Το Instagram έχει αναδειχθεί σε ένα από τα πλέον σημαντικά κανάλια social media. Η σημαντικότητά του έχει αυξηθεί ακόμα περισσότερο από όταν το Facebook το αγόρασε και σταδιακά το εντάσσει στην πλατφόρμα του. Το Instagram μεταλλάσσεται και αποκτά χαρακτηριστικά τα οποία το κάνουν όλο και πιο χρήσιμο στο ψηφιακό marketing μιας τουριστικής επιχείρησης.
Ας δούμε κάποια πολύ ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία σχετικά με το Instagram:
- 800 εκατομμύρια μηνιαίοι χρήστες το κάνουν ένα από τα μεγαλύτερα social media.
- Το γυναικείο κοινό αποτελεί την πλειοψηφία των χρηστών του Instagram, κοινό το οποίο σε σχέση με την τουριστική μας επιχείρηση έχει το μεγαλύτερο μερίδιο της τελικής απόφασης.
- Η πλειοψηφία των χρηστών (90%) είναι 18-49 ετών, ηλικίες οι οποίες είναι πολύ ενεργές online, και περισσότερο στα mobile κανάλια.
- Η πλειοψηφία των χρηστών του Instagram έχουν μεγαλύτερη του μέσου όρου αγοραστική δύναμη και αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό το οποίο επηρρεάζει και την τουριστική αγορά.
- Χρησιμοποιείται σαν ένα από τα κύρια μέσα από τα οποία οι παρακολουθούν οι χρήστες τα ενδιαφέροντά τους. Ένα από τα μεγαλύτερα καταγεγραμμένα ενδιαφέροντα στο Instagram είναι τα ταξίδια.
- Οι χρήστες του Instagram περνούν όλο και περισσότερο χρόνο στο Instagram, σχεδόν μισή ώρα την ημέρα κατά μέσο όρο σήμερα.
- Τα μεγαλύτερα brands παγκοσμίως κάνουν κατά μέσο όρο 5 αναρτήσεις την εβδομάδα και αυτό μας δείχνει το βαθμό στον οποίο εμπιστεύονται το Instagram.
- 60% των χρηστών αναφέρουν ότι ανακαλύπτουν προϊόντα και υπηρεσίες μέσα από το Instagram, κάτι το οποίο μας δείχνει τη δύναμη του μέσου στην προσέγγιση καταναλωτών.
- Το Instagram είναι το πλέον διαδραστικό social network, 10 φορές περισσότερο από το Facebook. 75% των χρηστών του Instagram ολοκληρώνουν κάποια ενέργεια αφού δουν ένα post, όπως να επισκεφτούν μια ιστοσελίδα.
- Οι χρήστες του Instagram είναι κατά 70% πιθανότερο να κάνουν κρατήσεις από mobile, από χρήστες άλλων καναλιών.
Γνωρίζοντας τα παραπάνω στατιστικά στοιχεία για το Instagram, μπορούμε να καταλάβουμε την αποτελεσματικότητα την οποία μπορεί να έχει για την τουριστική μας επιχείρηση. Μια σωστή στρατηγική για την αξιοποίηση του καναλιού είναι απαραίτητη για να αυξήσουμε την ανταγωνιστικότητά μας και να προσελκύσουμε το ιδανικό κοινό μας.