Γαμήλιος τουρισμός: Όλες οι τελευταίες τάσεις

03-11-17 | ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Tις τελευταίες τάσεις στα γαμήλια ταξίδια των Αμερικανών, μια αγορά που αφορά κυρίως την ηλικιακή ομάδα των millennials (18-35 ετών) αποκαλύπτει έρευνα του Honeymoons.com.

Οι προορισμοί φαίνεται να μην διαφοροποιούνται σημαντικά σε σχέση με το παρελθόν, με την Ευρώπη να αποτελεί, μεταξύ άλλων, σταθερή αξία, όμως παρατηρούνται αλλαγές στην αναζήτηση, τις μεθόδους κράτησης και τις απαιτήσεις των ζευγαριών.

Οι δαπάνες των millennials στα γαμήλια ταξίδια μπορεί να ανέρχονται στα 3 δισ. δολάρια, σύμφωνα με τον επικεφαλής της ιστοσελίδας, Albert Hartigan, Jr.

Σύμφωνα με την έρευνα, για το 37% οι δαπάνες κυμαίνονται μεταξύ 2.500 – 5.000 δολάρια για 7 βραδιές.

Το 40% κάνει γαμήλιο ταξίδι διάρκειας από 7 έως 10 ημέρες.

Κορυφαίοι προορισμοί εσωτερικού, για τους Αμερικανούς, είναι η Χαβάη, η Φλόριντα και το Λας Βέγκας.

Ενώ οι εξωτικοί προορισμοί είναι ανερχόμενοι για την εν λόγω αγορά, κορυφαίοι διεθνείς προορισμοί παραμένουν η Καραϊβική, το Μεξικό και η Ευρώπη.

Η περίοδος κατά την οποία πραγματοποιείται η κράτηση είναι νωρίτερα από τις κρατήσεις για παραδοσιακές διακοπές, με το 63% να κάνει κράτηση έναν έως 6 μήνες νωρίτερα από την ημερομηνία του γάμου τους.

Αλλαγή παρατηρείται στο είδος διακοπών στο γαμήλιο ταξίδι: Τα all inclusive ξενοδοχεία βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων για τους νεόνυμφους και ακολουθούν στη δεύτερη θέση οι διακοπές παραλίας. Οι διακοπές περιπέτειας είναι τρίτες σε σειρά προτίμησης και το 25% προτιμά κρουαζιέρα.

Διαφορετικός είναι επίσης ο τρόπος αναζήτησης για γαμήλιο ταξίδι με το 80% να εμπνέεται από τα social media (Facebook, TripAdvisor, Pinterest και Instagram).

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι