Πως ετοιμάζουμε το Site μας για να δεχθούμε επισκέπτες

23-05-18 | DIGITAL

Είναι συχνό φαινόμενο ένα καταπληκτικό ξενοδοχείο να έχει ένα Site το οποίο να μην πληροί τις βασικές προϋποθέσεις για να δεχθεί επισκέπτες. Θα πρέπει να τονίσουμε και πάλι ότι αν δεν επισκεφτεί κάποιος το Site μας, δεν υπάρχει περίπτωση να πάρουμε την απ’ ευθείας κράτηση. Είναι επίσης σίγουρο ότι αν κάποιος επισκεφτεί το Site μας και δεν μείνει ικανοποιημένος, ότι το πιθανότερο είναι ότι δεν θα προχωρήσει σε κράτηση.

Ας δούμε λίγο τα βασικά θέματα τα οποία καλό είναι να έχουμε τακτοποιημένα πριν να προωθήσουμε επισκέπτες στο site μας: 

Η πρώτη σελίδα 

Πρέπει να μας δίνει όλη τη πληροφορία την οποία χρειαζόμαστε και να υπάρχει εύκολη πλοήγηση. Ο επισκέπτης του Site μας έχει έρθει με μια αγοραστική διάθεση και είναι εν δυνάμει πελάτης μας. Πρέπει να βρει στην πρώτη σελίδα όλη εκείνη τη πληροφορία την οποία χρειάζεται για να κάνει το επόμενο βήμα.  Οι περισσότερες αποχωρήσεις από ένα site όμως, γίνονται από την πρώτη σελίδα. Εκνευριστικά pop- ups, δύσκολη πλοήγηση, site που δεν είναι φιλικό σε mobile, ή που δεν έχει call-to-action, όλα συντελούν στο να μην είναι καλή η εμπειρία του επισκέπτη. 

Mobile 

Αφού η πλειοψηφία των απευθείας κρατήσεων γίνονται από mobile, είναι προφανές ότι πρέπει το Site μας να είναι έτοιμο για επισκέπτες από mobile συσκευή. Ας εξηγήσουμε τι σημαίνει αυτό: To “responsive” design είναι ένας συμβιβασμός ευκολίας για να μην χρειαστεί να δημιουργηθεί και mobile Site, ένα δεύτερο δηλαδή Site. Αν θέλουμε να έχουμε τα καλύτερα δυνατόν αποτελέσματα όμως, χρειαζόμαστε ένα mobile version του site το οποίο να έχει mobile δομή και περιεχόμενο διαμορφωμένο ειδικά για mobile συσκευές. 

Call to Action 

Είναι η προτροπή στον επισκέπτη να κάνει την απευθείας κράτηση και να του δίνεται ο εύκολος τρόπος  να το κάνει. Το να μην υπάρχει ένα ευδιάκριτο κουμπί το οποίο να λέει «book now» σε όλες τις σελίδες του Site μας, είναι μεγάλο ατόπημα. 

Δεν μπορούμε να τους ικανοποιήσουμε όλους 

Το περιεχόμενο του Site μας δεν μπορεί να έχει διαμορφωθεί έτσι ώστε να προσπαθεί να έχει κάτι για όλους. Αν, για παράδειγμα, το ξενοδοχείο μας είναι κατ’ εξοχήν οικογενειακό ξενοδοχείο, θα πρέπει και να φαίνεται, εφόσον είναι το κύριο χαρακτηριστικό το οποίο προσελκύει το κοινό μας. Αν φοβόμαστε ότι κάτι τέτοιο θα διώξει δευτερεύοντα κοινά, όπως, για παράδειγμα, ζευγάρια χωρίς παιδιά και γενικεύσουμε το περιεχόμενο, τότε κινδυνεύουμε να χάνουμε κρατήσεις και από το κύριο κοινό μας.

Ταχύτητα του Site 

Αν το Site μας αργεί να φορτώσει, ή δεν είναι όσο γρήγορο θα έπρεπε να είναι, μπορεί να χάνουμε επισκέπτες. Μέχρι να φορτώσει μια σελίδα, έχει χάσει τους μισούς επισκέπτες της, σύμφωνα με τη Google. Πρέπει και το desktop και το mobile Site μας να φορτώνουν γρήγορα. Υπάρχουν εργαλεία όπως αυτά της Google τα οποία μας δείχνουν πως φορτώνει το Site μας από διάφορες συσκευές και συνδέσεις και πόσους επισκέπτες χάνουμε όσο αυτό φορτώνει.   

Analytics 

Είναι απαραίτητο να έχουμε Analytics στο Site μας αλλιώς δεν μπορούμε να γνωρίζουμε βασικά πράγματα για τις επιδόσεις του και να κάνουμε διορθωτικές κινήσεις. Προτείνουμε τα Google Analytics. 

Πριν λοιπόν ανησυχήσουμε για την επισκεψιμότητα του Site μας καλό είναι να έχουμε λύσει τα βασικά θέματα τα οποία σχετίζονται με την εμπειρία του επισκέπτη μας. Το Site μας είναι η παρουσίαση του Ξενοδοχείου μας και βασιζόμαστε σ αυτό για τις απ’ ευθείας κρατήσεις μας. Οφείλουμε να το διατηρούμε σε καλή κατάσταση και να το βελτιώνουμε διαρκώς. 

** Ο Τάσος Φλάμπουρας είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency.   

διαβάστε ακόμα

Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός