Μιλήσαμε σε προηγούμενο άρθρο για τα οργανικά αποτελέσματα τα οποία έχει η επαγγελματική μας σελίδα στο Facebook και πως αυτά φθίνουν διαρκώς. To Facebook πιστεύει ότι τα οργανικά αποτελέσματα είναι σημαντικά και επιβραβεύει την ποιότητα των αναρτήσεων, όμως δεν παύει να είναι περιορισμένη η αποτελεσματικότητα.
Πολλοί επιχειρηματίες του τουρισμού δεν έχουν καταλάβει ακόμα ότι το Facebook είναι ουσιαστικά μια διαφημιστική πλατφόρμα. H σελίδα ενός ξενοδοχείου προωθεί μια επιχείρηση, οπότε και το Facebook, δικαιολογημένα, διεκδικεί έσοδα από τις προωθητικές μας ενέργειες. Εμμέσως μας περιορίζει οργανικά για να μπούμε σε μια λογική πληρωμένης διαφήμισης.
Ας δούμε λοιπόν τι λέει το ίδιο το Facebook για τη διαφήμιση στην πλατφόρμα του αλλά και στο Instagram το οποίο ανήκει πλέον στο Facebook:
1. Το κοινό μας βρίσκεται στο Facebook: Δύο δισεκατομμύρια χρήστες τον μήνα χρησιμοποιούν την πλατφόρμα. Το 20 τοις εκατό του συνολικού online χρόνου του χρήστη στις ΗΠΑ ανήκει στο Facebook και στο Instagram. Πεντακόσια εκατομμύρια χρήστες του Instagram χρησιμοποιούν την εφαρμογή κάθε μέρα.
2. Υπάρχει διαφημιστική καμπάνια για όλα τα budget. Ακόμα και ένα μικρό budget μπορεί να μας φέρει αποτελέσματα. Ελέγχουμε το ημερήσιο budget μας, η διαφήμισή μας προβάλλεται σε κοινό το οποίο ενδιαφέρεται για το μήνυμά μας και μπορούμε να ορίσουμε το είδος της καμπάνιας, τι θέλουμε να πετύχουμε και να πληρώσουμε μόνο για τα αποτελέσματα.
3. Η αποτελεσματικότητα βασίζεται επίσης στο γεγονός ότι μπορούμε εύκολα να στοχεύσουμε το ιδανικό κοινό μας μέσα από δημογραφικά στοιχεία και ενδιαφέροντα.
4. Υπάρχουν πολλές μορφές διαφήμισης από τις οποίες μπορούμε να επιλέξουμε, από φωτογραφία, βίντεο, μέχρι μήνυμα στο Messenger και με αυτόν τον τρόπο να ταιριάξουμε το μήνυμά μας με το κοινό μας.
5. Τα αποτελέσματα είναι απολύτως μετρήσιμα. Χρησιμοποιώντας τα insights της σελίδας μας, μπορούμε να δούμε πόσο αποτελεσματική ήταν η κάθε καμπάνια μας και να συγκρίνουμε οργανικά με τα αποτελέσματα της διαφήμισης.
6. Υπάρχει και το Instagram, όπως και ένα δίκτυο άλλων Sites (Audience Network) οπότε η διαφήμισή μας στο Facebook μπορεί να επεκταθεί και σε μεγαλύτερα κοινά.
Είναι βέβαιο ότι υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα στη χρήση του Facebook για να διαφημιστούμε και ότι πρέπει να αφιερώσουμε ένα μέρος του διαφημιστικού μας προϋπολογισμού εκεί. Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την τουριστική μας επιχείρηση έρχεται με τη σωστή αξιοποίηση της πλατφόρμας για συνδυασμό οργανικών και διαφημιστικών αποτελεσμάτων.