Ο δρόμος ο λιγότερος ταξιδεμένος, στο digital marketing

09-11-18 | DIGITAL

Πηγή έμπνευσης του σημερινού μου άρθρου αποτελεί ένα βιβλίο που διάβασα πριν πάρα πολλά χρόνια με τίτλο "Ο Δρόμος ο Λιγότερο Ταξιδεμένος" του γνωστού ψυχιάτρου Δρ. Σκοτ Πέκ. Το βιβλιό αναφέρει πως η αντιμετώπιση και η λύση ψυχολογικών μας προβλημάτων είναι μια επώδυνη διαδικασία, που οι περισσότεροι από μας προσπαθούμε να την αποφύγουμε. Η αποφυγή όμως αυτή καταλήγει σε μεγαλύτερη οδύνη και σε ανικανότητα για πνευματική και διανοητική ανάπτυξη. Και βέβαια το ερώτημα που εγείρεται είναι πως σχετίζεται το βιβλίο αυτό με το digital marketing των ξενοδοχείων και των άλλων τουριστικών επιχειρήσεων.  Ο παραλληλισμός που βρίσκω μεταξύ του βιβλίου άλλα και της πραγματικότητας στο digital marketing είναι πως επιθυμούμε να αντιμετωπίσουμε και να λύσουμε τα προβλήματά μας με τη λιγότερο επώδυνη διαδικασία άλλα και συγχρόνως να φτάσουμε βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας, θα πρέπει είτε να είμαστε γνώστες των γενικών αρχών που συνθέτουν αυτό ή να εμπιστευθούμε ένα εξειδικευμένο συνεργάτη στο χώρο του hotel digital marketing.

Όπως έχω αναλύσει και σε παλαιότερα άρθρα μου, η επιτυχημένη digital marketing στρατηγική λαμβάνοντας υπόψη τους στόχους της τουριστικής επιχείρησης, επιλέγει τα εργαλεία και τακτικές τις οποίες θα χρησιμοποιήσει. Αυτό που έχω δυστυχώς διαπιστώσει μέσα από αρκετές συζητήσεις με επιχειρηματίες και στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων είναι πως πέφτουν στην "παγίδα" αρκετών εταιρείων που προωθούν και υπόσχονται την επίτευξη των απευθείας κρατήσεων ή πωλήσεων τους διοχετεύοντας όλο το διαθέσιμο budget σε διαφημιστικές και μόνο ενέργειες. Και βέβαια σωστά θα αναρωτηθείτε αρκετοί αναγνώστες αυτού του άρθρου: "Μα που αλλού θα μπορούσαμε να διοχετεύσουμε το διαθέσιμο budget μας;"

Η απάντηση σε αυτό το καίριο ερώτημα είναι πως πάντα μετά από προσεκτική ανάλυση των στόχων άλλα και της παρούσας κατάστασης της επιχείρησης στο ψηφιακό γίγνεσθαι επιλέγουμε τα εργαλεία και την μεθοδολογία που θα ακολουθήσουμε και επαναξιολογήσουμε σε δεύτερο χρόνο. Εργαλεία όπως το Content Marketing μας βοηθούν στο να ενδυναμώσουμε την παρουσία μας στο διαδίκτυο και να επιτύχουμε σημαντικότατα αποτελέσματα. Τον Ιανουάριο του 1996 όταν άρχιζα να δραστηροποιούμαι επαγγελματικό στο χώρο του internet, ο ήδη επιτυχημένος Bill Gates δήλωνε πως "Content is the King" και μετά από τόσα χρόνια η δήλωση αυτή ακόμα ισχύει, με μικρή παράφραση από την αρχική της ερμηνεία. 

Η δημιουργία άρθρων που θα φιλοξενήσουμε στο blog της επιχείρησης μας αναδεικνύεται σε ένα πολύτιμο εργαλείο που εμμέσως βοηθάει στην αύξηση πωλήσεων και κρατήσεων. Περισσότερα όμως για αυτό θα παρουσιάσω και στη σχετική παρουσίαση που θα κάνω το Σάββατο 24 Νοεμβρίου στα πλαίσια της Digi Hotel που οργανώνει η Xenia (δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα εδώ).

Και γιατί η δημιουργία περιεχομένου είναι ο δρόμος λιγότερο ταξιδεμένος στο digital marketing; Γιατί απλούστατο η επένδυση σε ένα blog άρθρο γίνεται μια φορά άλλα συνεχίζει να υφίσταται και να λειτουργεί για πάντα, εν αντιθέση με την διαφήμιση την οποία μόλις σταματήσουμε, σταματάμε να έχουμε και αποτελέσματα.

Για το λόγο λοιπόν επενδύστε σωστά στο digital marketing για να έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα και σε βάθος χρόνου. 

Ο Κύρος Ασφής είναι Managing Partner της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.

 

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ