Τα εργαλεία της Google που μας βοηθάνε στο digital marketing

10-07-18 | DIGITAL

Η χρήση των εργαλείων της Google αποτελεί μέρος για την ανάπτυξη μιας επιτυχημένης επιχείρησης στο διαδίκτυο. Αυτά τα εργαλεία μας βοηθούν στην ανάπτυξη της ιστοσελίδας μας, την δημιουργία blog articles, την δημοσίευση video, τη δημιουργία καμπανιών και την παρακολούθηση των στατιστικών της ιστοσελίδας μας για την περαιτέρω αξιολόγηση τηων ενεργειών μας. Στο digital marketing υπάρχουν εργαλεία για τα οποία θα πρέπει να διαθέσουμε ένα σεβαστό χρηματικό ποσό για τη χρήση τους. Η Google όμως μας παρέχει δωρεάν τα παρακάτω εργαλεία και η αποτελεσματική τους αξιοποίηση βοηθάει στη λειτουργία μια σωστής και επαγγελματικής ψηφιακής παρουσίας της τουριστικής μας επιχείρησης. Ας δούμε λοιπόν ποια είναι αυτά τα εργαλεία που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε. 

Google Analytics

Το Google Analytics μας βοηθούν στο να παρακολουθούμε όλες τις δραστηριότητες στον ιστότοπό μας. Για να ενεργοποιηθούν θα πρέπει ο προγραμματιστής μας να συμπεριλάβει ένα μικρό κομμάτι κώδικα στον ιστότοπο μας. Η ανάλυση περιλαμβάνει νέους χρήστες, χρήστες που επιστρέφουν, χρόνο που αφιερώνεται στις μεμονωμένες σελίδες, προβολή σελίδας και πολύ περισσότερες λεπτομέρειες. Η λεπτομερής ανάλυση των στοιχείων μπορούν να μας οδηγήσουν στις απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες που θα βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα του ιστότοπου μας.

Google Trends

Τα Google Trends λειτουργούν στη βάση ότι αναλύουν ένα μέρος των αναζητήσεων της Google προκειμένου να υπολογίσει πόσες αναζητήσεις έχουν γίνει για τους όρους που έχουν εισαχθεί, σε σχέση με τον συνολικό αριθμό αναζητήσεων που πραγματοποιούνται στην Google ταυτόχρον. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να προσεγγίσουμε τους όρους αναζήτησης που ταιριάζουν και στην τουριστική μας επιχείρηση και βέβαια να προχωρήσουμε στις απαραίτητες αλλαγές προκειμένου να βελτιστοποιήσουμε την παρουσία μας του ιστότοπου μας.

Google My Business

Είναι σημαντικό για το ξενοδοχείο σας να έχει καταχωρήθεί στον κατάλογο της Google μέσω του Google My Business. Προσθέτοντας πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή μας, θα βοηθήσουμε τους αλγόριθμους αναζήτησης της Google να ταξινομήσουν τη σελίδα μας καλύτερα από αυτές των ανταγωνιστών μας. 

Testmysite

Σε άλλο μας άρθρο είχαμε αναφερθεί σχετικά με την mobile first στρατηγική για τον ιστότοπό μας.  Περίπου το 40% των ερωτημάτων αναζήτησης στην Google γίνεται από smartphone. Η λειτοουργία φιλικού προς κινητά ιστότοπου όχι μόνο παρέχει καλύτερη εμπειρία στους πελάτες, αλλά και δίνει καλύτερη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης. Το Testmysite είναι ένα εύκολο στη χρήση εργαλείο που μας βοηθάει να μάθουμε πόσο mobile friendly είναι ο ιστότοπος μας καθώς και υποδεικνύει τυχόν σημεία που επιδέχονται κάποιας διόρθωσης.

Google Keyword Planner

Τα Google AdWords μας παρέχουν ένα εργαλείο για την αναζήτηση και προγραμματισμό  διαφόρων λέξεων-κλειδιά. Χρησιμοποιώντας το εργαλείο αυτό, μπορούμε να αναζητήσουμε και να χρησιμοποιήσουμε τις καλύτερες  λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενο του ιστότοπου μας προκειμένου να βελτιώσουμε τα αποτελέσματα αναζήτησης σχετικά με την τουριστική επιχείρηση μας.

Youtube

Τα video αποτελούν ένα από τα πιο συγχρονα trends του digital marketing την τελευταία διετία. Το YouTube, που είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης μετά την Google, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε και να διανείμετε ένα video. Αξίζει να σημειώσουμε ότι σύμφωνε με μελέτες ότι σελίδες που φιλοξενούν video περιεχόμενο μπορεί να αυξήσουν το ποσοστό μετατροπής (conversion rate) μέχρι και 80%.  Τέλος τα video που φιλοξενούνται στην πλατφόρμα του Youtube εμφανίζονται και στα οργανικά αποτελέσματα αναζητήσεων βοηθώντας ακόμα περισσόερο την επιχείρηση σας σε θέματα προβολής. 

Google Alerts

Με την εγγραφή στα Google Alerts μπορούμε να ορίσουμε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά ή φράσεις και να  λαμβάνουμε ειδοποιήσεις κάθε φορά που η Google ανακαλύπτει μια δημοσίευση σχετικά  με τον όρο αναζήτησης που έχουμε ορίσει. Με αυτό τον τρόπο είμαστε πάντα ενήμεροι σχετικά τις δημοσιεύσεις που αναρτώνται στο διαδίκτυο σχετικά με την επιχείρηση μας ή ακόμα και για τους ανταγωνιστές μας.

Αυτά είναι τα βασικά εργαλεία της Google που είναι δωρεάν και μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να βελτιστοποιήσουμε την ψηφιακή παρουσία της επιχείρησης μας. Από εκεί και πέρα υπάρχει και μια πληθώρα άλλων εργαλείων που μας βοηθούν στην βαθύτερη ανάλυση των αποτελεσμάτων σχετικά με την digital marketing στρατηγική μας. 

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις. 

 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι