Τι συμβαίνει όταν η Tripadvisor ανακαλύπτει ότι έχουμε χρησιμοποιήσει fake reviews

17-09-18 | DIGITAL

Την προηγούμενη εβδομάδα ένα από το δημοφιλέστερα άρθρα του tornos news υπήρξε η είδηση για την "Πρώτη καταδίκη με φυλάκιση για «πληρωμένες» κριτικές στην TripAdvisor". Η είδηση αφορούσε την καταδίκη του ιδιοκτήτη Ιταλικής εταιρείας PromoSalento σε φυλάκιση 9 μηνών και πρόστιμο 8.000€ από την Ιταλική δικαιοσύνη (αξίζει να σημειώσουμε ότι η Tripadvisor ανακάλυψε και κατέβασε περίπου 1000 ψεύτικες κριτικές της PromoSalento για λογαριασμό εκατοντάδων επιχειρήσεων). Αρνητικές επιπτώσεις υπήρξαν όμως και για τις τουριστικές επιχειρήσεις που συνεργάστηκαν με την εν λόγω εταιρεία προκειμένου να βελτιώσουν τις αξιολογήσεις τους.

Ας δούμε πως αντιμετωπίζει η Tripadvisor τις επιχειρήσεις που προσπαθούν να την "κοροϊδέψουν".

1. Αλλαγή θέσης δημοτικότητας/κατάταξης

Σε περίπτωση που η Tripadvisor ανακαλύψει και είναι σίγουρη πως κάποια επιχείρηση χρησιμοποιεί ψεύτικες αξιολογήσεις, υποβαθμίζει την θέση της στην κατάταξη δημοτικότητας του Tripadvisor.

2. Εμφάνιση προειδοποίησης 

Η Tripadvisor εμφανίζει το λεγόμενο red flag notification στο προφίλ της επιχείρησης με το οποίο ενημερώνει τους χρήστες της για την προσπάθεια επίδρασης των αξιολογήσεων. Κατανοούμε ότι είναι μια πολύ σοβαρή επίπτωση που αντανακλά και αφήνει μια πολύ αρνητική εικόνα της επιχείρησης για τους χρήστες. Αξίζει να αναφέρουμε πως μια ξενοδοχειακή επιχείρηση της οποίας είχε επιβληθεί το red flag, στο παρελθόν, είχε αναφέρει μείωση κατά 75% των κρατήσεων της και είχε προσφύγει στη δικαιοσύνη κατά της Tripadvisor για την ενέργεια αυτή (διαβάστε το σχετικό άρθρο)

3. Μη συμμετοχή σε διάφορες προωθήσεις και ενέργειες της Tripadvisor

Οι επιχειρήσεις που αποδεδεγμένα χρησιμοποίησαν fake reviews, αποκλείονται από διάφορες ενέργειες της Tripadvisor όπως π.χ. τα Tripadvisor Excellence Awards.

Ας παραθέσουμε κάποια στοιχεία σχετικά με την Tripadvisor που βοηθάνε να αντιληφθούμε τη σημαντικότητα της

Το Tripadvisor σε αριθμούς

Εάν υπάρχουν όποιες αμφιβολίες σχετικά με την δυναμική και τη σημαντικότητα της δημοφιλής πλατφόρμας, σας προτείνουμε να διαβάσετε το σχετικό μας άρθρο "Η σημαντικότητα του Tripadvisor για την τουριστική μας επιχείρηση".

Για όποιον θελήσει να λάβει περισσότερη ενημέρωση σχετικά με το πως αντιμετωπίζει η Tripadvisor τα fake reviews, μπορεί να επισκεφτεί τη συγκεκριμένη ενότητα του site της. Σε περίπτωση που έχετε γίνει αποδέκτης ενός από τα διάφορα προωθητικά email που διαφημίζουν την δημιουργία ψεύτικων αξιολογήσεων για λογαριασμό της επιχείρησης σας μπορείτε να τα αναφέρετε στο paidreviews@tripadvisor.com

Η σωστή και αποτελεσματική ψηφιακή προβολή της επιχείρησης σας είναι ένας από τους πολύ σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν τις πωλήσεις/κρατήσεις. Η ανάγνωση των αξιολογήσεων που δέχετε η επιχείρηση μας αποτελεί ένα από τα σημεία που ακολουθεί ένας υποψήφιος πελάτης μας. Θεωρούμε πως είναι πάρα πολύ σημαντικό να υπάρχει διαφάνεια και ειλικρίνια στην όποια εικόνα της επιχείρησης σας. Έτσι λοιπόν και οι πραγματικές αξιολογήσεις είναι κάτι που χτίζεται με κόπο και προσπάθεια άλλα τελικά αποδίδουν πολλαπλά οφέλη για τις επιχειρήσεις που τις κατακτούν με τον σωστό και ορθόδοξο τρόπο. 

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»