Στοχεύουμε mobile συσκευές στις digital marketing καμπάνιες των τουριστικών επιχειρήσεων μας

18-06-18 | DIGITAL

H χρήση κινητών συσκευών στην καθημερινή μας ζωή αυξάνεται συνεχώς. Το σύγχρονο digital marketing για τις τουριστικές επιχειρήσεις βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στις mobile συσκευές. Οι περισσότερες αποφάσεις και πράξεις των χρηστών του διαδικτύου γίνονται πλέον μέσω του κινητού τους τηλεφώνου ή tablet. Ακόμα και η έρευνα για το ταξίδι, ή το κλείσιμο ενός ξενοδοχείου γίνεται μέσω κινητών συσκευών ενώ στο παρελθόν κυριαρχούσαν οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές. Ο δίαυλος της επικοινωνίας σας με τους δυνητικούς σας πελάτες και η στρατηγική προώθησης του ξενοδοχείου σας πρέπει να προσαρμοστεί, αν όχι να επικεντρωθεί στη προσέγγιση των χρηστών κινητών συσκευών.

1. Μηχανές αναζήτησης

Για αρχή, αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να μετατρέψουμε την ιστοσελίδα σας σε μορφή φιλική προς την κινητή συσκευή. Η ιστοσελίδα μας πρέπει να γίνει responsive και το περιεχόμενο σας mobile-friendly. Τα στατιστικά δείχνουν πως χρόνο με το χρόνο η χρήση κινητών συσκευών για αναζητήσεις ξενοδοχείων στο διαδίκτυο αυξάνεται κατά 49% . Δεν πρέπει να ξεχνάμε να χρησιμοποιούμε τεχνικές local SEO , όπως το να βελτιστοποιούμε το προφίλ του ξενοδοχείου μας στο Google My Business. Η Google λαμβάνει σοβαρά υπόψη της, το θέμα της εμφάνισης της ιστοσελίδας μας στις κινητές συσκευές και για αυτό το λόγο προχώρησε σε βελτιώσεις και ανακοινώσεις σχετικά . Σε μια από αυτές δήλωνε ότι οι ιστοσελίδες που έχουν περιεχόμενο που δεν εμφανίζεται σωστά σε κινητές συσκευές θα τιμωρείται (penalty). Ενώ αντίθετα οι responsive ιστοσελίδες θα εμφανίζονται πιο ψηλά στις αναζητήσεις. Η ίδια επίσης ανακοίνωσε με βάση τα στατιστικά της στοιχεία ότι το conversion rate στις ταξιδιωτικές ιστοσελίδες που είναι mobile optimized, αυξήθηκε κατά 88%.

2. Social Media

Η στρατηγική προώθησης της τουριστικής μας στα Social Media, πρέπει να είναι στα μέτρα του mobile χρήστη. Φροντίζουμε να κάνουμε συχνές και περιοδικές αναρτήσεις στα Social Media accounts που χρησιμοποιούμε. Μπορεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να χρησιμοποιούνται κατά κόρον από τους χρήστες κινητών συσκευών και να πιστεύουμε πως όποιο περιεχόμενο και να δημοσιευθεί, είναι και κατάλληλο. Δεν είναι όμως έτσι ακριβώς. Οι δημοσιεύσεις πρέπει να είναι πρωτότυπες και σύντομες. Συνίσταται η χρήση μικρών βίντεο, όπως επίσης και η χρήση των εργαλείων που δίνουν οι ίδιες οι πλατφόρμες μόνο στις κινητές συσκευές. Το καθιερωμένο μας πρόγραμμα δημοσιεύσεων μπορεί να εμπλουτιστεί από βίντεο ή μια σειρά φωτογραφιών για να προσεγγίσουμε το χρήστη που βρίσκεται εκείνη τη στιγμή και περιηγείται μέσα στα Social Media, και το κάνει μέσα από μια κινητή συσκευή. Τα μικρής διάρκειας βίντεο και το περιεχόμενο που καταναλώνεται γρήγορα, αλλά συγχρόνως δίνει και την πληροφορία είναι ιδανικό για Social Media και κινητές συσκευές.

3. Πληρωμένες Προωθητικές Ενέργειες

Ας ξεκινήσουμε από τις πληρωμένες προωθητικές ενέργειες στα Social Media. Μπορούμε να δημιουργήσούμε καμπάνιες που στοχεύουν μόνο στις κινητές συσκευές. Μετρώντας τα στατιστικά σας και γνωρίζοντας πιο ποσοστό των επισκεπτών μας, μας βρίσκει από mobile μπορούμε να στοχεύουμε αντίστοιχα την καμπάνια μας. Οι έρευνες μας έχουν δείξει ότι η πλειονότητα των καμπανιών σε mobile συσκευές έχει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα. Ειδικά αν το περιεχόμενο είναι ένα βίντεο λίγων δευτερολέπτων.

Χρησιμοποιούμε τα εργαλεία που μας παρέχουν δωρεάν οι Social Media πλατφόρμες και μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο από κινητές συσκευές. Όπως για παράδειγμα, τα Live Video του Facebook. Επιπλέον, μπορούμε να δημιουργήσουμε διαφημίσεις στο AdWords, στοxευμένες μόνο σε κινητές συσκευές. Η σύνδεση μια responsive ιστοσελίδας σε μια τέτοια διαφήμιση βοηθάει στο να διατηρείται η ποιότητα του AdWords λογαριασμού μας σε υψηλό επίπεδο.  Προσπαθήστε να φτιάξετε καμπάνιες με call extensions ή location extension, που κατά βάση χρησιμοποιούνται σε κινητές συσκευές και να οδηγούμε τον πελάτη μας σε μια ιστοσελίδα που είναι φιλική προς την κινητή συσκευή.

Δεν πρέπει να αγνοήσουμε το γεγονός, πως οι κινητές συσκευές και ειδικά τα κινητά τηλέφωνα παίζουν καθοριστικό ρόλο στις καθημερινές μας αποφάσεις και αναζητήσεις. Συνεπώς το Digital Marketing της τουριστικής μας επιχείρησης θα πρέπει να χρησιμοποιήσει ένα μέρος του διαφημιστικού προϋπολογισμού σε στόχευση προς  κινητές συσκευές. Επίσης, η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας με στόχο να είναι δυναμικό σε όλες τις συσκευές θα βοηθήσει τη θέση μας στις μηχανές αναζήτησης και θα κερδίσει το χρήστη και δυνητικό πελάτη μας.

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις. 

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ