Το Shopping Tourism στην έκθεση Fitur της Μαδρίτης

13-11-16 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Το shopping αποκτά όλο και μεγαλύτερη αξία στην τουριστική αλυσίδα, με πολλούς τουρίστες να επιλέγουν πλέον προορισμό με καθοριστικό κριτήριο τις δυνατότητες για ψώνια.

Ακριβώς αυτό το θέμα, το Shopping Tourism, θα συζητηθεί στην έκθεση FITUR της Μαδρίτης που διοργανώνεται από τις 18-22 Ιανουαρίου 2017 σε εκδήλωση του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού και της TURESPAÑA.

Στην εκδήλωση θα μετέχουν Δήμοι, εμπορικά κέντρα και εμπορικά σήματα της Ισπανίας, καθώς και ειδικοί στην επικοινωνία, που θα αναλύσουν πώς αναδεικνύονται οι δυνατότητες  shopping στους προορισμούς για την προσέλκυση τουριστών και το κοινό-στόχο γι αυτήν την κατηγορία τουρισμού.

Ειδική αναφορά θα υπάρξει για τα πολυτελή καταστήματα και τις ετικέτες μόδας για την προσέλκυση τουριστών υψηλής αγοραστικής δύναμης.

Επίσης, θα συζητηθούν δραστηριότητες, όπως η γαστρονομία, που συμπληρώνουν το Shopping Tourism.

Στην εκδήλωση θα υπάρξουν επιδείξεις μόδας, γευσιγνωσίας, σεμινάρια ομορφιάς για το κοινό της έκθεσης.

 

 

 

 

διαβάστε ακόμα

Aldemar: Νέα εποχή με ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα και επενδυτική στροφή στην Ηλεία
Ο γ.γ. του ΕΟΤ Ανδρέας Φιορεντίνος μιλά στο Tornos News για τη νέα εποχή του ελληνικού τουρισμού
Αποφάσεις για 7 ξενοδοχεία σε Χανιά, Ηράκλειο, Νάουσα, Σπάρτη, Σάμο, Ρόδο και Κω
Το Ozempic εκτός από την όρεξη, «κόβει» και τη δαπάνη για το φαγητό 
Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Μύκονο, Ρόδο και Κεφαλονιά
Ρόδος - Διαγωνισμός για μίσθωση 9 μεσαιωνικών ανεμόμυλων | Χρήση ως κατάλυμα και πολιτιστικός χώρος
Ρέθυμνο – Chongqing Κίνας: Μνημόνιο συνεργασίας για τον πολιτισμό και την ανάπτυξη
Καταδυτικό Πάρκο Σταλίδας: Η Κρήτη βουτά το 2026 στο μέλλον του θαλάσσιου τουρισμού | Ο Ευάγγελος Καρκανάκης στο T.N.
Έξι λύσεις και δύο μετατροπές εταιρειών ενέκριναν τα αρμόδια Επιμελητήρια
Ελλάδα | Χρυσή εποχή για την κρουαζιέρα - Εθνικό σύστημα “Berth Allocation”: Ο Απ.Καμαρινάκης (ΕΛΙΜΕ) στο T.N.