7 σημεία με τα οποία μπορούμε να βελτιώσουμε την κατάταξη της ιστοσελίδας μας εναρμονιζόμενοι με το EAT update της Google

17-10-18 | DIGITAL

Σε προηγούμενο άρθρο μας με τίτλο "Εσείς παρατηρήσατε κάποια διαφορά στην κατάταξη αποτελεσμάτων της ιστοσελίδας σας;" αναφερθήκαμε στην μεγάλη ενημέρωση του αλγορίθμου της Google που έγινε τον Αύγουστο του 2018 και που επηρέασε είτε θετικά  ή αρνητικά τη σειρά κατάταξης ιστοσελίδων στις σελίδες αποτελεσμάτων σε παγκόσμιο επιίπεδο. Ας δούμε ποιά είναι τα 7 σημεία που μπορούν να βελτιώσουν την σειρά κατάταξης στις σελίδες αποτελεσμάτων της Google.

1. Δημιουργούμε ποιοτικό και μοναδικό περιεχόμενο

Όπως είχαμε αναφέρει στο προηγούμενο άρθρο μας, η ενημέρωση του αλγορίθμου της Google με την ονομασία Ε.Α.Τ. είναι το ακρωνύμιο των Expertise, Authority και Trustworthiness. Με άλλα λόγια, η ιστοσελίδα μας θα πρέπει να ενημερώνεται συχνά με έγκυρομοναδικό και αξιόπιστο περιεχόμενο που σχετίζεται με την τουριστική μας επιχείρηση. Με αυτόν τον τρόπο αναδεικνύμουμε το Expertise, δηλαδή την ανάδειξη της ιστοσελίδας μας και, κατ' επέκταση, της επιχείρησης μας ως ενός ψηφιακού συμβούλου που διαθέτει μεγάλο εύρος γνώσεων σχετικά με το αντικείμενο και τον τόπο που δραστηριοποιείται. Για την σωστή υλοποιήση θα πρέπει να δημιουργήσουμε και υλοποιήσουμε μια ολοκληρωμένη content marketing στρατηγική.

2. Εμπνέουμε ασφάλεια προς τους επισκέπτες της ιστοσελίδας μας

Παραπάνω αναλύσαμε το Ε και Α και μένει να μιλήσουμε για το Τ που αντιστοιχεί στο Trustworthiness. Για να νοιώσουν ασφάλεια οι επισκέπτες της σελίδας μας θα πρέπει να τους παρέχουμε ένα secure connection. Μια https σελίδα (που διαθέτει ένα secure certifiation). Ετσι θα τους διασφαλίσουμε ότι το site μας είναι ασφαλές και δεν υπάρχει κάποιος κίνδυνος ασφαλείας.

3. Συλλέγουμε περισσότερα Google Reviews

Μετά την πρόσφατη ανακοίνωση της Google για την διακοπή του κοινωνικού δικτύου της Google+ θεωρούμε πως η Google θα προσπαθήσει να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τα δικά της προϊόντα. Επειδη το EAT update επιδιώκει στην ανάξειξη των πιο ισχυρά αξιόπιστων ιστοσελίδων, οι αξιολογήσεις που λαμβάνουν απευθείας στη Google θα παίξουν ένα σημαίνοντα λόγο για την κατάταξη τους στις σελίδες των αποτελεσμάτων. Με λίγα λόγια μιια ιστοσελίδα θα πρέπει να επιδιώκει να "μαζεύει" αξιολογήσεις.

4. Διαδίδουμε το περιεχόμενο μας μέσω των λογαριασμών κοινωνικών δικτύων που λειτουργούμε

Το περιεχόμενο που δημιουργούμε θα πρέπει να το μοιραζόμαστε μέσω των κοινωνικών δικτύων. Με τον τρόπο αυτό δημιουργούμε περισσότερο traffic (κίνηση) προς την ιστοσελίδα μας. Η επισκεψιμότητα είναι ακόμα ένας παράγοντας που λαμβάνει υπόψη της η Google για την αξιολόγηση μιας ιστοσελίδας.

5. Δημιουργούμε μια FAQ σελίδα στην ιστοσελίδα μας

Συλλέγουμε και καταγράφουμε τις κυριότερες ερωτήσεις των επισκεπτών μας. Η δημιουργία μιας FAQ σελίδα αποτελεί μια απόδειξη προς την Google οτι ενδιαφερόμαστε πραγματικά για τους επισκέπτες της ιστοσελίδας μας καθότι προσπαθούμε να απαντήσουμε στο μεγαλύτερο μέρος των αποριών τους. Πέρα όμως από την πλευρά της Google, οι ίδιοι οι επισκέπτες της ιστοσελίδας θα εκτιμήσουν εάν τους βοηθάμε και τους απαντάμε εξ αρχής στα διάφορα ερωτήματα τους χωρίς να τους αναγκάζουμε να έρθουν σε έξτρα επικοινωνία μαζί μας. Σε κάθε περίπτωση η άμεση επικοινωνία με τον εν δυνάμη πελάτη μας ενισχύει την πιθανότητα μετατροπής τους σε κανονικό πελάτη. Σε παλαιότερο άρθρο μας είχαμε αναφθερθεί για το πως βελτιώνεται η εικόνα της επιχείρησης μας σε περίπτωση που δίνουμε τη δυνατότητα της άμεσης επικοινωνίας. Φανταστείτε λοιπόν πόσο ακόμα βελτιώνεται άμα δεν χρειάζεται ο χρήστης να επικοινωνήσει μαζί μας και να μπορέσει να βρει την απάντηση που αναζητά απευθείας στην ιστοσελίδα μας.

6. Παρουσιάζουμε και αναδεικνύουμε περισσότερα στοιχεία σχετικά με την επιχείρηση μας

Η ενότητα "Σχετικά με εμάς" ή "About Us" αποτελεί ένα μοναδικής ευκαιρίας πεδίο για να περιεαυτολογήσουμε σχετικά με την επιχείρηση μας και να παρουσιάσουμε στοιχεία που θα μπορέσουν να "πείσουν" τον επισκέπτη να προτιμήσει εμάς. 

7. Ενημερώνουμε και επικαιριοποιούμε την σελίδα Επικοινωνιας με τη επιχείρηση μας

Επειδή το EAT update στοχεύει στιν ανάδειξη ιστοσελίδων που παρέχουν περιεχόμενο που σχετίζονται με την περιοχή δραστηριοποίησης τους, θα πρέπει να παρέχουμε εμφανώς όλα τις πληροφορίες επικοινωνίας με την επιχείρηση. Αυτά τα στοιχεία δεν περιορίζονται σε ένα email και τηλέφωνο άλλα μπορεί να παρουσιάζεται την επιχείρηση μας σε ένα Google Map.

Όπως συνηθίζουμε να τονίζουμε δεν χρειάζεται να προσπαθούμε να αναλύουμε τις ανανεώσεις του αλγορίθμου της Google, για τον απλούστατο λόγο πως δεν είναι διαθέσιμοι και γνωστοί όλοι οι παράμετροι του αλγορίθμου (είναι ένα επτασφράγιστο μυστικό όπως η συνταγή της Coca Cola) καθώς επίσης και ότι γίνονται συνεχώς μικρό επεμβάσεις και αλλαγές σε αυτόν. Αυτό που οφείλουμε να κάνουμε και να έχουμε κατά νου είναι οτι χρειαζόμαστε μια καλή και ολοκληρωμένη content marketing στρατηγική.

Στη φετινή Digi Xenia και συγκεκριμένα το Σάββατο 24/11 και στις 13:10  θα έχω την χαρά να παρουσιάσω γιατί το blog του ξενοδοχείου είναι το καλύτερο εργαλείο πώλησης. Θα είναι μια παρουσίαση σχετικά με τα οφέλη του content marketing και γιατί θα πρέπει να τα εντάξουμε στην digital marketing στρατηγική μας. 

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.

διαβάστε ακόμα

Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία
Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;
Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο
FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour