Χρονομεριστικές μισθώσεις: Πάνω από 10.000 προσφορές για 1.500 πελάτες της International Corporate Lodging

14-04-23 | ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Στον ανταγωνιστικό κόσμο των πωλήσεων χρονομεριστικής μίσθωσης, είναι δύσκολο να ξεχωρίσει κανείς. Ωστόσο, όπως ανακοίνωσε η διαφημιστική εταιρεία χρονομεριστικής μίσθωσης, International Corporate Lodging, Inc., η ίδια δημιούργησε περισσότερες από 10.000 προσφορές για περισσότερους από 1.500 πελάτες σε μόλις 6 χρόνια.

Σύμφωνα με την American Resort Development Association (ARDA), ο κλάδος της χρονομεριστικής μίσθωσης μόνο στις ΗΠΑ, παράγει 10,2 δις. δολάρια με πάνω από 9 εκατ. ιδιοκτήτες και 1.500 θέρετρα. Ωστόσο, ο κλάδος επηρεάζεται όλα αυτά τα χρόνια από διάφορους αρνητικούς παράγοντες, οδηγώντας σε μείωση των πωλήσεων. Παρόλα αυτά, η International Corporate Lodging, Inc. συνέχισε να ευδοκιμεί, παρέχοντας στους πελάτες ελκυστικές προσφορές και εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.

Η επιτυχία της εταιρείας μπορεί να αποδοθεί στις στοχευμένες στρατηγικές μάρκετινγκ, οι οποίες περιλαμβάνουν τη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το μάρκετινγκ μέσω email και τις καμπάνιες απευθείας αλληλογραφίας. Χρησιμοποιώντας αυτές τις μεθόδους, μπορούν να προσεγγίσουν ένα ευρύτερο κοινό και να δημιουργήσουν περισσότερους δυνητικούς πελάτες. Επιπλέον, απασχολεί μια ομάδα έμπειρων επαγγελματιών πωλήσεων που είναι ειδικευμένοι στο κλείσιμο συμφωνιών και στη διασφάλιση της ικανοποίησης των πελατών.

Η εταιρεία αναγνωρίζει επίσης τη σημασία της διαφάνειας στον κλάδο της χρονομεριστικής μίσθωσης. Παρέχει στους πελάτες λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τα ακίνητα που τους ενδιαφέρουν, συμπεριλαμβανομένων των τελών συντήρησης, των φόρων ακινήτων και άλλων σχετικών δαπανών. Αυτό το επίπεδο διαφάνειας ευθύνεται για την αξιοπιστία και τη φήμη της εταιρείας και κατ’ επέκταση  στη δημιουργία μιας πιστής πελατειακής βάσης. 

Συμπερασματικά, η επιτυχία της International Corporate Lodging, Inc. μπορεί να αποδοθεί στις στοχευμένες στρατηγικές μάρκετινγκ, στους έμπειρους επαγγελματίες πωλήσεων και στη δέσμευσή της για διαφάνεια. Με περισσότερες από 10.000 προσφορές που δημιουργήθηκαν για περισσότερους από 1.500 πελάτες σε μόλις 6 χρόνια, έχουν καθιερωθεί ως ηγέτης στον κλάδο. Καθώς ο κλάδος της χρονομεριστικής μίσθωσης συνεχίζει να εξελίσσεται, αυτά είναι τα χαρακτηριστικά που θα πρέπει να έχει μία εταιρεία για να συνεχίσει να ευδοκιμεί.

 

διαβάστε ακόμα

Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία
Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;
Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο
FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour