GBTA: Παγκόσμια καμπάνια για την αποκατάσταση των επαγγελματικών ταξιδίων

03-11-20 | ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

H Παγκόσμια Ένωση Επαγγελματικών Ταξιδίων, GBTA, λάνσαρε την καμπάνια «Ready. Safe. Travel.» με σκοπό να αυξήσει την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με την οικονομική ανάγκη ύπαρξης μιας ακμάζουσας βιομηχανίας επαγγελματικών ταξιδιών και να δώσει ώθηση στην επιστροφή των επαγγελματικών ταξιδίων. 

Η καμπάνια τονίζει τη σημασία της βιομηχανίας αυτής παγκοσμίως, όσον αφορά τα έσοδα, τις θέσεις εργασίας και το εμπόριο.

Ειδικότερα, εστιάζει στα εξής:

Ready. | δίνει ώθηση στις κυβερνήσεις να εφαρμόσουν τα απαραίτητα μέτρα προστασίας και την κατάλληλη στήριξη ώστε να διασωθούν θέσεις εργασίας και να επιστρέψουν τα επαγγελματικά ταξίδια

Safe. | παρέχει επιμόρφωση και εκπαίδευση στα μέλη της ώστε να διασφαλίσει την ασφαλή επιστροφή στα ταξίδια

Travel. | Αφηγείται την ιστορία της αξίας των επαγγελματικών ταξιδίων στην παγκόσμια οικονομία

Η καμπάνια «τρέχει» για τα 9.000 μέλη της GBTA, συνεργάτες και ηγέτες σε όλη την αλυσίδα αξίας της βιομηχανίας, που δημιουργούν εκατομμύρια θέσεις εργασίας παγκοσμίως και πάνω από 1,45 τρισ. δολάρια σε ετήσια οικονομική δραστηριότητα.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ

 

διαβάστε ακόμα

«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός
Διεθνές Φεστιβάλ Αραδοσίβιων στην Ελασσόνα
Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google
Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise
Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά