Το shopping αποκτά όλο και μεγαλύτερη αξία στην τουριστική αλυσίδα, με πολλούς τουρίστες να επιλέγουν πλέον προορισμό με καθοριστικό κριτήριο τις δυνατότητες για ψώνια.
Ακριβώς αυτό το θέμα, το Shopping Tourism, θα συζητηθεί στην έκθεση FITUR της Μαδρίτης που διοργανώνεται από τις 18-22 Ιανουαρίου 2017 σε εκδήλωση του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού και της TURESPAÑA.
Στην εκδήλωση θα μετέχουν Δήμοι, εμπορικά κέντρα και εμπορικά σήματα της Ισπανίας, καθώς και ειδικοί στην επικοινωνία, που θα αναλύσουν πώς αναδεικνύονται οι δυνατότητες shopping στους προορισμούς για την προσέλκυση τουριστών και το κοινό-στόχο γι αυτήν την κατηγορία τουρισμού.
Ειδική αναφορά θα υπάρξει για τα πολυτελή καταστήματα και τις ετικέτες μόδας για την προσέλκυση τουριστών υψηλής αγοραστικής δύναμης.
Επίσης, θα συζητηθούν δραστηριότητες, όπως η γαστρονομία, που συμπληρώνουν το Shopping Tourism.
Στην εκδήλωση θα υπάρξουν επιδείξεις μόδας, γευσιγνωσίας, σεμινάρια ομορφιάς για το κοινό της έκθεσης.