'Οταν η σεζόν κλείνει, "παγώνουμε" και την social media παρουσία μας;

26-09-18 | DIGITAL

H σεζόν κλείνει σιγά-σιγά και οι τελευταίοι επισκέπτες των επιχειρήσεων μας πέρνουν τον δρόμο της επιστροφής. Ενώ οι ρυθμοί πέφτουν, τι συμβαίνει στους social media λογαριασμούς και την γενικότερη digital marketing στρατηγική της επιχείρησης σας; Πρέπει να σταματήσετε την ψηφιακή παρουσία σας ή να συνεχίσετε να παρουσιάζεστε κανονικά στα social media account σας;

Πως χειριζόμαστε τα social media του ξενοδοχείου σε off season περίοδο;

Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία της digital marketing στρατηγικής είναι η συνέπεια στη δημοσίευση περιεχομένου στους διάφορους social media λογαριασμούς της τουριστικής επιχείρησης που διατηρούμε. Μπορεί ενδεχομένως να διαμορφώνεται διαφορετικά η συχνότητα δημοσίευσης άλλα σίγουρα δεν σταματάει.

Τα social media πρέπει να διατηρούνται συνεχώς ενεργά, με την συνεχή δημοσίευση περιεχομένου που θα προσελκύσει τους μελλοντικούς πελάτες μας και στοχεύοντας στην αλληλεπίδραση με τους χρήστες. 

Τι συμβαίνει στη social media παρουσία του ξενοδοχείου μας εάν διακόψουμε την ενημέρωση τους;

1. Το πρώτο αρνητικό αποτέλεσμα έρχεται από τις ίδιες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Οι αλγόριθμοι σύμφωνα με τους οποίους εμφανίζονται τα post των business pages (όπως του ξενοδοχείου σας) στο news feed των fans σας επηρεάζονται από μια σειρά παραγόντων. Μέσα στον αλγόριθμο συνυπολογίζεται και το κατά πόσο ενδιαφέρει τον fan σας το περιεχόμενο σας καθώς όμως και από την συνέπεια στη συχνότητα δημοσίευσης.

2. Όπως έχουμε αναλύσει σε παλαιότερο άρθρο μας σχετικά με τα 5 στάδια του τουρισμού όπως τα έχει αναπτύξει η Google, ο μελλοντικός πελάτης σας μπορεί να λάβει το ερέθισμα από μια εικόνα που θα δει στα social media σας (αυτό συμβαίνει στο στάδιο 1). Επίσης στη αναζήτηση για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ξενοδοχείου σας ο δυνητικός πελάτης σας θα αναζητήσει τη social media παρουσία (αυτό συμβαίνει στο στάδιο 2). Δεν είναι σωστό οι ημερομηνίες των πληροφοριών που εμφανίζονται να έχουν “παγώσει” την ημέρα που έληξε και η σεζόν.

Το digital marketing ενός ξενοδοχείου επηρεάζει την συνολική εικόνα της τουριστικής μας επιχείρησης. Το να διατηρούμε μια συνεπή παρουσία στους social media λογαριασμούς προσδίδει κύρος και βελτιώνει το branding σας. Στα μάτια των πελατών σας έχετε να κερδίσετε πολύ περισσότερα από τα απλά να “ξεκουράσετε” την social media παρουσία σας.

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.

διαβάστε ακόμα

In –Edit, Φεστιβάλ Μουσικών Ταινιών στη Θεσσαλονίκη
Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο
Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα
Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή