Η τουριστική φύση του Instagram

14-06-18 | DIGITAL

Σε προηγούμενο άρθρο μιλήσαμε για τη σημαντικότητα του Instagram βασισμένοι σε στατιστικά στοιχεία. Πριν όμως σκεφτούμε ποια στρατηγική θα εφαρμόσουμε για να χρησιμοποιήσουμε το Instagram στο ψηφιακό μας marketing, ας δούμε και κάποια στοιχεία τα οποία έχουν να κάνουν με το πόσο ταιριάζει το μέσο με τον τουρισμό: 

Είναι απλό στη χρήση

Η εμπειρία του χρήστη είναι απλή και γρήγορη και αυτό προσφέρεται για να μοιραζόμαστε τις εμπειρίες μας.  Όσο το χρησιμοποιούμε όμως, τόσο ανακαλύπτουμε χαρακτηριστικά τα οποία μας βοηθούν να δημιουργούμε όλο και καλύτερο περιεχόμενο και αυτό μας κάνει να το χρησιμοποιούμε και περισσότερο. 

Αφορά φωτογραφίες της στιγμής

Μπορούμε να δημιουργήσουμε ανάρτηση μόνο μέσω της κινητής μας συσκευής. Το περιεχόμενο του Instagram είναι στη πλειοψηφία του φωτογραφίες της στιγμής, κάτι το οποίο ταιριάζει με το τουριστικό προϊόν. Οι χρήστες εκτιμούν πολύ περισσότερο τις φωτογραφίες της στιγμής, παρά τις στημένες επαγγελματικές φωτογραφίες που συχνά βλέπουμε αναρτημένες σε λογαριασμούς τουριστικών επιχειρήσεων. 

Το κοινό του Instagram είναι πολύ ενεργό και φιλικό

Οι χρήστες του είναι πολύ πιο ενεργοί και από τους χρήστες του Facebook και από εκείνους του Twitter. Κάνουν περισσότερες αναρτήσεις, τα σχόλια είναι περισσότερα και ο τόνος τους είναι πολύ πιο φιλικός από άλλα social media. 

Αφορά πρωτίστως οπτικό περιεχόμενο

Στον τουρισμό, έχουμε να δείξουμε πολλά. Το φωτογραφικό και video περιεχόμενο είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό στο να τραβήξει το ενδιαφέρον του κοινού μας. 

Η φιλοσοφία του Instagram

Η φιλοσοφία του Instagram δεν είναι απλώς «μοιράζομαι τις στιγμές μου» είναι περισσότερο: «σε παίρνω μαζί μου». Οι επιτυχημένοι λογαριασμοί του Instagram λειτουργούν με αυτή τη φιλοσοφία, με όλα όσα αυτά συνεπάγονται για το τουριστικό περιεχόμενο. 

Πέντε στα πέντε στάδια του ταξιδιού

Το Instagram είναι ιδανικό για να ονειρευτούμε, να αναζητήσουμε, να μοιραστούμε την εμπειρία μας κατά τη διαμονή μας και αφού φύγουμε. Αφού συμμετέχει στη διαδικασία έρευνας, επηρεάζει και το 5ο στάδιο του ταξιδιού κατά τη Google, που είναι το booking.

Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι η φύση του Instagram προσφέρεται στο να το χρησιμοποιήσουμε στο ψηφιακό marketing  της τουριστικής μας επιχείρησης.  Η πραγματική επιτυχία όμως είναι, το μεγαλύτερο μέρος των αναρτήσεων οι οποίες μας αφορούν να προέρχονται από τους επισκέπτες μας. 

Ο Τάσος Φλάμπουρας είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Tourism Agency

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι