Πόσοι βλέπουν τις δωρεάν αναρτήσεις μας στη σελίδα του Facebook?

05-06-18 | DIGITAL

Οι περισσότερες επιχειρήσεις τουρισμού ρίχνουν πολύ μεγάλο βάρος στη σελίδα του Facebook, θεωρώντας ότι τα οργανικά αποτελέσματα της σελίδας είναι σημαντικά. Αυτό πράγματι ίσχυε παλαιότερα, όμως, από το 2012 το organic reach μειώνεται διαρκώς. Το “organic reach” είναι ο δείκτης ο οποίος μας δείχνει πόσοι χρήστες του Facebook βλέπουν την ανάρτησή μας, χωρίς να πληρώσουμε.  Το Facebook έχει μειώσει πάρα πολύ τη δυνατότητα να φαίνεται η ανάρτησή μας οργανικά, ενδεικτικά από το 2012 όπου το organic reach έφτανε πάνω από 15% του κοινού μας, το 2016 αυτό έπεσε κάτω από 2% και συνεχίζει να πέφτει, ακόμα ένα 20% μέσα στο 2017. 

Η αλήθεια είναι ότι όπως εμείς χρησιμοποιούμε το Facebook με τη προσδοκία να κερδίσουμε εμπορικά, έτσι και το Facebook πιστεύει ότι δικαιούται έσοδα από την χρήση του για εμπορικούς σκοπούς. 

Υπάρχουν αρκετά πράγματα τα οποία μπορούμε να κάνουμε για να βελτιώσουμε τα οργανικά μας αποτελέσματα και έχουν να κάνουν καθαρά με ποιοτικά χαρακτηριστικά: 

1. Ποιότητα όχι ποσότητα.

Είναι λογικό να φανταστούμε ότι αν έχουμε περισσότερες αναρτήσεις, διεκδικούμε μεγαλύτερη προβολή, όμως ισχύει το ανάποδο.

2. Περιεχόμενο που ζητά το κοινό μας

Το περιεχόμενο το οποίο κερδίζει likes, comments και shares είναι το περιεχόμενο αυτό το οποίο πριμοδοτείται από το Facebook.

3. Ο Χρονισμός των αναρτήσεών μας

Έχει σημασία πότε γίνεται η ανάρτησή μας. Πρέπει να βρίσκουμε τον καλύτερο χρόνο για το κοινό μας.

4. Ας μοιραστούμε και περιεχόμενο τρίτων

Το κοινό μας έχει πολλά ενδιαφέροντα. Ας μοιραστούμε κάτι ενδιαφέρον μαζί του, κι ας μην είναι δικό μας περιεχόμενο.

5. Μη πουλάμε συνέχεια

Δυστυχώς πολλές τουριστικές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τη σελίδα τους περισσότερο σαν εργαλείο για πώληση παρά σαν κοινότητα. Το αποτέλεσμα είναι να μην είναι αποτελεσματικές οι αναρτήσεις.

6. Υπάρχουν και τα Groups

Τα groups έχουν πολύ μεγαλύτερο organic reach αλλά εδώ ισχύουν πολύ περισσότερο οι κανόνες της ποιοτικής επικοινωνίας με το κοινό μας. 

Εφόσον εφαρμόσουμε τις βέλτιστες πρακτικές στη σελίδα μας στο Facebook, είναι σίγουρο ότι θα αρχίσουμε να βλέπουμε βελτίωση των οργανικών μας αποτελεσμάτων. Η βελτίωση των οργανικών μας αποτελεσμάτων είναι επίσης το πρώτο βήμα πριν να προχωρήσουμε στη διαφήμιση στο Facebook, κάτι το οποίο θα δούμε σε επόμενα άρθρα μας. 

** Ο Τάσος Φλάμπουρας είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency

διαβάστε ακόμα

Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι
In –Edit, Φεστιβάλ Μουσικών Ταινιών στη Θεσσαλονίκη
Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο
Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα
Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας