Η σημαντικότητα του Instagram στο τουριστικό marketing

11-06-18 | DIGITAL

Το Instagram έχει αναδειχθεί σε ένα από τα πλέον σημαντικά κανάλια social media. Η σημαντικότητά του έχει αυξηθεί ακόμα περισσότερο από όταν το Facebook το αγόρασε και σταδιακά το εντάσσει στην πλατφόρμα του. Το Instagram μεταλλάσσεται και αποκτά χαρακτηριστικά τα οποία το κάνουν όλο και πιο χρήσιμο στο ψηφιακό marketing μιας τουριστικής επιχείρησης.

Ας δούμε κάποια πολύ ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία σχετικά με το Instagram:

Γνωρίζοντας τα παραπάνω στατιστικά στοιχεία για το Instagram, μπορούμε να καταλάβουμε την αποτελεσματικότητα την οποία μπορεί να έχει για την τουριστική μας επιχείρηση.  Μια σωστή στρατηγική για την αξιοποίηση του καναλιού είναι απαραίτητη για να αυξήσουμε την ανταγωνιστικότητά μας και να προσελκύσουμε το ιδανικό κοινό μας.  

Ο Τάσος Φλάμπουρας είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Tourism Agency

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι