Δράσεις προώθησης των ελληνικών κρασιών στην Ιαπωνία το 2018- Fam trip τ. γραφείων

31-10-17 | ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων Τόκυο της Ελληνικής πρεσβείας έχει προγραμματίσει, κατά το 2018, δράσεις προώθησης των ελληνικών οίνων στην ιαπωνική αγορά:

-  παρουσία εισαγωγέων ελληνικών οίνων κατά την εκδήλωση εορτασμού της εθνικής επετείου της 25ης Μαρτίου 1821, και επίσης επίσκεψη σε οινοποιείο κατά το ταξίδι εξοικείωσης (fam trip) τουριστικών πρακτόρων στην Βόρεια Ελλάδα - β΄15νθήμερο Απριλίου 2018. 

- 18-24/2: Επίσκεψη στην Ελλάδα ομάδας εισαγωγέων και οινοχόων

- 2-4/3: Υλοποίηση προγράμματος "ΕΣΤΙΑ" σε συνεργασία με τον ΕΔΟΑΟ για την πιστοποίηση Ιαπώνων οινοχόων για την γνώση των ελληνικών κρασιών (διάρκεια 16 ωρών σε 3 ημέρες). Οι δύο πρώτοι απόφοιτοι σε βαθμολογία θα κερδίσουν ένα ταξίδι στην Ελλάδα με πρόγραμμα επισκέψεων σε οινοποιεία

- 6-9/3:Συμμετοχή με εθνικό περίπτερο στην Διεθνή Έκθεση Τροφίμων & Ποτών Foodex Tokyo. Θα υπάρχει wine bar με μη εισαγόμενους οίνους

- 23/4: Γευσιγνωσία 100 ελληνικών οίνων εισαγομένων / μη εισαγομένων και 2 Master Class θεματικά σεμινάρια από τον Κωνσταντίνο Λαζαράκη MW στην Οσάκα (Intercontinental Hotel)

- 25/4: Γευσιγνωσία 100 ελληνικών οίνων εισαγομένων / μη εισαγομένων και 2 Master Class θεματικά σεμινάρια από τον Κωνσταντίνο Λαζαράκη MW στο Τόκυο (Okura Hotel)

- Μάιος: επίσκεψη στην Ελλάδα εκπροσώπων ιαπωνικών μέσων ενημέρωσης (οίνου ή lifestyle). Εκκρεμεί η ακριβής ημερομηνία.

- 16-17/10: Συμμετοχή με εθνικό περίπτερο στην Διεθνή Έκθεση Vinexpo Tokyo

- Φεβρουάριος έως Ιούνιος: πρόγραμμα διαφημιστικών καταχωρήσεων στον κλαδικό οίνο (περιοδικά Vinotheque, Wine Kingdom, Winart)

- ανανέωση σελίδας για το ελληνικό κρασί στο facebook

Οι ανωτέρω δράσεις θα υλοποιηθούν σε συνεργασία με το Enterprise Greece σε εφαρμογή 3ετούς προγράμματος που έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. Αντίστοιχο πρόγραμμα υλοποίησε το Γραφείο ΟΕΥ την τελευταία 3ετία , το οποίο απέδωσε αύξηση εξαγωγών κατά μ.ό. 50% ετησίως και αύξηση του αριθμού εισαγωγέων από 3 σε 8.

διαβάστε ακόμα

Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι
In –Edit, Φεστιβάλ Μουσικών Ταινιών στη Θεσσαλονίκη