Τι είναι η Google; Μια super απλουστευμένη προσέγγιση

29-10-18 | DIGITAL

Τι είναι η Google και τι προσπαθούμε να κάνουμε ως τουριστική επιχείρηση; Θα προσπαθήσουμε να παρουσιάσουμε με τον πιο απλό τρόπο ποιά είναι η λειτουργία της και κατά επέκταση πως μπορούμε να επιτύχουμε τους στόχους μας (και αναφέρομαι για την καλύτερη κατάταξη της ιστοσελίδας στη συγκεκριμένη μηχανή αναζήτησης).

Για αρχή να αναφέρουμε οτι σε αυτή την εξίσωση λαμβάνουν μέρος τρεις συντελεστές: οι χρήστες του internet που θέτουν τα ερωτήματα τους προς την Google, η Google και τρίτον οι επιχειρήσεις που μπορούν να απαντήσουν στο ερώτημα του χρήστη.  Για να μπορέσουμε λοιπόν να κατανοήσουμε το ρόλο της Google θα πρέπει να κατανοήσουμε ποιός είναι ο πραγματικός πελάτης της Google. Ο πραγματικός λοιπόν πελάτης της Google είναι ο χρήστης που θέτει το έρώτημα προς την Google.

Γιατί ο χρήστης του internet είναι ο πελάτης της Google;

Για τον πολύ απλό λόγο ότι εάν ο χρήστης δεν λάβει την καλύτερη απάντηση στο ερώτημα του απλά θα απογοητευθεί και θα αναζητήσει τις πληρφορίες που αναζητά από κάποια άλλη μηχανή αναζήτησης.

Ποιός είναι ο ρόλος της Google; 

Η Google στην προσπάθεια της να κρατήσει όσο το δυνατόν περισσότερο ευχαριστημένους τους πελάτες της, θα πρέπει να αναζητεί ποια τουριστική επιχείρηση απαντάει καλύτερα στην ερώτηση του χρήστη. Άρα ουσιαστικά η Google λειτουργεί ώς ένα φίλτρο μέσα από το οποίο διυλίζουνται οι διάφορες ιστοσελίδες και επικρατούν αυτές οι οποίες εκπληρούν τα κριτήρια αξιολόγησης της. 

Πως επιλέγει η Google ποιες ιστοσελίδες θα εμφανίσει ως απάντηση στην ερώτηση του χρήστη;

Ο αλγόριθμος σύμφωνα με τον οποίο η Google ταξινομεί και αποφασίζει τη σειρά κατάταξης των ιστοσελίδων αποτελεί ένα επτασφράγιστο μυστικό. Εκτός του γεγονότος ότι είναι μυστικός είναι οτι αλλάζει συνεχώς (πέραν των μεγάλων αλλαγών που ανακοινώνει η ίδια η Google, για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε το άρθρο "Εσείς παρατηρήσατε κάποια διαφορά στην κατάταξη αποτελεσμάτων της ιστοσελίδας σας;" όπου αναφερόμαστε σε μια τέτοια μεγάλη αλλαγή του αλγορίθμου. 

Το πρώτο της κριτήριο είναι η ίδια η πληροφορία που φιλοξενεί η ιστοσελίδα της επιχείρησης. Εαν ο χρήστης είχε θέσει ερώτημα σχετικά με δωμάτια ξενοδοχείου που διαθέτουν την καλύτερη θέα, η Google θα αναζητήσει ιστοσελίδες που αναφέρουν οτι τα δωμάτια τους αναφέρουν οτι διαθέτουν την καλύτερη θέα. 

Το δεύτερο κριτήριο είναι οτι η ιστοσελίδα παρέχει αρκετές πληροφορίες σχετικά με το αντικείμενο της και οτι βοηθάει το χρήστη στην επίλυση των περισσότερων τυχόν ερωτημάτων του.

Το τρίτο κριτήριο αφορά το κατά πόσο εύκολη είναι η εμπειρία πλοήγησης του χρήστη στην ίδια την ιστοσελίδα. Σε προηγούμενο άρθρο μας είχαμε αναφεθρεί σχετικά με τον responsive σχεδιασμό της ιστοσελίδας μας.

Το τέταρτο κριτήριο αφορά το πόση κίνηση δέχετε η ιστοσελίδα μας. 

Το πέμπτο κριτήριο αφορά το πόσα σχετικά το πόσες άλλες ιστοσελίδες που σχετίζονται με την επιχείρηση μας οδηγούν (έχουν δηλαδή link προς την ιστοσελίδα μας) προς την δική μας ιστοσελίδα.

Στόχος μας σήμερα ήταν να μπορέσουμε να απλοποιήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο τη λειτουργία της Google. Εαν βρήκατε ενδιαφέρον το παρόν άρθρο, τότε θα σας προτείναμε να διαβάσετε ποια είναι τα 5 βασικά σημεία του σύγχρονου SEO για τουριστικές επιχειρήσεις.

Ο Κύρος Ασφής είναι Managing Partner της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.

διαβάστε ακόμα

Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία
Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;
Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο
FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour