Estia Awards 2017: τα πρώτα βραβεία ποιότητας στην ελληνική εστίαση

09-09-16 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Τα Estia Awards 2017, τα πρώτα βραβεία που αναγνωρίζουν την ποιότητα σε όλους τους κλάδους της ελληνικής εστίασης, συνδιοργανώνουν η Boussias Communications και η έκδοση Hotel&Restaurant.

Στόχος τους είναι να αναδείξουν τους καλύτερους του κλάδου, αλλά και τις επιμέρους πρακτικές που εμπνέουν υγιή ανταγωνισμό και αναβαθμίζουν την ποιότητα της υπηρεσίας που λαμβάνει ο καταναλωτής.

Τα βραβεία θα βραβεύσουν τους καλύτερους από όλο το εύρος της ελληνικής εστίασης, από τα εστιατόρια μέχρι τα café-bar και από τα burgers και την πίτσα μέχρι τα ζαχαροπλαστεία, τα juice bars και τις εταιρείες catering.
 
Tα Estia Awards επιβραβεύουν τις επιχειρήσεις που διακρίνονται για την ποιότητα των γευστικών τους προτάσεων, όπως επίσης την αριστεία και την καινοτομία σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας: από την εξυπηρέτηση μέχρι τη διακόσμηση του καταστήματος και από την αξιοποίηση της τεχνολογίας μέχρι τις πράξεις κοινωνικής προσφοράς. 

Επιβεβαιωμένα μέλη της κριτικής επιτροπής είναι οι κ.κ.: Τάσος Αντωνίου, “Μαμά Πεινάω”, Κώστας Βογιατζής, Yatzer.com, Θανάσης Γιαλούρης, Forum, Βαγγέλης Δρίσκας, Culinary Expert, Αλεξ Κάβδας, Creative Communicator, Βιργινία Καραούζα, Service Excellence Specialist, Μίλτος Καρούμπας, Chef's Club, Εμμανουέλα Κόκκαλη, “JoinUs”, Δημήτρης Κοπαράνης, “The Food Anarchist”, Αχιλλέας Κρητικός,  Interior Architect, Εμμανουήλ Κυριακίδης, Starwood Hotels & Resorts, Κωνσταντίνος Λαζαράκης, Master of Wine, Ηλίας Μαμαλάκης, Chef-Παρουσιαστής, Γιώργος Μπάλτας, Οικονομικό Παν/μιο Αθηνών, Αντώνης Δ. Παναγιωτόπουλος, Ελληνική Ακαδημίας Γεύσης, Αθηνά Πάνου, Συγγραφέας – “Sugar Buzz”, Μαριλένα Παντάκη, “Madame Ginger”, Δημήτρης Παπαζυμούρης,  “Cucina Caruso”, Αλέξανδρος Παπανδρέου, Chef, Κωνσταντίνος Στεφανακίδης, ΟΤΕΚ Αναβύσσου.

Ποιοι μπορούν να δηλώσουν υποψηφιότητα

Τη βράβευσή τους στα Estia Awards μπορούν να διεκδικήσουν τόσο μεμονωμένες επιχειρήσεις όσο και αλυσίδες που δραστηριοποιούνται στους παρακάτω τομείς εστίασης: Restaurant, Grill, Pizza, Burger, Snack & Coffee Takeaway, Street food, Café - Bar, Gelateria-Frozen Yogurt , Creperie, Juice Bar, Bakery, Patisserie και Catering.

Επιβεβαιωμένα μέλη της κριτικής επιτροπής είναι οι κ.κ.: Τάσος Αντωνίου, “Μαμά Πεινάω”, Κώστας Βογιατζής, Yatzer.com, Θανάσης Γιαλούρης, Forum, Βαγγέλης Δρίσκας, Culinary Expert, Αλεξ Κάβδας, Creative Communicator, Βιργινία Καραούζα, Service Excellence Specialist, Μίλτος Καρούμπας, Chef's Club, Εμμανουέλα Κόκκαλη, “JoinUs”, Δημήτρης Κοπαράνης, “The Food Anarchist”, Αχιλλέας Κρητικός,  Interior Architect, Εμμανουήλ Κυριακίδης, Starwood Hotels & Resorts, Κωνσταντίνος Λαζαράκης, Master of Wine, Γιώργος Μπάλτας, Οικονομικό Παν/μιο Αθηνών, Αντώνης Δ. Παναγιωτόπουλος, Ελληνική Ακαδημίας Γεύσης, Αθηνά Πάνου, Συγγραφέας – “Sugar Buzz”, Μαριλένα Παντάκη, “Madame Ginger”, Δημήτρης Παπαζυμούρης,  “Cucina Caruso”, Αλέξανδρος Παπανδρέου, Chef, Κωνσταντίνος Στεφανακίδης, ΟΤΕΚ Αναβύσσου.

Η προθεσμία για την υποβολή υποψηφιοτήτων είναι η Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2016 ενώ η βράβευση των νικητών θα γίνει σε μία λαμπρή τελετή απονομής τον Ιανουάριο του 2017. 

Οι κατηγορίες βράβευσης και οι όροι συμμετοχής θα αναρτηθούν σύντομα στην ιστοσελίδα  www.estiaawards.gr ενώ για πληροφορίες μπορείτε επίσης να επικοινωνείτε με τον Χάρη Πορέτση στο 210 66177777 (εσωτ. 139) και στο poretsis@boussias.com.

Τα Estia Awards έρχονται για να αναδείξουν την ποιότητα των γεύσεων που θα θέλαμε να χαρακτηρίζουν την καθημερινότητά μας: από έναν σωστά φτιαγμένο εσπρέσο και μια τυρόπιτα με «αληθινό» τυρί, μέχρι ένα ζουμερό burger από κιμά καλής ποιότητας, ένα πραγματικά ξεχωριστό κοκτέιλ κι ένα «διαφορετικό» επιδόρπιο.

Τα Estia Awards φέρνουν σε πρώτο πλάνο τις προσιτές πολυτέλειες και απολαύσεις: το εστιατόριο με την άριστη σχέση ποιότητας-τιμής, το café με το άψογο σέρβις, το  delivery που μας κερδίζει με την σταθερή του ποιότητα, το αρτοποιείο-κρυφό θησαυρό, το street food-ανακάλυψη.   

Τα Estia Awards προσμετρούν το σύνολο των διαδικασιών που συνεισφέρουν στην ποιότητα και στη συνέπεια της προσφερόμενης υπηρεσίας. Δεν μένουν μόνο στο φαγητό, αλλά συνυπολογίζουν τη συνολική οργάνωση της επιχείρησης. Στόχος τους είναι να ενθαρρύνουν τον υγιή ανταγωνισμό προς όφελος της ποιότητας της υπηρεσίας που λαμβάνει ο καταναλωτής.

διαβάστε ακόμα

Virtuoso | Η Ελλάδα τρίτη παγκόσμια επιλογή των Αυστραλών για ταξίδια πολυτελείας το 2026
Ερώτηση στη Βουλή για τα ακριβή ποσά από τα τέλη ανθεκτικότητας και κρουαζιέρας και τη διάθεσή τους
Οι ταξιδιώτες «ψηφίζουν» τεχνολογία: 69% υπέρ των βιομετρικών πυλών, 64% θέλουν AI βοηθό ταξιδιού
Αεροδρόμιο Αθήνας | +5,4% η επιβατική κίνηση τον Σεπτέμβριο, + 6,7% στο 9μηνο
Γιώργος Πελεκανάκης | Πλέγμα μέτρων για το ελλειμμα εργαζομένων στον τουρισμό
Aυξημένο ενδιαφέρον από Γαλλία (και) για εναλλακτικές μορφές τουρισμού στην Ήπειρο
EUROVINO 2026 – Το ελληνικό κρασί ταξιδεύει στη Γερμανία
Aldemar: Νέα εποχή με ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα και επενδυτική στροφή στην Ηλεία
Ο γ.γ. του ΕΟΤ Ανδρέας Φιορεντίνος μιλά στο Tornos News για τη νέα εποχή του ελληνικού τουρισμού
Αποφάσεις για 7 ξενοδοχεία σε Χανιά, Ηράκλειο, Νάουσα, Σπάρτη, Σάμο, Ρόδο και Κω