Αξίζει ένα ξενοδοχείο να συνεργαστεί με ένα metasearch site;

29-06-18 | DIGITAL

Ένας από τους κύριους στόχους του ξενοδοχειακού digital marketing είναι η βελτιστοποίηση των πωλήσεων. Όπως έχουμε αναφέρει και σε άλλα άρθρα στη digital marketing στρατηγική που σχεδιάζουμε θα πρέπει να περιλαμβάνουμε όλα τα διαθέσιμα εργαλεία προκειμένου να πετύχει τους στόχους μας. Ένα από τα εργαλείο που μπορούμε να χρησιμοποήσουμε είναι και το metasearch

 

Τι είναι το metasearch

Τα metasearch sites όπως η Kayak, Trivago, TripAdvisor κ.α., σε αντίθεση με τα OTA, λειτουργούν ως διαφημιστές των ξενοδοχείων καθώς δεν προβαίνουν σε κάποια απευθείας κράτηση όπως συμβαίνει με τους ΟΤΑ. Ένα ακόμα θετικό στοιχείο των metasearch sites είναι οτι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρούν συγκεντρωμένες όλες τις πληροφορίες σχετικά με το ξενοδοχείου που ενδιαφέρονται όπως διαθεσιμότητα, κριτικές και βέβαια να συγκρίνουν τιμές μεταξύ διαφόρων πλατφορμών συμπεριλαμβανομένων και των OTA’s. 

Βέβαια δεν θα πρέπει να παραμελήσουμε το γεγονός ότι πρόσφατα τo metasearch site της Kayak εξαγοράστηκε από το Priceline Group και της Trivago από την Expedia. Άρα κατά κάποιο τρόπο καταλήγουμε στο γεγονός πως και αυτά περιήλθαν υπό τον έλεγχο ενός ΟΤΑ.

 

Ποιά είναι τα θετικά μιας συνεργασίας με ένα metasearch site

Θεωρούμε πως από τη συνεργασία μας με κάποιο metasearch site προκύπτουν τα εξής οφέλη:

 

1. Τα στοιχεία του πελάτη παραμένουν στην κατοχή μας

Σε αντίθεση με τα OTA, εάν η κράτηση γίνει απευθείας στην booking πλατφόρμα του ξενοδοχείου λαμβάνουμε κανονικά όλα τα στοιχεία του πελάτη.

 

2. Μειώνουμε το κόστος ανά κράτηση

Τα metasearch sites δεν χρεώνουν τα ίδια ποσοστά με τους OTA’s σε περίπτωση κράτησης. Με αυτό το τρόπο μπορούμε να βελτιστοποιήσουμε το περιθώριο κέρδους άνα κράτηση.

 

3. Αυξάνουμε την προβολή του ξενοδοχείου

Ουσιαστικά “εκμεταλλευόμαστε” τις διαφημιστικές ενέργειες των metasearch sites και έτσι αποκτάμε ένα ακόμα σημείο εμφάνισης για το ξενοδοχείο μας. 

 

Αυτοί είναι 3 σημαντικά οφέλη από τη συνεργασία μας με κάποιο metasearch site. Γενικότερα, υπάρχει μια παγκόσμια τάση για αύξηση της επισκεψιμότητας ενδιαφερόμενων ταξιδιωτώνπρος τα διάφορα metasearch sites, άλλα θα πρέπει να βρισκόμαστε σε εγρήγορση καθώς, όπως προαναφέραμε, τα μεγαλύτερα metasearch sites έχουν έρθει υπό τον έλεγχο των μεγαλύτερων OTA’s και η Google δεν έχει ανοίξει εντελώς τα χαρτιά της πως θα κατευθυνθεί σε αυτή την αγορά. Μια βραχυχρόνια στρατηγική είναι η συμμετοχή μας και βέβαια ο συνεχές έλεγχος των αποτελεσμάτων σε επίπεδο εσόδων καθώς η προσεκτική επιλογή με ποιό metasearch site θα συνεργαστούμε τελικά.

 

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις. 

 

διαβάστε ακόμα

Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός
Διεθνές Φεστιβάλ Αραδοσίβιων στην Ελασσόνα
Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google