Με σλόγκαν "Ταξίδια με εμπιστοσύνη" η Ένωση Ταξιδιωτικών Πρακτόρων της Μ.Βρετανίας ABTA ξεκίνησε τη νέα διαφημιστική της καμπάνια, με στόχο, βεβαίως, να εμπεδώσει στο ταξιδιωτικό κοινό τα οφέλη των κρατήσεων σε ένα μέλος της ΑΒΤΑ και σε προφανή αντιδιαστολή με την κράτηση στους on line ταξιδιωτικούς πράκτορες, όπου συχνά ο πελάτης βρίσκει άλλα από αυτά που προσδοκούσε.
Η καμπάνια αναπτύσσεται σε εφημερίδες εθνικής εμβέλειας, στις τοπικές εκδόσεις του Μετρό και σε άλλα μέσα και θα διατηρηθεί όλο τον Ιανουάριο και στις αρχές Φεβρουαρίου, καθώς η περίοδος αυτή συμπίπτει με την αιχμή των κρατήσεων στη βρετανική αγορά.
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΒΤΑ Mark Tanzer δήλωσε: «Ανυπομονούμε για την επικοινωνία με τους τουρίστες αυτήν την εποχή που κορυφώνονται οι κρατήσεις, για να τους ενημερώσουμε ότι η ΑΒΤΑ και τα μέλη της προσφέρουν την καλύτερη υποστήριξη, προστασία και εμπειρογνωμοσύνη, ανεξάρτητα από την επιλογή τους για διακοπές"."