Η Σημασία του Προορισμού στο Ψηφιακό Marketing μιας Τουριστικής Επιχείρησης

04-09-18 | DIGITAL

Το άρθρο αυτό, το είχαμε δημοσιεύσει και παλαιότερα με τον τίτλο «το σημαντικότερο κριτήριο επιλογής ενός ξενοδοχείου». Με αφορμή συζητήσεις τις οποίες είχε ο συγγραφέας στον τόπο των διακοπών του με επαγγελματίες του τουρισμού, το δημοσιεύουμε ξανά.  

Ας ξεκινήσουμε με το προφανές: Για να φτάσει κάποιος να κάνει κράτηση στο ξενοδοχείο μας, πρέπει πρώτα να αποφασίσει να επισκεφτεί την περιοχή μας.  Είναι ελάχιστα παγκοσμίως τα ξενοδοχεία τα οποία έχουν πετύχει να είναι τα ίδια ο προορισμός. Για τα υπόλοιπα, η επιλογή του προορισμού είναι εκείνη η οποία τα κάνει επιλέξιμα. 

Αφού λοιπόν είναι τόσο σημαντική η επιλογή προορισμού για να ξεκινήσουμε να μιλάμε για προσέλκυση επισκεπτών, είναι εντυπωσιακό πόσο παθητικά την αντιμετωπίζουμε οι περισσότεροι. Ασχολούμαστε με το marketing των υπηρεσιών μας και την τιμολογιακή μας πολιτική, και καθόλου να συνδέσουμε το ξενοδοχείο μας με τη περιοχή μας, θεωρώντας ότι εκεί είμαστε και θα μας βρουν, ή θα μας τους φέρουν τρίτοι. Δεν αρκεί να λέμε σε μια υποσελίδα του Site μας ότι είμαστε 150 μέτρα από την τάδε παραλία και να βάλουμε μια φωτογραφία. 

Ακόμα και όταν μιλάμε για τον business traveller, το να έχουμε φροντίσει να αναδείξουμε τη τοποθεσία του ξενοδοχείου μας, μας βοηθάει να πάρουμε ανταγωνιστικό προβάδισμα στην κράτηση. 

Μια από τις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις στο Internet είναι: «where to stay in ….». Σίγουρα θα βγουν πολλά αποτελέσματα από online γραφεία τουρισμού, αλλά οι μηχανές αναζήτησης δίνουν αποτελέσματα και από τοπικές επιχειρήσεις στα οποία δίνουν πολύ μεγάλη αξία.  Αν λοιπόν εμείς δημιουργούμε καλό περιεχόμενο συστηματικά για τη περιοχή μας και φροντίζουμε να συνδέουμε το ξενοδοχείο μας με αυτό, σίγουρα θα δούμε αύξηση επισκεψιμότητας στο Site μας από κοινό το οποίο ενδιαφέρεται για τον προορισμό. 

Ο πιο απλός τρόπος να τοποθετηθούμε στην περιοχή μας είναι να δημοσιεύουμε περιεχόμενο στο  blog μας το οποίο να ανταποκρίνεται στις αναζητήσεις εκείνων οι οποίοι ψάχνουν για πληροφορίες. Αν λοιπόν δημοσιεύουμε ή αναδημοσιεύουμε χρήσιμα άρθρα  για εκδηλώσεις στην περιοχή μας, για τα διάφορα αξιοθέατα, για δραστηριότητες και πως η διαμονή στο ξενοδοχείο μας αποτελεί άριστη αφετηρία για αυτά, τότε θα αρχίσουμε να βλέπουμε να βελτιώνεται η κατάταξή μας σε σχέση με αναζητήσεις στην περιοχή μας.  

Το να βελτιώνουμε την κατάταξη του ξενοδοχείου μας σε αναζητήσεις σχετικές με την περιοχή μας είναι ένα πολύ σημαντικό ανταγωνιστικό στοιχείο.  Όταν το περιεχόμενο δημοσιεύεται συστηματικά και είναι και χρήσιμο, τότε το site μας αρχίζει να καθιερώνεται ως τοπικό μέσο πληροφόρησης. Τα οφέλη λοιπόν είναι πολλαπλά για την επιχείρησή μας, για την ανάδειξη του τόπου μας, αλλά και για την ενημέρωση του κοινού μας.


*Ο Τάσος Φλάμπουρας είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Tourism Agency 

διαβάστε ακόμα

Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία
Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;
Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο
FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour