Η απόφαση να δημοσιεύσουμε ένα blog στο site μας, ή εκτός, σε κάποια blogging πλατφόρμα όπως το medium, καλό είναι να γίνεται συνειδητά. Δεν αρκεί η απόφαση ότι θα δημιουργήσουμε κάποιο περιεχόμενο, πρέπει το περιεχόμενο να είναι και αποτελεσματικό, διαφορετικά θα χάνουμε χρόνο και ενδεχομένως χρήμα χωρίς να υπάρχει η αντίστοιχη επιστροφή. Πριν λοιπόν κάνετε το βήμα, προσέξτε τα ακόλουθα σημεία:
Είναι δεδομένη όταν γίνεται σωστή χρήση και υποστηρίζεται σωστά: βοηθάει στα οργανικά αποτελέσματα, βοηθάει στα bookings, βοηθάει με την ανταγωνιστικότητα του Site μας.
Το περιεχόμενο το οποίο αναρτούμε στο blog μας δεν μπορεί να απευθύνεται στους πάντες. Θα πρέπει να γνωρίζουμε ποιο είναι το ιδανικό κοινό μας και να γράφουμε για το κοινό αυτό.
Η ερώτηση «γιατί να θέλει κάποιος να διαβάσει το περιεχόμενό μας;» θα πρέπει να γίνεται πριν δημοσιευτεί το οτιδήποτε. Δίνουμε κάποια πληροφορία, κεντρίζουμε το ενδιαφέρον και με ποιόν τρόπο;
Η ανάρτηση στο blog μας δεν αρκεί απλά να είναι ενδιαφέρουσα αλλά και να απαντά κάποια ερωτήματα. Έτσι ενισχύονται τα οργανικά μας αποτελέσματα σε μηχανές αναζήτησης, αλλά και το περιεχόμενό μας είναι χρήσιμο.
Το περιεχόμενο πρέπει να αντανακλά την προσωπικότητα της τουριστικής μας επιχείρησης, τις ιδιαιτερότητές μας, τα ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα, την κουλτούρα μας. Έτσι το περιεχόμενο γίνεται «δικό μας» και δεν είναι απρόσωπο.
Είναι σημαντικό να γράφουμε για το Internet και αυτό σημαίνει να γράφουμε σύντομες παραγράφους και να υπάρχει ροή στο κείμενό μας με απλή και περιεκτική γραφή. Να υπάρχουν links στο κείμενο και παραπομπές, όπου αυτά χρειάζονται.
Το περιεχόμενο το οποίο δημιουργούμε για το blog μας δεν θα απογειωθεί από μόνο του. Χρειάζεται σωστή υποστήριξη μέσα από τα ψηφιακά μας κανάλια.
Εφόσον τηρηθούν τα παραπάνω, το περιεχόμενό μας έχει αξία και μπορεί να βοηθήσει ουσιαστικά και να αποτελέσει σημαντικό πόλο έλξης για το site μας.
Ο Τάσος Φλάμπουρας είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Tourism Agency