Ιατρικός τουρισμός| Ποιες εθνικότητες δαπανούν τα περισσότερα στο εξωτερικό

22-11-19 | ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Αύξηση 358% παρουσιάζουν οι διεθνείς δαπάνες σε προϊόντα και υπηρεσίες ιατρικού τουρισμού την περίοδο 2000-2017, φτάνοντας το 2017 τα 11 δισ. δολάρια έναντι 2,4 δισ. δολαρίων το 2000.

Η ανάπτυξη αυτή οδήγησε σε μερίδιο 1,2% των δαπανών ιατρικού τουρισμού επί του συνόλου δαπανών των διεθνών ταξιδιωτών το 2017 έναντι μόλις 0,6% το 2000.

Αυτό αποκαλύπτεται σε έρευνα του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ταξιδίων και Τουρισμού, WTTC, στην οποία παρουσιάζονται οι αγορές με το μεγαλύτερο όγκο δαπανών (εισερχόμενος και εξερχόμενος ιατρικός τουρισμός).

Πρώτη αγορά εξερχόμενου ιατρικού τουρισμού είναι οι ΗΠΑ, αντιπροσωπεύοντας το 20% της αγοράς, και με δαπάνες 2,3 δισ. δολαρίων στο εξωτερικό το 2017. Ακολουθεί το Κουβέιτ με δαπάνες 1,5 δισ. δολαρίων το 2015, εξαιτίας της κυβερνητικής πολιτικής που προσφέρει στήριξη και χρηματοδότηση στις επεμβάσεις στο εξωτερικό και η Νιγηρία με δαπάνες 783 εκατ. δολαρίων με μερίδιο 13,5% στο σύνολο των δαπανών στο εξωτερικό.

Από τις 10 μεγαλύτερες αγορές εξερχόμενων δαπανών, οι 5 είναι ευρωπαϊκές, με τις δαπάνες στην Ολλανδία, τη Γαλλία, το Βέλγιο, την Αυστρία και τη Γερμανία να κυμαίνονται από 300 έως 678 εκατ. δολάρια.

Οι ΗΠΑ είναι επίσης η κορυφαία αγορά εισερχόμενου ιατρικού τουρισμού στον κόσμο, με τις δαπάνες τους να αγγίζουν τα 4 δις. δολάρια το 2017 αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το 36% των παγκόσμιων δαπανών ιατρικού τουρισμού.

Ακολουθεί η Γαλλία (800 εκατ. δολάρια) και η Τουρκία (763 εκατ. δολάρια).

Οι ανερχόμενες οικονομίες εισερχόμενου ιατρικού τουρισμού είναι η Ταϋλάνδη (589 εκατ. δολάρια), η Κόστα Ρίκα (451 εκατ. δολάρια) και το Μεξικό (315 εκατ. δολάρια).

Στο top 10 οι 5 είναι ευρωπαϊκές χώρες (Βέλγιο, Ην. Βασίλειο, Ουγγαρία, Γαλλία και Τουρκία) με δαπάνες από 417 έως 636 εκατ. δολάρια.

Το WTTC εκτιμά ότι για τους προρισμούς που επιδιώκουν να αναπτύξουν τον ιατρικό τουρισμό, τα ακόλουθα στοιχεία πρέπει να ληφθούν υπόψη από τις κυβερνήσεις που αναπτύσσουν τις στρατηγικές και τις πολιτικές τους:

-Καθιέρωση έξυπνης ρύθμισης και αναγνώρισης διαπίστευσης / πιστοποίησης ιατρών και εγκαταστάσεων

-Ανάπτυξη δυνατοτήτων διευκόλυνσης των θεωρήσεων που στηρίζουν την ανάπτυξη αυτού του υποτομέα

-Καθορισμός του κενού δεξιοτήτων και ανάπτυξη κατάρτισης για την ενίσχυση των ταλέντων

-Σχεδιασμός και εφαρμογή στοχευμένων στρατηγικών μάρκετινγκ

-Δημιουργία οικονομικών κινήτρων για την προσέλκυση επενδύσεων στον υποτομέα

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων