργειες τα πλεονεκτήματα της συνέχειας, της συμπληρωματικότητας, και της αξιοποίησης των προηγούμενων για τις επόμενες.

Αυτά δεν είναι καινούργιες διαπιστώσεις, όμως η αυξανόμενη ζήτηση και περισσότερες αφίξεις τουριστών των τελευταίων ετών, μας έχουν παρασύρει σε πρόσκαιρες ικανοποιήσεις από τον αριθμό των ατόμων και όχι τον αριθμό των εισπράξεων. 

Έτσι, η παρακολούθηση των στοιχείων της Τράπεζας της Ελλάδος για το τουριστικό ισοζύγιο (ανεξάρτητα από το πώς τις αξιολογεί κανείς) δυστυχώς επιβεβαιώνουν, αυτό που εδώ και αρκετά χρόνια βιώνουν οι περισσότεροι τουριστικοί επιχειρηματίες, ότι δηλαδή η κατά κεφαλήν δαπάνη του μέσου τουρίστα κάθε χρόνο μειώνεται. Δεν είναι μόνο Ελληνικό φαινόμενο, αλλά η κρίση έχει επιτείνει την κατάσταση στη δική μας χώρα, ενώ, όπως τονίζεται,  η έμφαση στον τουρίστα του all-inclusive έχει σαφώς επηρεάσει οικονομικά αρνητικά τις επιχειρήσεις στους τουριστικούς προορισμούς.

Η αντιμετώπιση του φαινομένου, που αν δεν αντιδράσουμε θα εδραιώσει την Ελλάδα και τους τουριστικούς προορισμούς της ως «φτηνούς» και όχι ως «value for money» είναι να πουλάμε καλύτερο προϊόν σε οικονομικά αποδοτικότερους πελάτες, συνταγή γνωστή, αλλά όχι εφαρμοζόμενη όπως θα έπρεπε. 

Η σημασία της «ποιότητας στον τουρισμό» δεν αμφισβητείται όπως άλλωστε φαίνεται και από ότι η «ποιοτική αναβάθμιση» περιλαμβάνεται στους στρατηγικούς τουριστικούς στόχους όλων των κυβερνήσεων της χώρας τουλάχιστον στα τελευταία 20 χρόνια.

Η ιδέα και πρωτοβουλία του Αχιλλέα Ε. Τζίμα, που συνέλαβε την λογική του PROJECT “PLUS TOUR” στοχεύει ακριβώς σε αυτό. Ο Αχιλλέας Ε. Τζίμας εδώ και αρκετά χρόνια το έχει κάνει βίωμα της επαγγελματικής τουριστικής του δραστηριότητας, το προσπαθεί κάθε χρόνο και σιγά-σιγά βλέπει αποτελέσματα, λίγα όμως, γιατί «ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη». 

Η ιδέα του PROJECT “PLUS TOUR” είναι η εκμετάλλευση των συνεργειών συνεργαζόμενων τουριστικών επιχειρήσεων, να κάνουν μαζί, κοινή προσπάθεια για κοινό όφελος, απευθυνόμενοι στον «καλύτερο πελάτη»  με καλύτερο τουριστικό προϊόν και υπηρεσίες.

Η υλοποίηση της ιδέας του PROJECT “PLUS TOUR” περιλαμβάνει την προετοιμασία των κατάλληλων τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών, που διαλέγονται για συγκεκριμένες αγορές, έτσι ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες, ενδιαφέροντα και επιθυμίες των ενδιαφερομένων και προσφέρει μία «διαφορετική και προσωποποιημένη τουριστικο-ταξιδιωτική εμπειρία» που ο πελάτης δέχεται ευχαρίστως να πληρώσει, γιατί βλέπει ότι αποκομίζει οφέλη (υπηρεσίες, προϊόντα, συμπεριφορά, υποδομές, περιβάλλον, προσωπική εξυπηρέτηση, κλπ.) που το συνηθισμένο τουριστικό πακέτο δεν περιλαμβάνει.

Η όλη προσπάθεια του PROJECT “PLUS TOUR”, που ήδη έχει ξεκινήσει στην Ρόδο, έχει σκοπό και να βοηθήσει στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου  - για την Ρόδο αρχικά στο οκτάμηνο – προς την επίτευξη τουρισμού 12 μηνών.

Με χαρακτηριστικό παράδειγμα, μέχρι σήμερα, με έμφαση στην στόχευση της αγοράς του αθλητικού τουρισμού αναψυχής, γιατί η Ρόδος έχει πάρα πολλές τέτοιες δυνατότητες, και με τη σωστή οργάνωση της προσφοράς που μετατρέπεται σε «απολαυστική μοναδική εμπειρία» ο Αχιλλέας Ε. Τζίμας με την Rhodes Windsurfing & Kitesurfing Academy and Other Sports and Activities, και οι συνεργαζόμενες (επιλεγμένες για την ποιοτική τους προσφορά) επιχειρήσεις, έχουν καταφέρει, έστω και για μικρούς σχετικά αριθμούς πελατών, να προσφέρουν «κάτι περισσότερο» - το plus στον τουρισμό, αυτό με δύο λόγια είναι το PROJECT “PLUS TOUR”.

Η ιδέα του PROJECT “PLUS TOUR” που υλοποιείται από τον Αχιλλέα Ε. Τζίμα, με την επιστημονική υποστήριξη του Χρήστου Πετρέα,  είναι η σύνδεση επιχειρήσεων που βάζουν την ποιότητα σε πρώτη μοίρα, και δημιουργεί ένα δίκτυο που απευθύνεται, με διαφορετικού τύπου προβολή, στον ποιοτικό, οικονομικά αποδοτικότερο πελάτη. 

Μέσα από μία απλή αλλά ουσιαστική διαδικασία, που ξεκινάει από «Έρευνα» για τα χαρακτηριστικά του τουριστικού προορισμού που μπορούν να προσελκύσουν τον ποιοτικό πελάτη, και με την διερεύνηση των δυνητικών αγορών, από στοχευμένο «Μάρκετινγκ», με κατάλληλη «Συμβουλευτική υποστήριξη» στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις για την προσαρμογή των προϊόντων και υπηρεσιών τους όπου χρειάζεται, εφαρμόζονται ενέργειες «Δημοσίων Σχέσεων» προς διάφορα επιλεγμένα «Μέσα και ΜΜΕ» με στόχο τις «Πωλήσεις» προς τους πελάτες αυτούς. 

Οι ενέργειες υλοποίησης της προσέγγισης και προσέλκυσης των «ποιοτικών πελατών» συνδυάζονται κάτω από εξειδικευμένη στρατηγική τουριστικού μάρκετινγκ που απευθύνεται σε στοχευόμενες αγορές του luxury tourism market, με συμμετοχή σε Β2Β εκδηλώσεις και συναντήσεις, με προσωπικές επαφές και με ειδικές δράσεις, για τις ακόλουθες δραστηριότητες – μορφές τουρισμού, που είναι αυτές που στοχεύονται στο PROJECT “PLUS TOUR”. 

Οι στοχευόμενες τουριστικές δραστηριότητες του PROJECT “PLUS TOUR”

Συνεδριακός Τουρισμός κλπ.

Τουρισμός Πολυτελείας - VIP

Αθλητικός Τουρισμός

Τουρισμός Υγείας – Ευεξίας

Τουρισμός Γάμων

Θρησκευτικός Τουρισμός

Πολιτιστικός τουρισμός

Γαστρονομικός Τουρισμός

Στην Ρόδο όπου έχει ήδη, όπως αναφέρθηκε, συμμετέχουν επιχειρήσεις και ωφελούνται από την προσπάθεια με τις δράσεις που υλοποιούνται, και το λογότυπο του PROJECT “PLUS TOUR” – RHODES δείχνει τα χαρακτηριστικά του προορισμού που ιδιαίτερα προβάλλονται.

διαβάστε ακόμα

Aldemar: Νέα εποχή με ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα και επενδυτική στροφή στην Ηλεία
Ο γ.γ. του ΕΟΤ Ανδρέας Φιορεντίνος μιλά στο Tornos News για τη νέα εποχή του ελληνικού τουρισμού
Αποφάσεις για 7 ξενοδοχεία σε Χανιά, Ηράκλειο, Νάουσα, Σπάρτη, Σάμο, Ρόδο και Κω
Το Ozempic εκτός από την όρεξη, «κόβει» και τη δαπάνη για το φαγητό 
Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Μύκονο, Ρόδο και Κεφαλονιά
Ρόδος - Διαγωνισμός για μίσθωση 9 μεσαιωνικών ανεμόμυλων | Χρήση ως κατάλυμα και πολιτιστικός χώρος
Ρέθυμνο – Chongqing Κίνας: Μνημόνιο συνεργασίας για τον πολιτισμό και την ανάπτυξη
Καταδυτικό Πάρκο Σταλίδας: Η Κρήτη βουτά το 2026 στο μέλλον του θαλάσσιου τουρισμού | Ο Ευάγγελος Καρκανάκης στο T.N.
Έξι λύσεις και δύο μετατροπές εταιρειών ενέκριναν τα αρμόδια Επιμελητήρια
Ελλάδα | Χρυσή εποχή για την κρουαζιέρα - Εθνικό σύστημα “Berth Allocation”: Ο Απ.Καμαρινάκης (ΕΛΙΜΕ) στο T.N.