Πως μπορούμε να ενισχύσουμε τις πωλήσεις/κρατήσεις σε περιόδους χαμηλής ζήτησης;

20-09-18 | DIGITAL

Μια συνηθισμένη συνθήκη είναι πως όταν όλα πάνε όλα καλά κανείς δεν γκρινιάζει και δεν ανησυχεί. Αυτό συμβαίνει κυρίως στους high season μήνες όπου οι κρατήσεις και η πληρότητα είναι υψηλή. Τι συμβαίνει όμως όμως κατά την διάρκεια όπου έχουμε χαμηλότερες κρατήσεις; Μπορούμε να επηρεάσουμε τις περιόδους που παρατηρούμε χαμηλή επίδοση με την διεξαγωγή κάποιας διαφημιστικής ενέργειας; Μέσα από αυτό το άρθρο θα προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε πως μπορεί μια τουριστική επιχείρηση να βελτιώσει τις πωλήσεις/κρατήσεις της.

Ας δούμε ποια είναι τα διαθέσιμα, και πιο αποτελεσματικά, εργαλεία διαφήμισης που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για την διεξαγωγή επί πληρωμής προωθητικών ενεργειών.

1. Google Adwords

Tα Google Adwords βοηθούν την τουριστική επιχείρηση μας να προβάλλεται στις αναζητήσεις χρηστών της δημοφιλούς μηχανής αναζήτησης. Οι διαφημίσεις προβάλλονται εφόσον ο χρήστης πληκτρολογήσει τις λέξεις κλειδιά για τις οποίες θέλουμε να εμφανίζονται διαφημίσεις μας. Πέρα των λέξεων κλειδιών μπορούμε να στοχεύσουμε και γεωγραφικά τους χρήστες μας. 

2. Facebook Ads

Τα Facebook Ads σε αντίθεση με τα Google Adwords εμφανίζονται με διάφορα κριτήρια που σχετίζονται με το προφίλ του χρήστη που θέλουμε να στοχεύσουμε, όπως φύλλο, ηλικία, ενδιαφέροντα, τόπος κατοικίας ή παρούσας διαμονής και άλλα. 

Ποιά είναι η καταλληλότερη πλατφόρμα διαφήμισης για να πετύχουμε το στόχο μας;

Πριν απαντήσουμε σε αυτή την πολύ κρίσιμη ερώτηση, πρέπει να διευκρινίσουμε ότι μια επιτυχημένη digital marketing στρατηγική περιλαμβάνει στο σχεδιασμό της και έχει προϋπολογίσει τυχόν διαφημιστικές ενέργειες και καλό είναι να αποφεύγονται “σπασμωδικές” και μεμονωμένες ενέργειες. 

Ιδανικά θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα μείγμα διαφήμισης όπου μεγαλύτερη βαρύτητα θα κατέχουν τα Facebook ads και λιγότερο τα Google Adwords. Οι λόγοί για τους οποίους προτείνουμε ένα τέτοιο μίγμα είναι οι εξής:

1.  Εξαιρετική στόχευση κοινού

Όπως προαναφέραμε τα Facebook Ads μας δίνουν εξαιρετική δυνατότητα στόχευσης για το κοινό που μας ενδιαφέρει. Επίσης μέσω της επιλογής frequent travellers μας δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίσουμε κοινά που ενδιαφέρονται να πρ

2. Εξοικονόμηση χρημάτων

Οι διαφημίσεις μέσω Facebook Ads μέχρι στιγμής είναι φθηνότερες σε σχέση με τις υπόλοιπες μορφής digital διαφήμισης 

Συμπληρωματικά και για να βελτιώσουμε την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας μπορούμε να ενεργοποιήσουμε και τις διάφορες remarketing/retargeting δυνατότητες που μας δίνουν οι διάφορες πλατφόρμες.  

Τέλος, ένα πολύ βασικό στοιχείο της καμπάνιας μας είναι να γνωρίζουμε το ROI (Return On Investment) ή Απόδοση της διαφημιστικής επένδυσης μας. Κατά αυτό το τρόπο και μπορούμε να ορίσουμε το ύψος του χρηματικού ποσού που θα διαθέσουμε άλλα και θα αξιολογήσουμε την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας μας. Για όποιον ενδιαφέρεται να ενημερωθεί σχετικά με το ROI προτείνουμε να διαβάσει το σχετικό μας άρθρο “Τι είναι το ROI στο digital marketing”.

Καταλήγωντας θα θέλαμε να επισημάνουμε πως μια επιτυχημένη καμπάνια θα πρέπει να έχουμε διασφαλίσει τα παρακάτω:

1. Να έχουμε "προσχεδιάσει" όσο το δυνατόν τις ενέργειες μας.

2. Να γνωρίζουμε το κοινό μας.

3. Να έχουμε ορίσει ένα ικανό ποσό διαφήμισης το οποίο θα είναι και αποτελεσματικό (αποφεύγουμε να εκτιμούμε το ποσό της διαφημιστικής δαπάνης σύμφωνα με αυτό που μας φαίνετε λογικό) και να καλύπτει το μίγμα μας.

4. Να γνωρίζουμε και να εκμεταλλευτούμε όλες τις δυνατότητες των ψηφιακών διαφημιστικών πλατφορμών.

5. Να δημιουργήσουμε ένα κατάλληλο και ελκυστικό διαφημιστικό μήνυμα.

6. Να παρακολουθούμε επακριβώς την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας μας.

 

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.

 

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»