Είναι κακό στην άμμο να χτίζεις παλάτια

21-11-18 | DIGITAL

Η πρώτη στροφή του γνωστού άσματος "Είναι κακό στην άμμο να χτίζεις παλάτια" ξεκινάει με την φράση "Ότι αρχίζει ωραίο, τελειώνει με πόνο". Κάπως έτσι άρχισαν να νοιώθουν αρκετοί digital marketeers και instagram influencers μετά την ανακοίνωση του Instagram ότι πρόκειται να τερματίσει την πρόσβαση σε applications που έκαναν auto-like, following και σχολίαζαν posts αυτομάτως. 

Το instagram στην προσπάθεια του να διατηρήσει όσο το δυνατόν πιο αυθεντική τη εμπειρία χρήσης, προχωράει σε μια σειρά μέτρων για να πετύχει το στόχο αυτό. Αρχικά είχε ανακοινώσει πως θα αρχίσει να εξετάζει τα ψεύτικα (fake) accounts που χρησιμοποιούνται για να ανεβάζουν τον αριθμό των followers ενός άλλου λογαριασμού (π.χ. το Instagram account ενός ξενοδοχείου). Με το νέο αυτό μέτρο αποσκοπεί να διατηρήσει αυθεντική και την εμπερία διάδρασης. Ουσιαστικά θα απαγορευτεί η αυτοματοποιημένη διαδικασία για like, following και σχολιασμού. Μέχρι τώρα υπήρχαν υπηρεσίες για τις οποίες κάποιος πλήρωνε κάποιο ποσό χρημάτων και ορίζοντας συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά (κυρίως σε επίπεδο hashtag) έκαναν αυτοματιποιημένα κάποιες από τις 3 προαναφερόμενες ενέργειες.

Προσωπικά χάρηκα πάρα πολύ με αυτή την ανακοίνωση γιατί ουσιαστικά, θα βελτιωθεί η ποιότητα των υπηρεσίων που προσφέρονται στους επιχειρηματίες του τουρισμού καθώς και θα περιορίσει στον περιορισμό διάφόρων "πονηρών" που χρησιμοποιούν αθέμιτους τρόπους και εργαλεία για την υλοποίηση digital marketing υπηρεσιών. Επειδή το digital marketing είναι μια σχετικά νέο και επειδή κάποιος επιτήδιος μπορεί να ισχυριστεί ότι μπορεί να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα με πάρα πολύ χαμηλό κόστος και πάρα πολύ γρήγορα, στηριζόμενες στην άγνοια αρκετών στελεχών και επιχειρηματιών. Στην περίπτωση και αυτή, ότι λάμπει δεν είναι χρυσός, και η επιλογή των κατάλληλων συνεργατών πρέπιε να γίνεται με πολύ προσεκτικό τρόπο. Εαν βρίσκεστε στην διαδικασία επιλογής ενός συνεργάτη που θα ασχοληθεί με την παρουσία και προώθηση της επιχείρηση σας στο διαδίκτυο, σας προτείνω να διαβάσετε το σχετικό άρθρο Πως επιλέγουμε το digital marketing συνεργάτη μας.

Update: Στις 13/2/2019 το Instagram διέγραψε εκατομμύρια χρήστες. Διαβάστε το σχετικό άρθρο 

Ο Κύρος Ασφής είναι Managing Partner της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.

διαβάστε ακόμα

Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός
Διεθνές Φεστιβάλ Αραδοσίβιων στην Ελασσόνα
Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google