Πως λειτουργούν τα Instagram Stories και Posts στους χρήστες

27-06-18 | DIGITAL

Το  Instagram αποτελεί ένα από τα πιο διαδεδομένα κοινωνικά δίκτυα το οποίο συνεχίζει να αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς. Πρόσφατα ανακοίνωσε ότι διαθέτει 1 δις χρήστες. Ο τρόπος λειτουργίας του άλλα και οι διάφορες άλλες λειτουργικότητες το καθιστούν ένα από τα ιδανικά εργαλεία που πρέπει να εντάξουμε στην digital marketing στρατηγική της τουριστικής μας επιχείρησης. Ας εξετάσουμε όμως πως επιδρά στους χρήστες μας η χρήση του instagram feed και των instagram stories.

Τι είναι τα Instagram posts

Τα instagram posts είναι οι κανονικές δημοσιεύσεις που αναρτούμε στο λογαριασμό μας. Οι δημοσιεύσεις αυτές μπορούν να είναι είτε φωτογραφίες ή video (στην κατηγορία video συμπεριλαμβάνονται και τα boomerang δηλαδή video μικρής διάρκειας που κάνουν συνέχεια loop). Έχουμε την δυνατότητα επεξεργασίας τους με διάφορα φίλτρα καθώς και με άλλα εργαλεία.

Τι είναι τα instagram stories

Τα instagram stories είναι φώτο ή video δημοσιεύσεις οι οποίες έχουν “διάρκεια ζωής” 24 ώρες. Δηλαδή 24 ώρες μετά την δημοσίευση τους εξαφανίζονται. Η εφαρμογή του instagram δεν δίνει την δυνατότητα επεξεργασίας τους άλλα δίνει τη δυνατότητα χρήσης διαφόρων άλλων λειτουργικοτήτων όπως τη χρήση hashtags, tag άλλλων instagram λογαριασμών και διαφόρων stickers προκειμένου να εμπλουτιστεί το περιεχόμενο. Μπορείτε να διαβάσετε και το σχετικό άρθρο πως αυτές οι λειτουργικότητες βοηθάνε στο engagement των χρηστών μας

Πως επιδρούν το instagram feed και stories στους χρήστες μας

To Facebook IQ διενήργησε μια έρευνα στα πλαίσια της οποίας ρώτησε 10.000 άτομα, ηλικίας από 13 μέχρι 55 ετών, από τις Η.Π.Α., Μ. Βρετανία, Βραζιλία και Ινδονησία που χρησιμοποιούν το Instagram τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα.

Το βασικό συμπέρασμα ήταν ότι τα κοινά των Η.Π.Α. και Μ. Βρετανίας μοιάζουν αρκετά στο τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται και αλληλεπιδρούν με το instagram feed και stories.

Επίσης πολύ ενδιαφέρον συμπέρασμα αποτελεί το πως χρησιμοποιούν και επιδρούν τα instagram stories και feed. Συγκεκριμένα οι χρήστες:

Παραθέτουμε και το σχετικό σχεδιάγραμμα με τον τρόπου που απάντησαν οι Αμερικανοί χρήστες (οι διαφορές με τους Βρετανούς είναι της τάξεως του 1-2%)

 

 

Συμπέρασμα 

Ο digital marketeer ή η εταιρεία που διαχειρίζεται το instagram λογαριασμό μας θα πρέπει να κατανοεί απολύτως το πως επιδρούν το instagram feed και stories στους χρήστες μας. Θα πρέπει να χρησιμοποιεί περιεχόμενο που θα υπηρετεί το ρόλο του. Δηλαδή, στο instagram feed θα πρέπει να δημοσιεύουμε υλικό που θα είναι απολύτως αντιπροσωπευτικό της επιχείρησης μας και βέβαια υψηλής ποιότητας και αισθητικής. Εξαίρεση μπορεί να αποτελέσει μόνο η χρήση User Generated Content (δηλαδή περιεχομένου που έχουν δημιουργήσει πελάτες ή επισκέπτες μας) καθότι θα αναφέρουμε ξεκάθαρα ότι πρόκειται για περιεχόμενο τρίτου. 

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις. 

 

διαβάστε ακόμα

Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία
Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;
Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο
FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour