Ο ρόλος των ΟΤΑ στο Digital Marketing των τουριστικών επιχειρήσεων

16-05-18 | DIGITAL

Στο σχεδιασμό της Digital Marketing στρατηγικής μας λαμβάνουμε υπόψη όλα τα διαθέσιμα εργαλεία που μπορούν να μας βοηθήσουν στην επίτευξη των στόχων μας. Στην περίπτωση που επιθυμούμε να βελτιστοποιήσουμε τις απευθείας κρατήσεις του ξενοδοχείου ή τουριστικού καταλύματος θα πρέπει λάβουμε υπόψη και τους ΟΤΑ (Online Travel Agents) 

Τι είναι οι ΟΤΑ;

Τα ΟΤΑ είναι ιστοσελίδες μέσω των οποίων οι χρήστες μπορούν: 1) να αναζητήσουν ξενοδοχεία και καταλύματα, 2) να διαβάσουν πληροφορίες και κριτικές σχετικά με αυτά και 3) να προχωρήσουν σε κράτηση μέσα από την πλατφόρμα τους. Τα πιο γνωστά διεθνή ΟΤΑ είναι η Booking.com, Expedia. Βέβαια υπάρχουν και ΟΤΑ που εξειδικεύονται σε τοπικές αγορές όπως το Ρωσικό TOPHotels.ru και το Γερμανικό HolidayCheck.

Το βασικό μοντέλο οικονομικής συνεργασίας μεταξύ των δύο μερών προβλέπει τη χρέωση ποσοστού σε κάθε κράτηση που γίνεται στο περιβάλλον του ΟΤΑ. 

Είναι απαραίτητη μια συνεργασία με τους OTA;

Παρά το γεγονός ότι το ποσοστό χρέωσης για κάθε κράτηση είναι ιδιαίτερα υψηλό, δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να αποκλείουμε τη συνεργασία μαζί τους. Όπως έχουμε αναφέρει και σε παλαιότερη παρουσίαση μας σε σχετική ημερίδα, θεωρούμε ότι οι ΟΤΑ πρέπει να κατέχουν τη δική τους θέση στο digital marketing πλάνο μας και πρέπει να προσπαθήσουμε να αποκομίσουμε τα μέγιστα οφέλη. Στην περίπτωση αυτή, το μεγαλύτερο όφελος που μπορούμε να έχουμε είναι η διαφήμιση της επιχείρηση μας. Οι ΟΤΑ διαθέτουν πολύ μεγάλα ποσά για την online διαφήμιση της ιστοσελίδας τους και των ξενοδοχείων που συμμετέχουν στις πλατφόρμες τους.

Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι τα ΟΤΑ θα πρέπει να είναι και το μοναδικό κανάλι για τις online κρατήσεις μας. Η στρατηγική μας θα πρέπει να στοχεύει στο να οδηγήσουμε τον επισκέπτη του ΟΤΑ στην ιστοσελίδα της επιχείρησης μας. Εκεί είναι όπου θα δώσουμε και την τελική “μάχη” προκειμένου να κερδίσουμε την απευθείας κράτηση στο περιβάλλον της ιστοσελίδας μας. Σε μελλοντικά άρθρα μας θα αναλύσουμε τα βήματα και τις στρατηγικές για το χτίσιμο ενός καναλιού απευθείας κρατήσεων. 

Στον άκρως ανταγωνιστικό στίβο των απευθείας κρατήσεων ενός ξενοδοχείου ή καταλύματος χρησιμοποιούμε με έξυπνο τρόπο και εκμεταλλευόμαστε όλα τα διαθέσιμα μέσα προκειμένου να επιτύχουμε τους στόχους μας.  

Ο Κύρος Ασφής είναι ο Managing Director της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους. Σε συνεργασία με την InnFaith Hospitality Management παρέχουν ολοκληρωμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις . 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι