Τι ψηφιακά δώρα μας έφερε φέτος ο Άγιος Βασίλης;

14-01-19 | DIGITAL

 

Η χρονιά που μας πέρασε ήταν μια αρκετά ενδιαφέρουσα χρονιά γιατί οι Social Media πλατφόρμες φρόντισαν να μας κρατήσουν σε εγρήγορση. Η ανακοίνωση που τάραξε του ψηφιακούς κόλπους ήρθε ήταν από την πλευρά της Google ανακοίνωσε ότι πρόκειται να καταργήσει το Google+. Πάντως αυτό που σίγουρα αποκόμησε το σύνολο των ενασχολούμενων με τις ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις είναι η σημαντικότητα του Digital Marketing προκειμένου να βελτιώσουν τις πωλήσεις τους άλλα και ξεχωρίσουν από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό. To digital marketing έχει διεισδύσει πλέον βαθιά σε αυτόν τον κλάδο και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος στο κανάλι πωλήσεων άλλα και εν γένει λειτουργίας!

Ας δούμε λοιπόν αυτή τη νέα χρονιά που θα πρέπει να δώσουμε μεγάλη βαρύτητα σε ότι αφορά την digital marketing στρατηγική μας προκειμένου να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας.

 

1. Content Marketing

Η δημιουργία περιεχομένου που φιλοξενείται στο website της τουριστικής επιχείρησης παραμένει ένας από τους ακρογωνιαίους λίθους στη digital marketing στρατηγική της επιχείρησης μας. Μέσα από τη δημιουργία και δημοσίευση περιεχομένου ενδυναμώνουμε τo SEO με αποτέλεσμα την "αναρρίχηση" του website μας στις σχετικές αναζητήσεις των χρηστών μας. Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να σχεδιάσουμε ένα πλάνο βάση του οποίου θα δημιουργούμε και θα δημοσιεύουμε το περιεχόμενο. Αυτό ονομάζεται content calendar. Εάν σας προβληματίζει το περιεχόμενο των blog articles σας παραπέμπω στο σχετικό μας άρθρο.

2. Τεχνολογία του website

Η Google παρατηρώντας ότι όλοι και περισσότεροι χρήστες χρησιμοποιούν τις κινητές τους συσκευές για να περιηγηθούν στο internet, δίνουν πολύ μεγάλη βαρύτητα στην άνετη εμπειρία του χρήστη όταν επισκέπτεται μια ιστοσελίδα. Για το λόγο αυτό θα πρέπει η ιστοσελίδα της επιχείρησης μας να διαθέτει κατ' ελάχιστον responsive σχεδιασμό. Κατά την άποψη μου, δεν θα πρέπει να αρκεστούμε στην εφαρμογή ενός responsive design άλλα στο σχεδιασμό και υλοποίηση μιας mobile first στρατηγικής. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τι εστί mobile first μπορείτε να διαβάσετε στο σχετικό άρθρο.

3. Αξιοποίηση της τεχνολογίας

Από την εμπειρία μου οι πλειονότητα των τουριστικών επιχειρήσεων δεν έχουν εκμεταλλευτεί τις τεχνολογικές ευκαιρίες που μας προσφέρονται. Για παράδειγμα υπάρχει εφαρμογές που μας επιτρέπουν να μετατρέψουμε ένα ανώνυμο χρήση σε επώνυμο. Επισης υπάρχουν διάφορα εργαλεία που μπορούν να μας βοηθήσουν στο να προωθήσουμε τις απευθείας κρατήσεις της επιχείρησης μας. Η ομάδα μας θα χαρεί να απαντήσει στα ερωτήματα που θα στείλετε στο ask@neamesa.com

Φέτος εκτιμώ πως θα είναι η χρονιά που θα δούμε εξελίξεις από την πλευρά της Google σε ότι αφορά τον κλάδο μας. Μπορεί να κάνει shutdown το Google Plus άλλα έχει ήδη επιδείξη επιθετική διάθεση σε ότι αφορά τον τουρισμό. Οπότε βρισκόμαστε εν αναμονή σοβαρών εξελίξεων. Μέχρι τότε μπορούμε να εκμεταλλευούμε τις δυνατότητες που μας παρέχει το Google My Bussiness.

 

Σας ευχόμαστε μια Καλή Χρονια με περισσότερες απευθείας κρατήσεις μέσω του website σας!!!

Ο Κύρος Ασφής είναι ο Managing Director της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.

 

διαβάστε ακόμα

Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία
Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;
Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο
FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour