Love is in the air... άδραξε την ευκαιρία

03-02-20 | DIGITAL

Ο Άγιος Βαλεντίνος πλησιάζει και οι ερωτευμένοι ανά τον κόσμο βρίσκουν την ευκαιρία να αποδείξουν την αγάπη τους στο έτερο τους ήμισυ. Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου αποτελεί μια πρώτης τάξης ευκαιρία για να αυξήσουμε τις απευθείας κρατήσεις του ξενοδοχείου μας, ανεξάρτητα εάν το κατάλυμα μας είναι σε λειτουργία ή όχι.

Ας εξετάσουμε λοιπόν τα βήματα για την δημιουργία μιας επιτυχημένης προσφοράς και καμπάνιας για τις ημέρες του Αγίου Βαλεντίνου. Οι ενέργειες μπορούν να εφαρμοστούν σε ξενοδοχεία που είτα  λειτουργούν ή είναι κλειστά την παρούσα στιγμή. 

Βήμα 1 Διαμόρφωση Προσφοράς

Δημιουργήστε μια ελκυστική προσφορά για το δυνητικό σας κοινό. Μην ξεχνάτε πως κοινό χαρακτηριστικό είναι η επιθυμία να εκφράσουν τον ρομαντισμό και την αγάπη προς τον σύντροφο τους (άσχετου σεξουαλικού προσανατολισμού). Για το λόγο αυτό θα πρέπει να αναδείξουμε το ρομαντικά χαρακτηριστικά που έχουμε να προσφέρουμε. Τι μπορούμε λοιπόν να προσφέρουμε;

- Ξεχωριστή διακόσμηση δωματίου 

- Διαφορετικές τιμές

- Ξεχωριστές δραστηριότητες για ζευγάρια όπως spa υπηρεσίες

- Ξεχωριστό δείπνο για τα ζευγάρια

Βήμα 2 Προώθηση Προσφοράς

Για την προώθηση της προσφοράς μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τα όλα τα διαθέσιμα κανάλια του digital marketing.

Συγκεκριμένα μπορούμε να δημιουργήσουμε:

- Google Ads για την εμφάνιση διαφημίσεων σε αντίστοιχες αναζητήσεις χρηστών

- Facebook Ads με την χρήση της δυνατότητας στόχευσης σε συγκεκριμένους χρήστες

- Αποστολή newsletter σε παλαιότερους πελάτες μας. Εάν έχουμε βέβαια κατηγοριοποιήσει την βάση μας (π.χ. honeymooners κλπ) μπορούμε να βελτιστοποιήσουμε τα αποτελέσματα μας). Επίσης μπορούμε να δημιουργήσουμε διαφορετικό μήνυμα για κάθε ομάδα (π.χ. διαφορετικό μήνυμα σε μεγαλύτερης ηλικίας ζευγάρια από ότι σε νεότερα).

- Δημιουργία blog άρθρου σχετικά με τον Άγιο Βαλεντίνο και την προσφορά μας

H γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για να μπορέσουμε να αυξήσουμε τις απευθείας κρατήσεις μας. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα επινοητικοί στην δημιουργία μιας ελκυστικής προσφοράς που θα μας ξεχωρίζει από τον υπόλοιπο ανταγωνσιμό και βέβαια στην επιτυχημένη προώθηση της.

 Ο Κύρος Ασφής είναι ο Managing Director της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους. Σε συνεργασία με την InnFaith Hospitality Management παρέχουν ολοκληρωμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις . 

 

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο