Καλημέρα, καλό μήνα, καληνύχτα

03-04-19 | DIGITAL

Υπάρχει μια κατηγορία ατόμων που τους ονομάζουμε καληνυχτάκηδες. Αν και πιστεύω πως αρκετοί γνωρίζουμε τον ορισμό του καληνυχτάκια θα παραθέσω μέρος του ορισμού όπως αναφέρεται στο slang.gr (είναι site που επεξηγεί ονομασίες στην αργκό)

"Κύριος ρόλος του να αποχαιρετάει στην έξοδο, εξ ου και η ονομασία του, με αγκαλιά στους άνδρες και φιλιά και πιθανώς θώπευμα μηρού εις τις γυναίκες. Αρέσκεται σε δηλώσεις «μη χαθούμε» και «τα λέμε». Επιβιώνει τις νυχτερινές ώρες κυρίως το ανδρικό φύλο, αλλά έχουν παρατηρηθεί και πολλοί θηλυκοί καληνυχτάκηδες κατά τη διάρκεια της μέρας κυρίως σε καφετέριες και μπαρ."

Και βέβαια θα αναρωτηθείτε, και δικαίως, μα γιατί αναφέρουμε τον όρο καληνυχτάκια σε ένα site που ασχολείται με την τουριστική οικονομία και με τις ψηφιακές τεχνολογίες και maketing δη.

Λοιπόν το φαινόμενο του καληνυχτάκια υφίσταται και ζει και βασιλεύειστα social media. Η ποιό σύνηθες μορφή με την οποία εμφανίζεται είναι ο λογαριαμός της επιχείρησης που εύχεται Καλό Μήνα συνοδεύοντας την ευχή με μια σχετική φωτογραφία.

Ενδεχομένως να αναρωτηθείτε: μα γιατί να μην ευχηθώ καλό μήνα στους fans, followers κ.ο.κ.; 

Γιατί ουσιαστικά δεν προσφέρουμε στους χρήστες μας κάποια πληροφορία ουσίας. Και βεβαίως θα αναρωτηθείτε ξανά, μα πειράζει να είμαι ευγενικός μαζί τους δημοσιεύοντας μια απλή ευχή; Όχι δεν πειράζει καθόλου να είμαστε ευγενείς, άλλά ενδεχομένως να επηρεάσουμε το engagement μας και την πιθανότητα εμφάνισης μελλοντικών δημοσιεύσεων στο κοινό που μας ακολουθεί, καθότι είναι μια πληροφορία που θα περάσει εντελώς απαρατήρητη από το κοινό μας.

Εάν πραγματικά θέλουμε να ευχηθούμε κάτι στους χρήστες μας είναι να βρούμε ένα καλό σημείο επαφής. Και επειδή προχτές ήταν Πρωταπριλιά, δεν μπορώ να μην αναφερθώ στο παράδειγμα της Aegean, η οποία "έστησε" μια φάρσα στους επιβάτες μιας πτήσης της ανακοινώνοντας οτι δεν πρόκειται να σερβιριστεί το γεύμα. Σας προτείνω να δείτε τη συνέχει στο παρακάτω video, που μοιράστηκε η Aegean μέσα από διάφορα ψηφιακά μέσα.

Και επειδή ενδεχομένως να μην διαθέτουμε το budget για την δημιουργία αντίστοιχων ενεργειών, θα σας φέρω το παράδειγμα ενός ξενοδοχείου που την Πρωταπριλιά δημοσίευσε ένα blog άρθρο με τίτλο: 5 Reasons Not To Visit Santorini

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι προσπαθούμε να δημιουργήσουμε περιεχόμενο και δημοσιεύσεις που πραγματικά να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των χρηστών και να προκαλέσουν την αλληλοεπίδραση τους. Αποφεύγουμε να κάνουμε δημοσιεύσεις απλά για να τις δημοσιεύσουμε. Αυτά τα ολίγα, και καλό μήνα!

Ο Κύρος Ασφής είναι ο Managing Director της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους. 

 

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»