+1,9% o τουρισμός πόλης στην Ευρώπη το 2018

07-03-19 | ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Αύξηση 1,9% παρουσίασε ο τουρισμός πόλης στους ευρωπαϊκούς προορισμούς το 2018, παρά τις προκλήσεις της περασμένης χρονιάς, σύμφωνα με την European Cities Marketing (ECM).

Είναι η πρώτη φορά από την πρώτη χρονιά μετά την οικονομική κρίση του 2008 που η ευρωπαϊκή αγορά εσωτερικού τουρισμού (+4%) ξεπέρασε σε ανάπτυξη την αντίστοιχη των διεθνών διανυκτερεύσεων οι οποίες διαμορφώθηκαν στα επίπεδα του 2017.

Σύμφωνα με τα προκαταρκτικά αποτελέσματα της έκθεσης European Cities Benchmarking Report που διενεργεί η European Cities Marketing, σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια (σωρευτική ετήσια ανάπτυξη 2012-2017 4,8%), ο ρυθμός ανάπτυξης έχει μειωθεί όμως το γεγονός ότι για πρώτη φορά η αύξηση των διανυκτερεύσεων εσωτερικού τουρισμού (5,2%) ξεπέρασε την αντίστοιχη των διεθνών διανυκτερεύσεων, δίνει μεγάλες δυνατότητες επιπλέον ανάπτυξης. 

Τα προκαταρκτικά δεδομένα βασίζονται σε αποτελέσματα από 58 εκ των 121 πόλεων, αντιπροσωπεύοντας 435 εκατ. διανυκτερεύσεις.

Οι πόλεις με τις καλύτερες επιδόσεις σε επίπεδο συνολικού αριθμού διανυκτερεύσεων δεν αλλάξαν σε σχέση με το 2017, με ανάπτυξη σε όλες πλην του Λονδίνου. Το Λονδίνο είχε τον υψηλότερο αριθμό διανυκτερεύσεων το 2018 με μείωση 8,7%, και ακολούθησε το Παρίσι (+8,9%), το Βερολίνο (+5,2%), η Μαδρίτη (+2,4%) και η Βαρκελώνη (+2,7%).

Το Μόναχο είχε την πιο ισχυρή ανάπτυξη (+9,3%), όπως και το Παρίσι, το Άμστερνταμ (+6,7%), η Βιέννη (+6%) και το Αμβούργο (+5,3%), με ανάπτυξη άνω του 5%.

Οι ΗΠΑ (12%), η Γερμανία (9%) και το Ην. Βασίλειο (8%) είχαν περίπου μερίδιο 30% στις αγορές εξερχόμενου τουρισμού που αφορούσε ταξίδια στις ευρωπαϊκές πόλεις. Στην ομάδα των σημαντικότερων αγορών εξερχόμενου τουρισμού, η Κίνα είχε την υψηλότερη ανάπτυξη (9,2%), και ακολούθησαν οι ΗΠΑ (6%) και η Ιαπωνία (5,7%) ενώ η Γαλλία είχε μείωση 2,3%. Η Ιταλία σημείωσε για πρώτη φορά μετά το 2015 αύξηση 1,7%.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι