Κύπρος: Άνοιξαν τα πρώτα δύο Mare Resorts της Wavemaker Hospitality

04-06-25 | ΚΥΠΡΟΣ

Εγκαινιάστηκαν στην Κύπρο τα δύο πρώτα θέρετρα της νέας ξενοδοχειακής αλυσίδας Mare Resorts, τα οποία λειτουργούν πλέον πλήρως. Πρόκειται για το Mare Ayia Napa, που βρίσκεται κοντά στο Εθνικό Πάρκο Κάβο Γκρέκο στην Αγία Νάπα και το Mare Paphos, κοντά στην ομώνυμη πόλη.

Το Mare Ayia Napa είναι χτισμένο σαν παραδοσιακό χωριό, σύμφωνα με την εταιρεία, και βρίσκεται σε ιδιωτική παραλία στη νοτιοανατολική ακτή του νησιού. Διαθέτει 341 δωμάτια και σουίτες, ορισμένα με δυνατότητα άμεσης πρόσβασης σε πισίνα (swim-up) ή με ιδιωτική πισίνα. Τα καταλύματα είναι κατανεμημένα σε διαφορετικά κτίρια. Το συγκρότημα περιλαμβάνει έντεκα εστιατόρια και πέντε μπαρ, ενώ οι επισκέπτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ημιδιατροφής ή all-inclusive πακέτου. Για χαλάρωση και αναψυχή προσφέρονται πολλαπλές πισίνες – μεταξύ αυτών και στον VIP τομέα –, ένας υδάτινος παιδότοπος (Splash Park) και ένα πλήρως εξοπλισμένο κέντρο σπα.

Αντίστοιχα, το Mare Paphos είναι επίσης διαμορφωμένο σαν χωριό και βρίσκεται σε έναν ήσυχο κόλπο. Περιλαμβάνει 327 μονάδες διαμονής, ορισμένες εκ των οποίων είναι σχεδιασμένες ειδικά για οικογένειες, ενώ άλλες διαθέτουν δύο υπνοδωμάτια ή προσφέρουν δυνατότητα swim-up. Το θέρετρο διαθέτει 14 εστιατόρια και μπαρ, ενώ προσφέρεται και all-inclusive πακέτο. Όπως και στο Mare Ayia Napa, υπάρχουν πολλαπλές πισίνες, υδάτινος παιδότοπος και σπα.

Σύμφωνα με την εταιρεία, και στα δύο ξενοδοχεία παρέχονται ποικίλες δραστηριότητες για τους επισκέπτες, όπως ξεναγήσεις σε κυπριακά οινοποιεία, κατάδυση (scuba diving) ή ιδιωτικές εκδρομές με γιοτ.

Η αλυσίδα Mare Resorts αποτελεί νέα επωνυμία της Wavemaker Hospitality, η οποία είναι η μετεξέλιξη της Atlantica Hotel Management. 

Όπως ανακοινώθηκε, στις αρχές Δεκεμβρίου στην Κύπρο, η Wavemaker Hospitality θα διαχειρίζεται ένα portfolio ξεχωριστών brands, συμπεριλαμβανομένων των φημισμένων Atlantica Hotels & Resorts, Mare Resorts, Aphrodite Hills Cyprus, καθώς και των νέων Aphi Resorts και Amoh Rhodes. Κάθε brand διαθέτει τη δική του ξεχωριστή ταυτότητα, αξίες και χαρακτηριστικά, εστιάζοντας πάντα στην εμπειρία του πελάτη.

"Let’s make waves together"

Οι διευθύνοντες σύμβουλοι, Δημήτρης Νικολαΐδης και Βασίλης Νικολαΐδης, υπογράμμισαν ότι το σύνθημα της Wavemaker Hospitality είναι "Let’s make waves together", που αποτυπώνει το πνεύμα αυτού του νέου κεφαλαίου.

Είπε ο κ. Δημήτρης Νικολαΐδης: «Η Wavemaker Hospitality είναι ένας καινοτόμος ξενοδοχειακός όμιλος που υπόσχεται να ‘‘δημιουργήσει κύματα’’ στη βιομηχανία μέσω των ανθρώπων, των προορισμών και του σκοπού μας».

Το κίνητρο αυτού του νέου εγχειρήματος προέκυψε ως επακόλουθο της πανδημίας, καθώς η εταιρεία παρατήρησε νέες ταξιδιωτικές συνήθειες , αλλαγές στα μοτίβα κρατήσεων και στις ανάγκες των καταναλωτών. Συνεπώς, η εταιρεία κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η εξέλιξη και η καινοτομία είναι απαραίτητες για να ευθυγραμμιστεί με τη νέα πραγματικότητα και να ικανοποιήσει τις ανάγκες της αγοράς.

«Οι αξίες μας, είπε ο κ.Νικολαΐδης, εξακολουθούν να βασίζονται σε ό,τι έχει μεγαλύτερη σημασία: τη θάλασσα, τους ανθρώπους και το μέλλον μας, όλα αλληλένδετα με εμπιστοσύνη. Με διαφάνεια, επιδιώκουμε να πληρούμε τα υψηλότερα περιβαλλοντικά, κοινωνικά και ηθικά πρότυπα. Ενισχύουμε τις σχέσεις μας με τους επισκέπτες, το προσωπικό, τους συνεργάτες, τους μετόχους και τις ευρύτερες κοινότητες σε όλους τους προορισμούς της Wavemaker Hospitality».

διαβάστε ακόμα

A.Φιορεντίνος | Ελλάδα πιο φιλική στους τουρίστες με επενδύσεις 380 εκατ. ευρώ σε υποδομές
Προβολή της Πάρου, της Σύρου και της Κιμώλου στην Ολλανδία
Εκδήλωση | «Το μέλλον και το παρόν της κρουαζιέρας στον Άγιο Νικόλαο»
2ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Ελληνικού “Έλλη Αλεξίου” | Γέφυρα αλληλεγγύης με τη Σίκινο την 28η Οκτωβρίου
SEAJETS | Aπό το Μαντούδι στις Σποράδες και τον Βόλο και τον Οκτώβριο
Τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία της Ευρώπης είχαν το καλοκαίρι αύξηση κρατήσεων και πρόσθετων εσόδων
WTTC: Έλλειψη 43 εκατ. εργαζομένων στον Τουρισμό έως το 2035
Ο «Φάρος» ρίχνει... φως στον πρώτο εθνικό super-computer
British Airways | 850.000 θέσεις προς Ελλάδα το 2025, ενισχύοντας τη χειμερινή περίοδο
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην έκθεση IFTM Top Resa στο Παρίσι