O τρόπος να είμαστε συνεπείς με τις αναρτήσεις μας

14-05-18 | DIGITAL

Σε προηγούμενο άρθρο είδαμε τρείς λόγους σχετικά με το γιατί να έχουμε ενότητα blog στο site μας και πως αυτό βοηθά στην εικόνα της τουριστικής μας επιχείρησης απέναντι στο κοινό αλλά και στις μηχανές αναζήτησης.

Αν δημιουργήσουμε blog  όμως είναι καλό να ανανεώνεται τακτικά το περιεχόμενο για να μπορούμε να έχουμε και τα οφέλη. Δεν είναι καλή εικόνα να μπαίνουν χρήστες να δουν τι έχουμε γράψει και να βλέπουν παλιές ημερομηνίες, δίνει επίσης ένα αρνητικό μήνυμα προς τις μηχανές αναζήτησης. 

Είναι λοιπόν σημαντικό να πάρουμε πολύ σοβαρά τη δημιουργία περιεχομένου για το blog μας και να είμαστε συνεπείς με τις αναρτήσεις μας. Το ίδιο όμως ισχύει  και με τις αναρτήσεις μας στα social media και γενικότερα με τη διαχείριση όλου του περιεχομένου μας. Θέλουμε να έχουμε τη μέγιστη ωφέλεια από την κάθε μας ανάρτηση και το blog μπορεί να λειτουργήσει ως το κέντρο γύρω από το οποίο προγραμματίζουμε το περιεχόμενό μας. 

Για να είμαστε  συνεπείς και χρονικά και θεματικά ένα πολύτιμο εργαλείο είναι να διατηρούμε ένα ημερολόγιο για το περιεχόμενό μας (content calendar). Στο ημερολόγιο μοιράζουμε τη θεματολογία μας και προγραμματίζουμε τις αναρτήσεις μας, ημερολογιακά, θεματικά και στρατηγικά, όχι μόνο για το blog μας, αλλά και για τα social media και γενικότερα όλα μας τα κανάλια επικοινωνίας. 

Έτσι γνωρίζουμε τι χρειαζόμαστε, πότε, και γιατί να προτιμήσουμε το συγκεκριμένο θέμα και όχι κάποιο άλλο, αλλά και να προωθούμε έτσι και τους εμπορικούς μας στόχους. Μπορούμε να συντονίζουμε λοιπόν το περιεχόμενό μας γύρω από τις προσφορές μας, την εποχή, την τοποθεσία της επιχείρησής μας και να δημιουργούμε στρατηγικά οφέλη μέσα από την επικοινωνία μας. Έτσι δίνουμε μια επαγγελματική εικόνα συνέπειας και συνέχειας, όχι μόνο στο κοινό μας, αλλά και προς τις μηχανές αναζήτησης.

 ** Ο Τάσος Φλάμπουρας είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency.   

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι