Η προβολή μέσω μέσω ψηφιακών διαφημιστικών ενεργειών αποτελεί μια από τις πιο απαραίτητες ενέργεις που πρέπει να σχεδιάζει ο επιχειρηματίας ή στέλεχος της ξενοδοχειακής ή τουριστικής επιχείρησης. Ένα απο τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του digital marketing σε σύγκριση με τα παραδοσιακά κανάλια marketing είναι οτι προσφέρει απολύτως μετρήσιμα αποτελέσματα. Έτσι σε περίπτωση που σκοπεύεται να διενεργήσετε κάποια διαφημιστική ενέργεια στο Facebook σας συστήνουμε να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τις δυνατότητες που σας προσφέρει το Facebook Pixel.
Το Facebook pixel είναι κομμάτι κώδικα που τοποθετούμε στην ιστοσελίδα σας. Ενεργοποιείται με την επίσκεψη των χρηστών στην ιστοσελίδα σας και μας βοηθάει να:
Το Facebook παρέχει την δυνατότητα να παρακολουθούμε την απόδοση των καμπανιών με 9 προκαθορισμένους στόχους/αποτελέσματα ή παραμετροποιώντας σύμφωνα με το τι θέλουμε να μετρήσουμε. Ας δούμε ποιοί είναι τα 9 standard events όπως τα ονομάζει το Facebook:
View content: Καταμετρά τις επισκέψεις των χρηστών προερχόμενοι από το Facebook.
Add to cart: Καταμετρά τον αριθμό χρηστών που προχωρήσαν σε προσθήκη κάποιου προϊόντος στο καλάθι αγορών που βρίσκεται στον ιστότοπο.
Add to wishlist: Καταμετρά τον αριθμό χρηστών που έχουν προσθέσει ένα προϊόν στη wishlist του ιστότοπου.
Initiate checkout: Καταμετρά τους χρήστες που ξεκινήσαν την διαδικασία αγοράς ενός προϊόντος από τον ιστότοπο σας.
Add payment info: Καταμετρά τον αριθμό χρηστών που εισάγουν τα στοιχεία πληρωμής στη διαδικασία αγοράς στον ιστότοπο.
Make purchase: Καταμετρά τον αριθμό χρηστών που ολοκληρώσαν την αγορά τους από τον ιστότοπο.
Lead: Καταμετρά τον αριθμό των χρηστών που εγγράφηκαν μέσω του ιστότοπου.
Complete registration: Καταμετρά τον αριθμό των χρηστών που ολοκλήρωσαν την διαδικασία συμπλήρωσης μιας φόρμας εγγραφής στον ιστότοπο.
Όπως ανέφερα και νωρίτερα υπάρχει η δυνατότητα παραμετροποίησης του τι θα μετράει το Facebook pixel. Στην περίπτωση αυτή καλό είναι να επικοινωνήσετε με κάποιον εξειδικευμένο επαγγελματία για να σας βοηθήσει.
Με την χρήση του Facebook Pixel έχουμε την δυνατότητα να μετράμε και να αξιολογούμε τις Facebook καμπάνιες μας άλλα και να λαμβάνουμε περαιτέρω δεδομένα που μπορούμε να αναλύσουμε για να κατανοήσουμε καλύτερο το κοινό μας. Συγκεκριμένα:
Με τη χρήση του Facebook Pixel μπορούμε να παρακολουθούμε τον τρόπο με τον οποίο οι επισκέπτες αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπ μετά την προβολή της διαφήμισής στο Facebook.
Επίσης μπορούμε να εξάγουμε πολύ χρήσιμα συμπεράσματα που θα μας οδηγήσουν στην αναπροσαρμογή της Digital Marketing στρατηγικής όπως για παράδειγμα εάν οι χρήστες τείνουν να βλέπουν τις διαφημίσεις σας σε κινητά, αλλά να μετακινούνται σε ένα desktop υπολογιστή πριν κάνουν μια αγορά.
Μια από τις πλέον δυνατές εφαρμογής του Facebook Pixel είναι ότι μας επιτρέπει να προβάλλουμε στοχευμένες διαφημίσεις σε χρήστες που έχουν ήδη επισκεφτεί τον ιστότοπό μας και να τους εμφανίζουμε προεπιλεγμένες και συγεκριμένες διαφημίσεις όπως για παράδειγμα μια διαφήμιση με το ακριβές προϊόν που έχουν εγκαταλείψει στο καλάθι αγορών ή την λίστα επιθυμιών στον ιστότοπό.
Με τη χρήση του Facebook Pixel μπορουμε να στοχεύσουμε σε χρήστες του Facebook που έχουν παρεμφερή ενδιαφέροντα, δημογραφικά με άτομα που έχουν ήδη επισκευτεί τον ιστότοπο.
Ο λόγος που αναφέρω τα παραπάνω είναι γιατί θα πρέπει να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο το διαφημιστικό budget που δαπανάτε στο Facebook και βέβαια σε περίπτωση που δεν έχετε προϋπολογίσει κάποια σχετική διαφημιστική δαπάνη, να αρχίσετε να το σκέπτεστε σοβαρά.
Ο Κύρος Ασφής είναι Managing Partner της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.