Instagram Live ένα χρήσιμο Digital Marketing εργαλείο

19-06-18 | DIGITAL

Σε προηγούμενο άρθρο μας είχαμε αναφερθεί στην σημαντικότητα του Instagram για το τουριστικό marketing. Σήμερα θα αναφερθούμε σε μια συγκεκριμένη δυνατότητα που δίνει το Instagram μέσα από την mobile εφαρμογή ώστε οι χρήστες να μεταδίδουν live video το οποίο εξαφανίζεται μετά από 24 ώρες. Πώς μπορεί λοιπόν να χρησιμοποιηθεί το Instagram Live από το λογαριασμό μιας τουριστικής επιχείρησης;

Οι εφαρμογές του Instagram Live είναι πραγματικά ατελείωτες. Θα μπορούσαμε, για παράδειγμα, να μεταδώσουμε ζωντανά ένα cooking show στο οποίο ο σεφ μαγειρεύει μια τοπική σπεσιαλιτέ για όλους τους “ηλεκτρονικούς καλεσμένους” μας. Θα μπορούσαμε να μεταδώσουμε live ένα τοπικό πανηγύρι, ένα φεστιβάλ παραδοσιακής μουσικής ή ένα ηλιοβασίλεμα. Βασικά μπορούμε με μεγάλη ευκολία να μεταφέρουμε την εμπερία στους δυνητικούς πελάτες μας, ταξιδεύοντας τους μέσα από ένα Instagram Live.

Επίσης μπορούμε να εκμεταλλευτούμε αυτή την εφαρμογή προκειμένου να περιηγήσουμε τους υποψήφιους πελάτες μας στην επιχείρηση μας και να πάρουν μια πρώτη γεύση της εμπειρίας επίσκεψης. Μάλιστα αυτός ο τρόπος παρουσίασης προσφέρει μια πιο ρεαλιστική εικόνα καθότι δεν είναι εύκολο να "πειράξουμε" αυτή την εικόνα. Επίσης μέσα από ένα Instagram Live το περιεχόμενο που μεταδίδεται μοιάζει αρκετά με το User Genereted Content, δηλαδή περιεχόμενο που ποστάρουν οι χρήστες στα social media παρουσιάζοντας την επιχείρηση. Ενδιαφέρον θα ήταν να διαβάσετε μια παλαιότερη μελέτη που έχουμε κάνει σχετικά με την επίδραση του User Generated Content στην αύξηση του engagement των χρηστών.

Για ποιούς λόγους να χρησιμοποιήσει μια τουριστική επιχείρηση το Instagram Live;

Αμεσότητα Οι χρήστες μπορούν να βλέπουν σε πραγματικό χρόνο εικόνες της επιχείρησης μας.

Πλήρη μεταφορά της εμπειρίας Οι χρήστες σίγουρα θα ενθουσιαστούν με την πιστή απεικόνιση της εμπειρίας.

Αυξηση διάδρασης των χρηστών με την επιχείρηση. Οι μελλοντικοί σας άλλα και παλαιότεροι πελάτες μας έρχονται σε μεγαλύτερη επαφή με την επιχείρηση μας και έτσι αυξάνεται η πιθανότητα απευθείας πώλησης. Επίσης μπορούν να μαας στέλνουν σε πραγματικό χρόνο τα ερωτήματα τους και να τους απαντάμε άμεσα.

Αύξηση fan base Instagram Όσο μεγαλύτερο engagement υπάρχει τόσο θα ανεβαίνει και το reach και ο αριθμός των followers του λογαριασμού μας.

Βελτίωση του προφίλ Χρησιμοποιώντας τελευταίες τεχνολογίες θα αναδείξουμε μια ακόμα αθέατη πλευρά της επιχείρησης μας. Αυτή της τεχνολογίας και της σωστής αξιοποίησης της. Οι χρήστες θα το αντιληφθούν οτι είμαστε μια επιχείρηση που ενδιαφέρεται για την καινοτομία και για οτι προσφέρει άρα θα θεωρήσει οτι παρέχουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στο σύνολο.

Για άλλη μια φορά το Instagram αποδεικνύει οτι έχει εξελιχθεί σε ένα πάρα πολύ σοβαρό digital marketing εργαλείο. Μένει να δούμε πως θα εξελιχθεί η μετέπειατα πορεία και κατά πόσο θα επηρεαστεί από τη γενικότερη στρατηγική του Facebook καθώς έχει εξαγοραστεί από αυτό. Μέχρι τότε παραμένει ένα παρα πολύ χρήσιμο εργαλείο για το τουριστικό marketing που πρέπει να εκμεταλλευτούμε. 

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις. 

διαβάστε ακόμα

Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός
Διεθνές Φεστιβάλ Αραδοσίβιων στην Ελασσόνα
Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google