Τι ρόλο παίζουν τα instagram stories στο hotel digital marketing;

11-02-19 | DIGITAL

Το Instagram τον Αύγουστο του 2016 λάνσαρε τα instagram stories. Η υπηρεσία αυτή, πρώτη την είχε λανσάρει το Snapchat, προσέφερε ένα ακόμα εργαλείο στους digital marketeers που ασχολούνται με την προώθηση ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων. 

Ποιά είναι τα κύρια χαρακτηριστικά των instagram stories

Τα instagram stories έχουν τα εξής χαρακτηριστικά:

1. έχουν διάρκεια "ζωής" 24 ώρες. Μετά εξαφανίζονται, εκτός εάν επιλέξουμε να τα αποθηκεύσουμε και ταξινομίσουμε σε κάποιο hightlight

2. μπορούν να είναι και video και φωτογραφία.

3. μπορούμε να προσθέσουμε διάφορα stickers όπως geo tag, mentions, ψηφοφορίες, ερωτήσεις προς το κοινό μας μέσα από την ίδια την πλατφόρμα που μας παρέχει το instagram.

Απο την δημοσίευση instagram stories για λογαριασμό συνεργατών μας διαπιστώσαμε ότι βελτιώθηκε η απόδοση των instagram λογαριασμών τους.

Τα οφέλη από τη χρήση των instagram stories

Τα οφέλη που προκύψαν από τη χρήση των instagram stories είναι τα εξής:

1. μεγαλύτερη έκθεση (exposure) του ξενοδοχείου σε αριθμό χρήστών. 

2. προσέλκυση νέων followers στον instagram λογαριασμό 

3. μεγάλη διαδραση των χρηστών (με τη χρήση stickers)

4. επιτρέπει την χρήση πιο "ερασιτεχνικών" φωτογραφιών

Έτσι προκύπτει το συμπέρασμα πως η η ενσωμάτωση των instagram stories στην digital marketing στρατηγική μας μπορεί να επιφέρει θετικά αποτελέσματα για την προώθηση του ξενοδοχείου. Εμμέσως με την τακτική αυτή βελτιώνουμε και τις απευθείας κρατήσεις του ξενοδοχείου. Για παράδειγμα συνδυάζοντας τις πληροφορίες ότι οι μισοί Αμερικανοί κάτω των 45 ετών επιδιώκουν εμπειρίες με εντυπωσιακή παρουσία σε πλατφόρμες social media όπως το Instagram, το Facebook και το Twitter καθώς και ότι τα direct bookings αποτέλουν το τρίτο μεγαλύτερο κανάλι για κρατήσεις από Αμερική η ισχυρή παρουσία μας είναι επιβεβλημένη εφόσον στοχεύουμε σε αυτή την αγορά. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα instagram stories μπορείτε να διαβάσετε το σχετικό άρθρο.

Ο Κύρος Ασφής είναι ο Managing Director της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.

 

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»